1. Strategia – jak zaplanować działania na Facebooku, aby budować markę i zaufanie oraz pozyskiwać nowych klientów?
Efekt: stworzysz listę tego, co publikować, a czego nie publikować na swoim fanpage.
2. Harmonogram – nie zawsze więcej znaczy lepiej. Ile i kiedy publikować, aby optymalnie wykorzystać fanpage do promocji biznesu.
Efekt: przygotujesz przynajmniej 10 postów i zaplanujesz ich publikację.
3. Grafika – jeden obraz znaczy więcej niż 1000 słów. Poznaj zasady tworzenia materiałów graficzny w social media.
Efekt: Nauczysz się samodzielnie tworzyć grafiki w możliwie najprostszym programie graficznym.
4. Tekst – jak pisać teksty, aby ludzie chętnie Cię czytali. Sprawdzona recepta na angażujące posty.
Efekt: Poznasz najskuteczniejsze szablony tekstów na fanpage, które samodzielnie uzupełnisz pod swój biznes.
5. Reklama – jak zoptymalizować kampanię reklamową na Facebooku, która spowoduje lawinę nowych zamówień.
Efekt: Ustawisz reklamę pod najmocniejsze sprzedażowo grupy docelowe.
1.Tworzenie lejka sprzedażowego – jak zbudować tunel sprzedażowy z wykorzystaniem Facebooka. Poznaj strategię działania, która sprawdzi się w każdej branży.
Efekt: Zaprojektujesz lejek sprzedaży pod własny produkt, usługę lub konsultacje.
2.Automatyzacja – jak na autopilocie efektywnie działać marketingowo na Facebooku.
Efekt: ustawisz automatyczne odpowiedzi w messengerze.
3.Programy – poznaj przydatne aplikacje wspierające Twoje działania w social media.
Efekt: poznasz 10 najlepszych aplikacji, które uproszczą Rozkręcanie Fanapge.