Przed warsztatem

Najwyższa jakość w najlepszej cenie. Jesteśmy nowoczesną firmą z długą tradycją. Klient jest dla nas najważniejszy, dlatego profesjonalnie go obsługujemy...

Teksty napisałem na szybko, bo programista potrzebował na stronę.

Teraz mam duży ruch na stronie, ale sprzedaży brak.

Wydaję dużo na marketing, a jakoś nic z tego nie mam.

Boję się, że ktoś wejdzie na stronę i faktycznie przeczyta tę ofertę.

Po warsztacie

Znam argumenty, które trafiają w punkt i używam ich w sprzedaży, marketingu, a także obsłudze klienta.

Znam obiekcje moich klientów i wiem, jak na nie odpowiadać.

Moja oferta jest przemyślana, spójna i skuteczna.

Nie muszę inwestować tyle w reklamy, bo lepsza oferta (wyższa konwersja) daje sprzedaż i zapytania.

Budżet wydany na marketing zwraca się kilkukrotnie.

WOW! To da się tak fajnie mówić o mojej firmie?

Każdy krzyczy, że liczy się NOŚNIK

Wszędzie możesz znaleźć informacje o tym, CO masz robić.
- Zrób webinar
- Nagraj wideo
- Przygotuj e-maile
- Napisz ebooka

Ale to wszystko NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA, jeżeli nie wiesz, JAKĄ TREŚĆ powinny przekazywać te nośniki. I to właśnie nad argumentacją i spójnością treści niesionych nośnikiem popracujemy na tym kursie kohortowym.

95% praktyki

Ułożyłem program tak, abyś mógł poznać i ćwiczyć nowe umiejętności we współpracy z grupą przedsiębiorców, którzy również biorą udział w kursie. Pozostały czas to miejsce dla mnie, bym przekazał Ci najważniejsze wiadomości.

Wykorzystanie AI

Pokażę Ci, w jaki sposób wykorzystać potencjał GPT-4 do zmaksymalizowania skuteczności swojej oferty. To oznacza, że nauczysz się pracy (ramię w ramię) z tym narzędziem.

Paczka materiałów po zajęciach

Po zakończeniu każdego spotkania czekaj na maila z nowymi zadaniami i podsumowaniem bieżących tematów.

Treści na dobry początek

Kończysz kurs z opisem Ciebie i Twojej firmy oraz kilkudziesięcioma argumentami sprzedażowymi, które użyjesz od razu po zakończeniu kursu.

Czy jest inna droga?

Pewnie, że tak! Możesz nadal walczyć o atencję i zasięgi z przeciętnymi komunikatami i tylko liczyć stracone pieniądze. Wiem jedno... te warsztaty online zmienią Twoje podejście do marketingu.

Wyróżniki sprzedażowe klientów WBIZNES

Myjnie bezdotykowe

Od 15% do 25% = roczna stopa zwrotu

4-5 lat = czas zwrotu

Zero problemów z L4

Dieta
ketogeniczna

Najchętniej wyszukiwana – Najczęściej źle stosowana.

Tłumaczenia

Tłumaczenia H2H (human to human), które trafiają do ludzi

6 spotkań po 90 min.
w każdą środę od 18:00 - 19:30

Audyt ofert

Zaczniemy od przeanalizowania tego, jak wyglądają aktualne strony i oferty uczestników warsztatu. Poszukamy tzw. quick winów.

Koszyk wartości

Poszukamy Twoich wyróżników biznesowych (koszyka wartości). Przeanalizujemy, dlaczego dotychczasowi kupili u Ciebie.

Obiekcje klienta

Skupimy się na obiekcjach klienta, czyli rzeczach, które blokują go przed zakupem. Przejdziemy przez 7 typów obiekcji.

Argumentacja

Dalej przejdziemy do argumentacji sprzedażowej, czyli metodach neutralizacji obiekcji.

Slogan

Pochylimy się nad budową sloganu, który użyjesz we wszystkich nośnikach.

Modyfikacja stron

Zmieniamy opisy na stronie www, bo to, co tam teraz pokazujesz, to nie wszystko, na co stać Twoją firmę.

Projekt poprowadzi

Wojciech Bizub

CEO agencji WBIZNES. Prelegent największej konferencji biznesowej. Wykładowca MBA na ASBiRO oraz WSB. Autor 3 książek o marketingu. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing.

Autor programów szkoleniowych online w zakresie copywritingu, planowania strategii marketingowej oraz social mediów.Prelegent największych konferencji biznesowych.

Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.

FAQ

Po zakupie otrzymasz instrukcję na e-mail oraz link do Google Meet, przez którego będziemy się łączyli.

Bilet uprawniający do udziału w warsztacie. Paczkę materiałów, które pomogą Ci w bieżącej pracy. Dodatkowo po każdych zajęciach otrzymasz e-maila z podsumowaniem i zadaniami.

Poza tym możesz skorzystać z 30-minutowej konsultacji 1:1 z prowadzącym w ciągu 3 miesięcy od zakończenia programu warsztatowego.

6 tygodni. Każde spotkanie 1,5 h.

W każdą środę od 18:00 do 19:30. Startujemy 19 października. Kończymy 23 listopada.

Obecność na warsztatach nie jest obowiązkowa, ale program jest ułożony tak, by zajęcia się wzajemnie uzupełniały. Niestety nagrania niewiele Ci dadzą.

Tak. Każdy uczestnik przygotuje kilkadziesiąt argumentów sprzedażowych dla swojej firmy. Poza tym efektem prac będzie gotowa oferta dla firmy uczestnika, którą sprawdzi prowadzący.

Tak, każde spotkanie będzie nagrywane, ale uważam, że tego nagrania nigdy i  tak nie obejrzysz, a nawet jeśli… to niewiele z tego wyniknie. Zachęcam do udziału w spotkaniach na żywo.

 

Możesz zapłacić przez sklep online. Do wykorzystania jest Stripe (karta), PayPal lub przelew / BLIK przez Przelewy24.

Na początek poproszę Cię o wypełnienie briefu, a także przesłanie dotychczasowych ofert lub linków do stron internetowych. Chcę pracować na tekstach uczestników pokazując zmiany Przed i Po.

Najlepsze jest to, że spotkania poprowadzę tak, aby oprócz praktycznych zadań pojawiła się przestrzeń do wymiany zdań, a także uzyskania feedbacku ode mnie oraz innych uczestników warsztatu.

Chcesz systematycznie publikować angażujące treści na Facebooku?

Jeżeli tak, to narzędzie Social Ammo Kit jest dla Ciebie. Wszystko jest już gotowe. Sprawdź skuteczne schematy pisania postów.

Jestem tak pewny tego produktu, że wprowadziłem WBIZNESową 30-dniową gwarancję satysfakcji. Albo kurs w 100% Cię zadowala, albo otrzymasz zwrot bez zadawania pytań.

Dlaczego ludzie tak chętnie wybierają ten program?

Adam Lieske
nadolanka.pl
Czytaj więcej
Rewelacyjne doświadczenie, które zmieniło moje podejście do ofertowania usług.

Nauczyłem się, jak przyciągać uwagę potencjalnych klientów oraz jak przekazywać ofertę w sposób przystępny i atrakcyjny.

Dzięki kursowi zrozumiałem, że sprzedaż to nie tylko oferowanie produktów czy usług, ale przede wszystkim sprzedawanie unikalnej wartości.

Obecnie nie sprzedaję jedynie cateringu plenerowego, ale oferuję klientom wyjątkową możliwość bycia gościem na własnej imprezie. Szczerze polecam kurs kohortowy Wojtka Bizuba każdemu, kto chce podnieść skuteczność swojego ofertowania i sprzedaży, ponieważ wartościowe komunikaty marketingowe są kluczem do sukcesu w biznesie.

Wojciech Dubielski
wojciechdubielski.pl
Czytaj więcej
Kurs Kohortowy zaczął się dla mnie od wyzwania. Zadanie polegało na nagraniu wideo-elevator pitch, aby inni widzieli, czym się zajmuję. Później już było z górki.

Gdy dowiedzieliśmy się, kim jesteśmy i w jakich branżach pracujemy, przeszliśmy do klientów, którym chcemy sprzedać nasz produkt lub usługę.

Dowodzący kohortą, Wojciech Bizub, przeprowadził nas przez tabele wartości, problemy i obiekcje klienta, a razem stworzyliśmy argumenty do obalenia obiekcji. Wspólna praca podczas cotygodniowych spotkań oraz natychmiastowa informacja zwrotna od prowadzącego i uczestników szkolenia pozwoliła mi stworzyć materiały, które wykorzystuję w pracy podczas sprzedaży.

Jeżeli miałbym krótko opisać kurs kohortowy, to ująłbym to tak: wspaniałe szkolenie, które przynosi wymierny zysk w postaci zadowolonych klientów.

Łukasz Gawryłojek
ztechnikazapanbrat.pl
Czytaj więcej
Odkryłem, że skuteczna strategia biznesowa polega na skupieniu się na potrzebach klientów.

Uczestnicząc w kursie kohortowym, nauczyłem się, jak badać preferencje i oczekiwania klientów, co pozwoliło mi ulepszyć moją ofertę i sprawić, że moja strona internetowa stała się bardziej atrakcyjna dla nich. Dzięki kursowi nauczyłem się również, jak stworzyć krótką, jasną i przekonującą prezentację mojej firmy.

Ćwiczenia i wzajemne motywowanie, które miały miejsce na kursie, pomogły mi nagrać moje elevator pitch kilka razy, dzięki czemu mam narzędzie, które przyciągnie potencjalnych klientów i zachęci ich do skorzystania z moich usług. Ważnym elementem kursu była również strategiczna tabelka wartości, która pozwoliła mi lepiej zrozumieć moich klientów i określić, którzy z nich są najbardziej wartościowi.

Podsumowując, kurs kohortowy, który ukończyłem, przyniósł mi wiele korzyści, pozwalając mi lepiej poznać moich klientów i dostosować swoją ofertę do ich potrzeb. Dzięki temu moja strona internetowa i prezentacja firmy stały się bardziej atrakcyjne dla klientów, co z kolei zwiększyło moje dochody i pozwoliło mi rozwijać firmę.

Emilia Domina
www.bacalarus.pl
Czytaj więcej
Dziękuję za pokazanie, co uwypuklać od strony marketingowej i od strony klienta reklamując szkołę językową,

Zwróciłeś moją uwagę na istotne szczegóły, co jest dla mnie ważną lekcją.

Pomogłeś mi zrozumieć mechanizm budowania sloganu, dzięki czemu mam kilka mocnych propozycji, które teraz omówimy z naszymi klientami. Wcześniej musiałam się nad tym intensywnie głowić, a mimo wszystko nie czułam, że są dobre.

Doceniam feedback, który był udzielany po każdym zadaniu. Bardzo dużo na tym zyskałam, ponieważ mogłam uczyć się na własnych błędach, pisząc ofertę dla firmy, w której pracuję. Zero teoretycznych zadań. Sama praktyka do zastosowania. Spotkania rozszerzyły mój horyzont marketingowy.

Teraz będę zdecydowanie więcej wiedziała przede wszystkim, w którą stronę iść i co musi się znaleźć w tekście, który działa na potencjalnego klienta.

Renata Szykuła
bioecolife.pl
Czytaj więcej

Potrzebowałam, aby ktoś pokazał mi palcem - “Tu nie, a tu tak”. Dla mnie najbardziej wartościowe było to, że organoleptycznie miałam wskazane, że można iść jeszcze inną drogą. Dzięki pracy w grupie każdy mógł podzielić się swoją interpretacją napisanych przeze mnie słów.

Ciekawe było również to, że zadania, które wykonywaliśmy na każdym ze spotkań, prowadziły do konkretnego celu. Jedno rzecz wynikała z drugiego. W efekcie wychodzę z gotową i już opublikowaną ofertą, napisaną od początku do końca pod zakładkę w moim sklepie internetowym z kosmetykami.

Super, że mieliśmy ze sobą stały kontakt na telegramie, również po zajęciach i na bieżąco omawialiśmy wyzwania oraz dzieliliśmy się wnioskami.

Formuła szkolenia sprawia, że nie mogłam odłożyć go do szuflady, na lepsze czasy. Na bieżąco pracujesz i rozwiązujesz zadania, powiększając swoją wiedzę. Kupiłam już bardzo dużo szkoleń, niektóre wysłuchałam, w niektóre się zaangażowałam. Tutaj pracujesz w 100%. Uważam, że to szkolenie Wojtka, najefektywniej wydane pieniądze, do tej pory. Polecam, bardzo polecam.

Paweł Szczepaniak
eurosport-fitness.pl
Czytaj więcej

Wychodzę z dobrą ofertą oraz sloganem jednej z moich usług - wyposażanie hotelowych siłowni. Dodatkowo mam już kilka pomysłów, jak tworzyć kolejne, korzystając z omówionego modelu pisania. Dzięki temu wiem, jak samodzielnie zaprojektować ofertę - finalnie i tak musiałbym tej osobie wszystko opowiedzieć.

Z końcem roku szkolnego (w czerwcu) uruchamiam reklamy. Liczę, że szczegółowe, a zarazem atrakcyjne dla klienta dane, których użyłem w ofercie, przełożą się na większą liczbę zapytań, a w efekcie sprzedaż.

Jest to dla mnie duża lekcja. Dziękuję przede wszystkim podpowiedzi i sugestie, które pozwoliły mi odpowiedzieć na wiele “oczywistych obiekcji” i sposobów myślenia, na które trudno samemu wpaść pracując od wielu lat w jednej branży.

Mateusz Winiarski
zdrowebiurka.pl
Czytaj więcej

Uruchamiam nowy sklep internetowy z elektroniczne regulowanymi biurkami. Od samego początku chcę mieć wszystko zrobione na tip-top. Na kursie kohortowym nauczyłem się dużo o obiekcjach, jakie mogą mieć klienci, a o których wcześniej nie myślałem. Inaczej zacząłem postrzegać stronę produktu. Gdybym wszystko zrobił sam, to tak naprawdę nie miałbym nikogo, kto mógłby to dla mnie sprawdzić.

Zadania domowe bardzo mi się podobały, mimo że za szkołą nie przepadałem. Po zrobieniu zadania domowego wiedziałem, że nawet jeśli wykonam je niepoprawnie, to je ocenisz i uzyskam feedback.

Uważam, że nawet mogło być ich więcej, szczególnie na początku, kiedy zaczynaliśmy spotkania. Ich realizacja faktycznie pomagała w pracy nad ofertą.

Poprzedni
Następny

PRAKTYCZNY KURS KOHORTOWY

Zbuduj koszyk wartości (wyróżniki) oraz argumentację sprzedażową

6 spotkań w formie warsztatów

budowa klarownego wyróżnika

feedback w grupie na Telegramie

mała grupa - tylko dla 6 osób

baza materiałów dla uczestników

bonus: 30-minutowa konsultacja 1:1

Cena: 2900 zł brutto

Chcesz niezobowiązująco sprawdzić, czy to program dla Ciebie? Wypełnij formularz i czekaj na mój kontakt.

Twoje dane są bezpieczne, co potwierdza klauzula RODO [czytaj więcej]
Zapisując się wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

Masz pytanie? Chcesz zamówić przez telefon? A może potrzebujesz kilku licencji?

Pozostało 4/6 miejsc. Pierwsze spotkanie za:
dni
godz.
min.
sek.
Copyright WBIZNES © 2016 - 2024 | Regulamin sklepu | Polityka prywatności | Polityka cookies

Robert Czapski

twórca aplikacji KIS List

Dzięki aplikacji Roberta tworzenie listy zakupowej, kosztorysu albo oferty nigdy nie było tak proste! Dodawaj swoje listy produktów i propozycje dla klienta błyskawicznie nie wchodząc nawet do aplikacji. Robert dobrze rozumie potęgę mediów społecznościowych, więc jeśli jesteś programistą, twórcą programu albo kursu — na pewno skorzystasz z jego propozycji funkcjonowania na Facebooku, Instagramie albo TikToku. Twoje rozwiązania zasługują na dobrą reprezentację w social mediach!

Michał Kowalczyk

Mistrz EXCELA i autor kursów

Jak mówią jego kursanci: jest jedynym trenerem, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Pomaga ludziom odmieniać ich kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel. Jednocześnie pokazuje, że profil pracownika w social media może wychodzić poza szablon.

Kamil Kuczewski

Twórca projektu DentalWay

Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym.

Dominika Soja-Blat

Branża ślubna

Twórczyni poradnika ślubnego Mówię o ślubie. Bez płatnej reklamy osiągnęła prawie 200 tysięcy obserwujących na TikToku tworząc spójny i wartościowy kontent ślubny. Prężnie działa również na Instagramie, Facebooku oraz Youtube. Udowadnia, że temat mediów społecznościowych i ślubów da się pożenić!

Wojciech Dobrowolski

Branża hotelarska i gastronomiczna

Dyrektor obiektu w Jasionce koło Rzeszowa – przylotniskowego hotelu Holiday Inn Express.

Olga i Michał Wilczyńscy

Autorzy kursów językowych i liderzy edukacji

Na co dzień pomagają właścicielom firm edukacyjnych skalować ich biznesy. Obecnie są jednymi z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. Według nich sociale trzeba prowadzić językiem społeczności, do której chcemy dotrzeć.

Igor Podgórski

Branża filmowa

Uczy robić lepsze filmy. Filmowiec, szkoleniowiec i prelegent. Prowadzi kursy online, konsultacje, szkolenia i warsztaty z filmowania aparatem oraz realizowania transmisji live w Internecie. Wyświetla, w jaki sposób z Hollywoodzkim polotem prowadzić profile filmowców i operatorów.

Patrycja Szkarłat

Branża turystyczna

To bizneswoman, która sprawnie organizuje niezapomniane wyjazdy w najpiękniejsze zakątki świata. Dzięki jej wiedzy i propozycjom social media dotyczące branży hotelarskiej, organizacji wycieczek i turystyki staną się nie mniej urokliwe, niż miejsca, w których wyjeżdżają klienci. Słowem profile, po obejrzeniu których chce się pakować w drogę!

Anna Faltus

Ekspert od fotowoltaiki

Konsultuje i wdraża projekty w branży odnawialnych źródeł energii. Pomaga także szkolić fachowców od instalacji solarnych i wdrażać ich na rynek. Z Anną temat prowadzenia profili w branży fotowoltaicznej jest jasny jak słońce, energetyczny, a przy tym nie traci na merytoryce i fachowości.

Anna Beczek & Wojciech Łojan

Eksperci branży ubezpieczeniowej

Są współwłaścicielami firmy Diameo i marki edukacyjnej TRINS dedykowanej rozwojowi sprzedaży ubezpieczeń życia i zdrowia oraz prawdziwymi  ekspertami w tej dziedzinie. Wspólnie prezentują, jak bezpiecznie podejść do prowadzenia social mediów w ubezpieczeniach.

Krzysztof Balcerzak

Weterynarz i właściciel kliniki

Pasjonat weterynarii, który swój zawód traktuje jako misję. Specjalista w zakresie fachowej opieki nad zwierzętami hodowlanymi. Tworzy swoją markę personalną i uczy zyskownego prowadzenia gabinetów. Wg niego kontakt social mediowy z właścicielami jest równie ważny, co ze zwierzętami.

Damian Myśliwy

szkoła tańca Dance Control

Damian na co dzień sprawia, że kolejni uczestnicy jego kursów mają kroki taneczne pod kontrolą. Wie, jak to zrobić, że osoby, które do tej pory podrygiwały w stylu “niedźwiedzia na rozżarzonych węglach” dobrze wykorzystują uniwersalne ruchy taneczne na weselach, imprezach i potańcówkach. Nie obce są mu też ruchy szkół tanecznych w mediach społecznościowych. W książce pokazuje “figury”, jakie dobrze wykonywać, aby angażować swoją roztańczoną publikę.

Mateusz Baszczyński

YouTuber i twórca internetowy

W Social Mediach działa pod pseudonimem vNARF. Tworzy rozrywkowy content na TikToku, Instagramie i przede wszystkim YouTubie, który subskrybuje ponad 1 mln osób. Udowadnia, że marka osobista w socialach to konkretne kierunki, których warto się trzymać, aby ludzie reagowali.

Michał Kosel

Twórca placówek sportowych i fundacji Zarabiaj na Pasji

Pasjonat sportu, praktyk biznesu i znawca prawa. Obecnie prowadzi kancelarię IBRIS, w której pomaga innym pasjonatom wydobyć się z kłopotów albo w nie nie popaść. Prezentuje wątki, dzięki którym profile trenera personalnego będą nieustannie w dobrej formie, czyli tętniły życiem i nie dostaną zadyszki.

Wojciech Wawrzak

Radca prawny i założyciel kancelarii praKreacja.legal

Na codzień zajmuje się obsługą prawną branży kreatywnej i internetowej, a także tworzy eksperckiego bloga. Doskonale wie, jak powinny wyglądać media prawnika.

Artur Mydlarz

Specjalista zarządzania jakością, menadżer i trener

Tworzy skuteczne szkolenia, a przez 10 lat zarządzał jakością w międzynarodowym łańcuchu dostaw. Pokazuje, że profile branży produkcyjnej (fabryk, albo montażowni) wcale nie muszą być nudne.

Piotr Adaszkiewicz

Mistrz i edukator najlepszych fryzjerów

Tworzy fryzjerskie kursy online, prowadzi 2 salony fryzur CutCut w Poznaniu. Udowadnia, że komunikowanie się z klientem za pomocą social media to dla fryzjera olbrzymia szansa.

Michał Blak

Twórca eDrone i doświadczony menadżer

Pomaga sklepom internetowym wykorzystywać ich pełny potencjał, dzięki poznawaniu i angażowaniu ich klientów. Prezentuje sposoby na nietuzinkowe sociale dla branży e-commerce.

Monika Mroczka

Kosmetolog i właściciel marki modowej Rarity.pl

Jej największym sukcesem jest stworzenie linii produktów dla profesjonalnych stylistek rzęs i brwii oraz odnoszące sukcesy kursantki. Daje przykład, że pięknie profile są kluczowe w branży beauty.

Patryk Czerniejewski

Aktor i autor platformy edukacyjnej "Chcę zostać"

Z powodzeniem łączy świat artystyczny i biznesowy. Obecnie rewolucjonizuje myślenie o branży edukacyjnej online. Prezentuję w jaki sposób nietuzinkowo poprowadzić media artystów i muzyków.

Wojciech Bizub

CEO @ WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych

Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.