Rozkręć swój Fanpage PRO

Skuteczne działania marketingowe na Facebooku

Dwa dni warsztatów, dzięki którym wdrożysz na Facebooku to, o czym do tej pory słuchałeś tylko na szkoleniach i konferencjach.

PRAKTYCZNE SZKOLENIE STACJONARNE

2 dni praktycznej nauki - same konkrety

skuteczne krecje reklamowe

rentowne kampanie

sprawdzone narzędzia i aplikacje

tylko dla osób, której już działają na Facebooku

praca w małej grupie - tylko dla 6 osób

2995 PLN brutto

Czym jest

Rozkręć swój Fanpage PRO?

Całe szkolenie to połączenie doświadczenia, które zdobywałem w kilkudziesięciu polskich i zagranicznych firmach z zadaniami, dzięki którym od razu przećwiczysz omówione treści.

Specjalnie przemyślany program pozwoli w 2 dni zautomatyzować Twoje działania na Facebooku, a dzięki obecności mojego grafika przygotujesz kreacje reklamowe, których nie będzie można obojętnie przescrollować. 😉

Czy masz już dość?

nierentownych kampanii?

budowania obecności na Facebooku, bez widocznych rezultatów?

powielania tych samych błędów, które blokują sprzedaż?

teoretycznych kursów, zamiast merytoryki?

A gdybym powiedział Ci, że:

nauczysz się planowania efektywnych działań marketingowych

zautomatyzujesz marketing na Facebooku

poznasz sposoby prowadzenia rentownych kampanii reklamowych

będziesz wiedzieć, jak skutecznie sprzedawać przez Facebooka

zaczniesz efektywnie reklamować wydarzenia promujące Twoją markę

zbudujesz profesjonalny lejek sprzedażowy na podstawie kampanii reklamowych (od dużych zasięgów, podsycania atmosfery, przez generowanie leadów i zwiększenie sprzedaży)

A to wszystko w małej 6-osobowej grupie.
Ile taka wiedza byłaby dla Ciebie warta?

Najbardziej skorzystasz jeśli:

  • prowadzisz swój biznes i chcesz zwiększyć efektywność swoich działań na Facebooku
  • prowadzisz już kampanie reklamowe, ale wyniki, jakie przynoszą nie są dla Ciebie satysfakcjonujące
  • jesteś ambitnym przedsiębiorcą / marketerem / projekt managerem i chcesz wycisnąć 100% z możliwości, które daje Internet
  • zlecasz działania marketingowe zewnętrznym firmom
  • wydajesz od 50 do 5000 zł na reklamy miesięcznie i chcesz robić to dobrze

Czy jest inna droga?

Pewnie, że tak!

Możesz dalej biegać z webinaru na webinar, z wpisu blogowego do kolejnego newslettera i zbierać okruszki wiedzy, które bardzo często zaprzeczają jedna drugiej.

Jaką masz alternatywę? Postanowiłem udostępnić Ci wiedzę, która sprawdziła się w kilkudziesięciu polskich biznesach. Wszystko zebrane w formie 2-dniowych warsztatów przeprowadzonych przez stratega marketingu i profesjonalnego grafika agencji marketingowej.

Plan intensywnego szkolenia

Ważne! Od 10 do 18 pracujemy przy swoich laptopach.

Dzień 1

1. Strategia – jak zaplanować działania na Facebooku, aby budować markę i zaufanie oraz pozyskiwać nowych klientów?
Efekt: stworzysz listę tego, co publikować, a czego nie publikować na swoim fanpage.

2. Harmonogram – nie zawsze więcej znaczy lepiej. Ile i kiedy publikować, aby optymalnie wykorzystać fanpage do promocji biznesu.
Efekt: przygotujesz przynajmniej 10 postów i zaplanujesz ich publikację.

3. Grafika – jeden obraz znaczy więcej niż 1000 słów. Poznaj zasady tworzenia materiałów graficzny w social media.
Efekt: Nauczysz się samodzielnie tworzyć grafiki w możliwie najprostszym programie graficznym.

4. Tekst – jak pisać teksty, aby ludzie chętnie Cię czytali. Sprawdzona recepta na angażujące posty. 
Efekt: Poznasz najskuteczniejsze szablony tekstów na fanpage, które samodzielnie uzupełnisz pod swój biznes. 

5. Reklama – jak zoptymalizować kampanię reklamową na Facebooku, która spowoduje lawinę nowych zamówień. 
Efekt: Ustawisz reklamę pod najmocniejsze sprzedażowo grupy docelowe.

6. Komunikacja z klientami – jak budować relację w social media, aby klienci do Ciebie wracali i stali się ambasadorami Twojej marki.
Efekt: ustalisz plan odpowiadania na komentarze.

7. Reagowanie na kryzys – jak reagować na negatywne opinie klientów. Gotowy scenariusz na zażegnanie sytuacji kryzysowej. 
Efekt: Opracujesz model reakcji / odpowiedzi na hejt na fanpage.

Dzień 2

1. Tworzenie lejka sprzedażowego – jak zbudować tunel sprzedażowy z wykorzystaniem Facebooka. Poznaj strategię działania, która sprawdzi się w każdej branży.
Efekt: Zaprojektujesz lejek sprzedaży pod własny produkt, usługę lub konsultacje.

2. Automatyzacja – jak na autopilocie efektywnie działać marketingowo na Facebooku. 
Efekt: ustawisz automatyczne odpowiedzi w messengerze.

3. Programy – poznaj przydatne aplikacje wspierające Twoje działania w social media.
Efekt: poznasz 10 najlepszych aplikacji, które uproszczą Rozkręcanie Fanapge.

Twórca programu:

Wojciech Bizub

CEO agencji WBIZNES.

Wykładowca programu MBA na ASBiRO. Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć

Co wyróżnia to szkolenie?

Szkolenie zostanie przeprowadzone przez dwóch praktyków: Wojciecha Bizub – stratega marketingu oraz Dariusza Rułkę – profesjonalnego grafika agencji marketingowej.

Otrzymasz najbardziej aktualną, praktyczną wiedzę do natychmiastowego zastosowania w Twoim biznesie. Dzięki czemu w ciągu najbliższych tygodni wyraźnie odczujesz progres w działaniach marketingowych na Facebooku.

Nie jest dla osób, które:

nigdy nie uruchomiły reklamy na Facebooku,

do tej pory nie przeprowadziły żadnej kampanii reklamowej dla swoich produktów lub usług

przeznaczają ponad 5000 zł miesięcznie na reklamę

Wymogi techniczne:

laptop

karta kredytowa

dane firmy do rozliczeń

dostęp do strony www

dostęp do kont reklamowych i fb

fanpage m.in. 100 polubień

Wszystko czego potrzebujesz, aby zaplanować skuteczne działania na Facebooku (one thing to rule them all)

PRAKTYCZNE SZKOLENIE STACJONARNE

2 dni praktycznej nauki - same konkrety

skuteczne kreacje reklamowe

profesjonalny grafik przygotuje dla Ciebie kreacje reklamowe

sprawdzone narzędzia i aplikacje

tylko dla osób, które już działają na Facebooku

praca w małej grupie - tylko dla 6 osób

2995 PLN brutto

Gdzie i kiedy?

Termin: 24-25.07.2021
Miejsce: Katowice. Hotel Mariott.
Max liczba uczestników: 6 osób
Prowadzenie: Paulina Sztwiertnia, Wojciech Bizub, Dariusz Rułka

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Masz pytanie? Chcesz zamówić przez telefon?

Copyright WBIZNES © 2016 - 2024 | Regulamin sklepu | Polityka prywatności | Polityka cookies

Robert Czapski

twórca aplikacji KIS List

Dzięki aplikacji Roberta tworzenie listy zakupowej, kosztorysu albo oferty nigdy nie było tak proste! Dodawaj swoje listy produktów i propozycje dla klienta błyskawicznie nie wchodząc nawet do aplikacji. Robert dobrze rozumie potęgę mediów społecznościowych, więc jeśli jesteś programistą, twórcą programu albo kursu — na pewno skorzystasz z jego propozycji funkcjonowania na Facebooku, Instagramie albo TikToku. Twoje rozwiązania zasługują na dobrą reprezentację w social mediach!

Damian Myśliwy

szkoła tańca Dance Control

Damian na co dzień sprawia, że kolejni uczestnicy jego kursów mają kroki taneczne pod kontrolą. Wie, jak to zrobić, że osoby, które do tej pory podrygiwały w stylu “niedźwiedzia na rozżarzonych węglach” dobrze wykorzystują uniwersalne ruchy taneczne na weselach, imprezach i potańcówkach. Nie obce są mu też ruchy szkół tanecznych w mediach społecznościowych. W książce pokazuje “figury”, jakie dobrze wykonywać, aby angażować swoją roztańczoną publikę.

Patryk Czerniejewski

Aktor i autor platformy edukacyjnej "Chcę zostać"

Z powodzeniem łączy świat artystyczny i biznesowy. Obecnie rewolucjonizuje myślenie o branży edukacyjnej online. Prezentuję w jaki sposób nietuzinkowo poprowadzić media artystów i muzyków.

Monika Mroczka

Kosmetolog i właściciel marki modowej Rarity.pl

Jej największym sukcesem jest stworzenie linii produktów dla profesjonalnych stylistek rzęs i brwii oraz odnoszące sukcesy kursantki. Daje przykład, że pięknie profile są kluczowe w branży beauty.

Michał Blak

Twórca eDrone i doświadczony menadżer

Pomaga sklepom internetowym wykorzystywać ich pełny potencjał, dzięki poznawaniu i angażowaniu ich klientów. Prezentuje sposoby na nietuzinkowe sociale dla branży e-commerce.

Piotr Adaszkiewicz

Mistrz i edukator najlepszych fryzjerów

Tworzy fryzjerskie kursy online, prowadzi 2 salony fryzur CutCut w Poznaniu. Udowadnia, że komunikowanie się z klientem za pomocą social media to dla fryzjera olbrzymia szansa.

Artur Mydlarz

Specjalista zarządzania jakością, menadżer i trener

Tworzy skuteczne szkolenia, a przez 10 lat zarządzał jakością w międzynarodowym łańcuchu dostaw. Pokazuje, że profile branży produkcyjnej (fabryk, albo montażowni) wcale nie muszą być nudne.

Wojciech Wawrzak

Radca prawny i założyciel kancelarii praKreacja.legal

Na codzień zajmuje się obsługą prawną branży kreatywnej i internetowej, a także tworzy eksperckiego bloga. Doskonale wie, jak powinny wyglądać media prawnika.

Michał Kosel

Twórca placówek sportowych i fundacji Zarabiaj na Pasji

Pasjonat sportu, praktyk biznesu i znawca prawa. Obecnie prowadzi kancelarię IBRIS, w której pomaga innym pasjonatom wydobyć się z kłopotów albo w nie nie popaść. Prezentuje wątki, dzięki którym profile trenera personalnego będą nieustannie w dobrej formie, czyli tętniły życiem i nie dostaną zadyszki.

Mateusz Baszczyński

YouTuber i twórca internetowy

W Social Mediach działa pod pseudonimem vNARF. Tworzy rozrywkowy content na TikToku, Instagramie i przede wszystkim YouTubie, który subskrybuje ponad 1 mln osób. Udowadnia, że marka osobista w socialach to konkretne kierunki, których warto się trzymać, aby ludzie reagowali.

Krzysztof Balcerzak

Weterynarz i właściciel kliniki

Pasjonat weterynarii, który swój zawód traktuje jako misję. Specjalista w zakresie fachowej opieki nad zwierzętami hodowlanymi. Tworzy swoją markę personalną i uczy zyskownego prowadzenia gabinetów. Wg niego kontakt social mediowy z właścicielami jest równie ważny, co ze zwierzętami.

Michał Kowalczyk

Mistrz EXCELA i autor kursów

Jak mówią jego kursanci: jest jedynym trenerem, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Pomaga ludziom odmieniać ich kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel. Jednocześnie pokazuje, że profil pracownika w social media może wychodzić poza szablon.

Anna Beczek & Wojciech Łojan

Eksperci branży ubezpieczeniowej

Są współwłaścicielami firmy Diameo i marki edukacyjnej TRINS dedykowanej rozwojowi sprzedaży ubezpieczeń życia i zdrowia oraz prawdziwymi  ekspertami w tej dziedzinie. Wspólnie prezentują, jak bezpiecznie podejść do prowadzenia social mediów w ubezpieczeniach.

Anna Faltus

Ekspert od fotowoltaiki

Konsultuje i wdraża projekty w branży odnawialnych źródeł energii. Pomaga także szkolić fachowców od instalacji solarnych i wdrażać ich na rynek. Z Anną temat prowadzenia profili w branży fotowoltaicznej jest jasny jak słońce, energetyczny, a przy tym nie traci na merytoryce i fachowości.

Patrycja Szkarłat

Branża turystyczna

To bizneswoman, która sprawnie organizuje niezapomniane wyjazdy w najpiękniejsze zakątki świata. Dzięki jej wiedzy i propozycjom social media dotyczące branży hotelarskiej, organizacji wycieczek i turystyki staną się nie mniej urokliwe, niż miejsca, w których wyjeżdżają klienci. Słowem profile, po obejrzeniu których chce się pakować w drogę!

Igor Podgórski

Branża filmowa

Uczy robić lepsze filmy. Filmowiec, szkoleniowiec i prelegent. Prowadzi kursy online, konsultacje, szkolenia i warsztaty z filmowania aparatem oraz realizowania transmisji live w Internecie. Wyświetla, w jaki sposób z Hollywoodzkim polotem prowadzić profile filmowców i operatorów.

Olga i Michał Wilczyńscy

Autorzy kursów językowych i liderzy edukacji

Na co dzień pomagają właścicielom firm edukacyjnych skalować ich biznesy. Obecnie są jednymi z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. Według nich sociale trzeba prowadzić językiem społeczności, do której chcemy dotrzeć.

Wojciech Dobrowolski

Branża hotelarska i gastronomiczna

Dyrektor obiektu w Jasionce koło Rzeszowa – przylotniskowego hotelu Holiday Inn Express.

Dominika Soja-Blat

Branża ślubna

Twórczyni poradnika ślubnego Mówię o ślubie. Bez płatnej reklamy osiągnęła prawie 200 tysięcy obserwujących na TikToku tworząc spójny i wartościowy kontent ślubny. Prężnie działa również na Instagramie, Facebooku oraz Youtube. Udowadnia, że temat mediów społecznościowych i ślubów da się pożenić!

Kamil Kuczewski

Twórca projektu DentalWay

Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym.

Wojciech Bizub

CEO @ WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych

Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.