10-dniowy kurs copywritingu

z ćwiczeniami i lekcjami wideo

Rozumiem, że copywriting może wydawać się trudny, ponieważ nikt tego nie uczył w szkole. Pomogę Ci zrozumieć elementy, których stosowania nauczyłem swoich pracowników. Tutaj wybrałem absolutnie najważniejsze lekcje. Kilka inspirujących e-maili pozwoli uniknąć wielu wpadek, które muszę często poprawiać w ofertach moich klientów.

Pigułka wiedzy, ćwiczeń i inspiracji w cenie małej pizzy!

5 inspirujących lekcji z analizą popularnych błędów (teraz także w wersji wideo)

5 rozwojowych ćwiczeń do wykonania

solidny fundament, który pozwoli pisać skuteczniejsze teksty „od zaraz

27 PLN brutto

Dlaczego warto?

Nauczysz się pisać teksty, które w prosty sposób przekazują to, czego oczekuje klient! Unikniesz podstawowych błędów, które popełniają nawet doświadczone osoby.

Przećwiczysz w praktyce każdą lekcję dzięki zadaniom „od copywritera dla copywritera”. Natychmiast wykorzystasz poznaną wiedzę w swoich tekstach.

W cenie małej pizzy otrzymasz niemałą porcję wiedzy, to taka „pigułka” na Twojej drodze autora dobrze napisanych tekstów sprzedażowych

Jak to wygląda od środka?

To kurs dla osób, które chcą lepiej pisać

Na ile w skali od 1 do 10 oceniasz swoje teksty? Nawet jeżeli nigdy nie miałeś kontaktu z copywritingiem, a Twój biznes jest specyficzny, wiele trudnych kwestii stanie się proste jak 2+2. Wiem, że copywriting nie jest umiejętnością pierwszej potrzeby… chociaż powinien być.

Często jest właśnie tak, że jesteśmy równie dobrzy, jak nasze najsłabsze ogniwo. Jeżeli piszesz teksty, tworzysz oferty, redagujesz e-maile, to może się okazać, że decyzja o rozpoczęciu tego kursu okaże się sukcesem miesiąca.

Na jakie pytania znajdziesz odpowiedź?

Jakie błędy poprawiam w ofertach?

Jak skutecznie wezwać do działania?

W jaki sposób „wejść w buty” klienta?

Czym jest kręgosłup oferty sprzedażowej?

Czym przyciągnąć i zatrzymać czytelnika?

Jak wykorzystać historie w copywritingu?

Ile taka wiedza byłaby dla Ciebie warta?

Co mówią uczestnicy?

Proste lekcje. Gotowe przykłady. Cieszę się, że mogłam przerobić ten kurs jeszcze przed oficjalną publikacją.
Olga Wilczyńska
Właściciel: jezykowo.org
Sporo treści w 5 krótkich mailach. Doceniam konkretność oraz super łatwą formę podania. Polecam.
Michał Kowalczyk
Trener i twórca w: Excel_lent work

Wojciech Bizub

Copywriter & CEO agencji WBIZNES.

Wykładowca programu MBA na ASBiRO. Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć

Gwarancja satysfakcji

Chcesz zacząć pisać skuteczne teksty?

Jeżeli tak, to ten kurs jest dla Ciebie. To kompletny proces pisania: szukania argumentów, przełamywania blokad twórczych, konstruowania nagłówków, stosowania schematów, projektowania zdań, szlifowania diamencików, odchudzania podrzędnych okolicznikowych nudy, aż po ostatni enter potwierdzający publikację. Ufff… 

Jestem tak pewny tego produktu, że wprowadziłem WBIZNESową 30-dniową gwarancję satysfakcji. Albo kurs w 100% Cię zadowala, albo otrzymasz zwrot bez zadawania pytań. 

Pigułka wiedzy, ćwiczeń i inspiracji w cenie małej pizzy!

5 inspirujących lekcji z analizą popularnych błędów (teraz także w wersji wideo)

5 rozwojowych ćwiczeń do wykonania

solidny fundament, który pozwoli pisać skuteczniejsze teksty „od zaraz

27 PLN brutto
Copyright WBIZNES © 2016 - 2024 | Regulamin sklepu | Polityka prywatności | Polityka cookies

Robert Czapski

twórca aplikacji KIS List

Dzięki aplikacji Roberta tworzenie listy zakupowej, kosztorysu albo oferty nigdy nie było tak proste! Dodawaj swoje listy produktów i propozycje dla klienta błyskawicznie nie wchodząc nawet do aplikacji. Robert dobrze rozumie potęgę mediów społecznościowych, więc jeśli jesteś programistą, twórcą programu albo kursu — na pewno skorzystasz z jego propozycji funkcjonowania na Facebooku, Instagramie albo TikToku. Twoje rozwiązania zasługują na dobrą reprezentację w social mediach!

Damian Myśliwy

szkoła tańca Dance Control

Damian na co dzień sprawia, że kolejni uczestnicy jego kursów mają kroki taneczne pod kontrolą. Wie, jak to zrobić, że osoby, które do tej pory podrygiwały w stylu “niedźwiedzia na rozżarzonych węglach” dobrze wykorzystują uniwersalne ruchy taneczne na weselach, imprezach i potańcówkach. Nie obce są mu też ruchy szkół tanecznych w mediach społecznościowych. W książce pokazuje “figury”, jakie dobrze wykonywać, aby angażować swoją roztańczoną publikę.

Patryk Czerniejewski

Aktor i autor platformy edukacyjnej "Chcę zostać"

Z powodzeniem łączy świat artystyczny i biznesowy. Obecnie rewolucjonizuje myślenie o branży edukacyjnej online. Prezentuję w jaki sposób nietuzinkowo poprowadzić media artystów i muzyków.

Monika Mroczka

Kosmetolog i właściciel marki modowej Rarity.pl

Jej największym sukcesem jest stworzenie linii produktów dla profesjonalnych stylistek rzęs i brwii oraz odnoszące sukcesy kursantki. Daje przykład, że pięknie profile są kluczowe w branży beauty.

Michał Blak

Twórca eDrone i doświadczony menadżer

Pomaga sklepom internetowym wykorzystywać ich pełny potencjał, dzięki poznawaniu i angażowaniu ich klientów. Prezentuje sposoby na nietuzinkowe sociale dla branży e-commerce.

Piotr Adaszkiewicz

Mistrz i edukator najlepszych fryzjerów

Tworzy fryzjerskie kursy online, prowadzi 2 salony fryzur CutCut w Poznaniu. Udowadnia, że komunikowanie się z klientem za pomocą social media to dla fryzjera olbrzymia szansa.

Artur Mydlarz

Specjalista zarządzania jakością, menadżer i trener

Tworzy skuteczne szkolenia, a przez 10 lat zarządzał jakością w międzynarodowym łańcuchu dostaw. Pokazuje, że profile branży produkcyjnej (fabryk, albo montażowni) wcale nie muszą być nudne.

Wojciech Wawrzak

Radca prawny i założyciel kancelarii praKreacja.legal

Na codzień zajmuje się obsługą prawną branży kreatywnej i internetowej, a także tworzy eksperckiego bloga. Doskonale wie, jak powinny wyglądać media prawnika.

Michał Kosel

Twórca placówek sportowych i fundacji Zarabiaj na Pasji

Pasjonat sportu, praktyk biznesu i znawca prawa. Obecnie prowadzi kancelarię IBRIS, w której pomaga innym pasjonatom wydobyć się z kłopotów albo w nie nie popaść. Prezentuje wątki, dzięki którym profile trenera personalnego będą nieustannie w dobrej formie, czyli tętniły życiem i nie dostaną zadyszki.

Mateusz Baszczyński

YouTuber i twórca internetowy

W Social Mediach działa pod pseudonimem vNARF. Tworzy rozrywkowy content na TikToku, Instagramie i przede wszystkim YouTubie, który subskrybuje ponad 1 mln osób. Udowadnia, że marka osobista w socialach to konkretne kierunki, których warto się trzymać, aby ludzie reagowali.

Krzysztof Balcerzak

Weterynarz i właściciel kliniki

Pasjonat weterynarii, który swój zawód traktuje jako misję. Specjalista w zakresie fachowej opieki nad zwierzętami hodowlanymi. Tworzy swoją markę personalną i uczy zyskownego prowadzenia gabinetów. Wg niego kontakt social mediowy z właścicielami jest równie ważny, co ze zwierzętami.

Michał Kowalczyk

Mistrz EXCELA i autor kursów

Jak mówią jego kursanci: jest jedynym trenerem, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Pomaga ludziom odmieniać ich kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel. Jednocześnie pokazuje, że profil pracownika w social media może wychodzić poza szablon.

Anna Beczek & Wojciech Łojan

Eksperci branży ubezpieczeniowej

Są współwłaścicielami firmy Diameo i marki edukacyjnej TRINS dedykowanej rozwojowi sprzedaży ubezpieczeń życia i zdrowia oraz prawdziwymi  ekspertami w tej dziedzinie. Wspólnie prezentują, jak bezpiecznie podejść do prowadzenia social mediów w ubezpieczeniach.

Anna Faltus

Ekspert od fotowoltaiki

Konsultuje i wdraża projekty w branży odnawialnych źródeł energii. Pomaga także szkolić fachowców od instalacji solarnych i wdrażać ich na rynek. Z Anną temat prowadzenia profili w branży fotowoltaicznej jest jasny jak słońce, energetyczny, a przy tym nie traci na merytoryce i fachowości.

Patrycja Szkarłat

Branża turystyczna

To bizneswoman, która sprawnie organizuje niezapomniane wyjazdy w najpiękniejsze zakątki świata. Dzięki jej wiedzy i propozycjom social media dotyczące branży hotelarskiej, organizacji wycieczek i turystyki staną się nie mniej urokliwe, niż miejsca, w których wyjeżdżają klienci. Słowem profile, po obejrzeniu których chce się pakować w drogę!

Igor Podgórski

Branża filmowa

Uczy robić lepsze filmy. Filmowiec, szkoleniowiec i prelegent. Prowadzi kursy online, konsultacje, szkolenia i warsztaty z filmowania aparatem oraz realizowania transmisji live w Internecie. Wyświetla, w jaki sposób z Hollywoodzkim polotem prowadzić profile filmowców i operatorów.

Olga i Michał Wilczyńscy

Autorzy kursów językowych i liderzy edukacji

Na co dzień pomagają właścicielom firm edukacyjnych skalować ich biznesy. Obecnie są jednymi z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. Według nich sociale trzeba prowadzić językiem społeczności, do której chcemy dotrzeć.

Wojciech Dobrowolski

Branża hotelarska i gastronomiczna

Dyrektor obiektu w Jasionce koło Rzeszowa – przylotniskowego hotelu Holiday Inn Express.

Dominika Soja-Blat

Branża ślubna

Twórczyni poradnika ślubnego Mówię o ślubie. Bez płatnej reklamy osiągnęła prawie 200 tysięcy obserwujących na TikToku tworząc spójny i wartościowy kontent ślubny. Prężnie działa również na Instagramie, Facebooku oraz Youtube. Udowadnia, że temat mediów społecznościowych i ślubów da się pożenić!

Kamil Kuczewski

Twórca projektu DentalWay

Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym.

Wojciech Bizub

CEO @ WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych

Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.