
Menu
Oto Twój przewodnik od początkującego do zaawansowanego. Stwórz przekaz, zbuduj społeczność i zarabiaj dzięki mediom społecznościowym. Ponad 140 formuł, których wdrożenie gwarantuje więcej reakcji, fanów i klientów z mediów społecznościowych. 100% gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy.
Wojciech Bizub – marketer & CEO agencji WBIZNES
Wykładowca programu MBA. Autor programów szkoleniowych online w zakresie copywritingu, planowania strategii marketingowej oraz social mediów. Autor książki Odczaruj Marketing Internetowy.
Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.
Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.
Większość małych firm, a w tym roku w sieci pojawiło się ich ponad 10 tysięcy więcej, działa w social mediach „na czuja”. Coś tam publikują i liczą na cud. Ten nie nadejdzie. Przy tak dużej ilości „śmieciowego contentu” odbiorcy wręcz unikają przeglądania wszystkiego.
W ten sposób fanpage firmy traci, bo generuje koszta czasowe i finansowe, a efektu jak nie było, tak nie ma. Odczaruj social media, jest dla takich firm. To materiał, gdzie jak na tacy podane masz blisko 150 metod, na to jak przyciągnąć właściwe osoby i jak zamienić ich w płacących klientów.
dzięki którym przykujesz uwagę, zbudujesz zaufanie i sprzedasz
których unikać, jeśli chcesz rozwijać swój fanpage
z podpowiedziami, jakie treści i materiały warto publikować
które pomogą Ci zdobytą wiedzą wdrożyć w życie
zwiększających zasięgi i zaangażowanie Twojej społeczności
które ułatwią i usprawnią Twoją pracę jako administratora
Te realizują nie jeden, a wiele celów marketingowych: zwiększenie zasięgu, wzbudzanie sympatii, podnoszenie poziomu zaufania odbiorców, wiązanie ich z marką, budowanie wizerunku eksperta w branży, sprzedaż, automatyzacja działań. Dzięki temu dowiesz się jak:
To nie tylko błędy, ale przede wszystkim gotowe formuły i rozwiązania, które pokażą Ci jak wpadkę przekuć w szansę na nawiązanie nowego kontaktu, pozyskanie nowego klienta, a nawet sprzedaż. Dzięki temu będziesz wiedzieć:
Dzięki temu bez mozolnego szukania pomysłu na treści stworzysz harmonogram publikacji na cały miesiąc. Harmonogram różnorodnych, intrygujących, budujących wizerunek eksperta postów, które będą się nie tylko klikać, ale przede wszystkim zwiększać zaangażowanie odbiorców. W ebooku znajdziesz propozycje m.in. dla takich branż jak: muzyczna, turystyczna, beauty, medyczna, ślubna, e-commerce, produkcyjna (fabryki), fryzjerska, hotelarska, gastronomiczna, weterynaryjna. Dodatkowo na prośbę uczestników webinaru przygotowałem propozycje dla fizjoterapeutów, fotografów, księgowych, szkół języków obcych, projektantów wnętrz, producentów mebli, szkół tańca, marek osobistych, usług prawnych i doradców podatkowych. Jest tego sporo!
Poznasz:
Przykłady przedstawione w książce stanowią najświeższy zbiór technik wykorzystywanych do budowania zasięgów. Każda metoda wdrożona na profilu zwiększy zasięg Twoich dotychczasowych postów minimum o 30%. Otrzymasz:
Dzięki nim tworzenie postów będzie proste i zajmie Ci 20 minut dziennie, a nie 2 godziny. Poznasz:
A dodatkowo:
9 zadań, które pomogą Ci wykonać pierwsze kroki w mediach społecznościowych oraz ćwiczenia, dzięki którym opracujesz strategię na rozwój profilu.
ZŁOTA METODA – coś, co sprawi, że Twoje social media będą rozwijać się każdego dnia, a Ty nie będziesz musiał praktycznie nic robić.
Poznasz 38 pułapek w social mediach i metody, jak ich uniknąć, by Twoje posty zawsze realizowały cel marketingowy, a nie przyciągały hejterów.
Poznasz ok. 10 sprawdzonych narzędzi oraz ok. 50 stron, które pomogą Ci zbierać dane, pobierać darmowe materiały, tworzyć atrakcyjne posty i wspomagać rozwój Twoich profili.
Poznasz kilka metod na to, jak przekuć negatywny komentarz “hejtera” na swoją korzyść, budując w ten sposób sympatię oraz zaufanie innych.
Poznasz kilka sprawdzonych i darmowych narzędzi do tworzenia grafik, filmów, infografik, prezentacji i tekstów byś mógł sprawnie tworzyć atrakcyjny content.
Poznasz 205 gotowych formuł na posty, stworzysz różnorodny content i zaangażujesz osoby, które reagują tylko na określone formaty reklamowe.
Poznasz kilka pułapek Facebooka, które pomimo promowania postów tylko lekko podnoszą zasięgi, bez przełożenia na zapytania czy nowych fanów.
Nauczysz się jak uzupełnić profil, przygotować atrakcyjną nazwę, grafikę w tle, logo oraz pierwsze posty, by już na początku ruszyć z wysokiego C.
Poznasz 16 gotowych formuł stosowanych przez WBIZNES od lat, które generują zasięgi na poziomie od kilku do kilkudziesięciu tysięcy reakcji pod postem.
Poznasz gotowy szablon copywriterski, który bez problemu uzupełnisz treścią, a efekt sprawi, że odbiorcy wreszcie będą chcieli posty przeglądać i czytać je do końca.
Nauczysz się jak wykorzystać social media do tego, by zaangażować fanów i sprawić, by każdego miesiąca otrzymywać nawet do 30 zapytań biznesowych.
Poznasz formułę tworzenia treści wspomagającej sprzedaż nowych produktów poprzez wykorzystanie lejka sprzedażowego i schematu: poznaj mnie, polub mnie, zaufaj mi, kup.
Poznasz sposób na to, jak nawet największy introwertyk może komunikować się z odbiorcami i angażować ich w poznanie Twojej marki.
Dowiesz się jak z wykorzystaniem kilkunastu metod dotrzeć do 100% fanów lubiących Twój profil.
Poznasz wskaźniki i narzędzia, które pomogą Ci poznać faktyczne statystyki na temat działań marketingowych w social mediach, dzięki czemu będziesz mógł je bez problemu poprawić, bo będziesz wiedział co poprawić.
Poznasz 58 technik, które pokażą Ci jak wykonać pierwsze kroki w social mediach oraz jak stworzyć plan na rozwój profilu na cały rok wprzód.
Nauczysz się jak sprawdzać czy Twoje posty przyciągają uwagę oraz poznasz metody na to, jak poprawić ten współczynnik.
Dowiesz się, czego nie robić, by nie przepalać budżetu marketingowego i czasowego na działania, które ZAWSZE kończą się fiaskiem.
Poznasz metodę na zautomatyzowanie tworzenia treści do social mediów, dzięki czemu dziennie będziesz poświęcał na to 20 minut, a nie 2 godziny.
Krzysztof Balcerzak
weterynarz i właściciel kliniki. Pasjonat weterynarii, który swój zawód traktuje jako misję. Specjalista w zakresie fachowej opieki nad zwierzętami hodowlanymi. Tworzy swoją markę personalną i uczy zyskownego prowadzenia gabinetów. Według niego kontakt social mediowy z właścicielami jest równie ważny, co ze zwierzętami.
Anna Faltus
przedsiębiorczyni, która swoją działalność realizuje w branży odnawialnych źródeł energii
Konsultuje i wdraża projekty w branży odnawialnych źródeł energii. Pomaga także szkolić fachowców od instalacji solarnych i wdrażać ich na rynek. Z Anną temat prowadzenia profili w branży fotowoltaicznej jest jasny jak słońce, energetyczny, a przy tym nie traci na merytoryce i fachowości.
Wojciech Dobrowolski
dyrektor generalny Holiday Inn Express Rzeszów Airport. Założyciel 5 STAR Hotel Consulting & Outsourcing, która zajmowała się otwieraniem i doradztwem w: Hilton Garden Inn**** Rzeszów, Hotel Sokół Wellness & SPA**** Łańcut, Bristol**** Art & Medical SPA Busko Zdrój, Hotel Sokół Wellness & SPA**** Łańcut, Grein Hotel*** Rzeszów, Winnica Maria Anna Wyżne.
Piotr Adaszkiewicz
edukator i instruktor fryzjerstwa oraz właściciel Salonów CutCut. Z branżą fryzjerską związany jest od 14 roku życia. W ciągu ostatnich 5 lat wydał 500 000 zł na swoją edukację, ucząc się od najlepszych! Od ponad 3 lat zgłębia filozofię londyńskiej akademii – uznawanej w branży fryzjerskiej za najbardziej wybitną na świecie. Prowadzi 2 salony fryzjerskie w Poznaniu. Stworzył kolekcję fryzur „Hair Gravity”, a także współpracował przy tworzeniu kolekcji dla marki Sebastian Professional jako 1 z 12 fryzjerów w Polsce.
Inspirują go natura, architektura, sztuka, grawitacja i geometria, a koncepcje wyniesione z innych dziedzin wciela w życie w postaci niepowtarzalnych fryzur.
Michał Kosel
przedsiębiorca, założyciel Fundacji Zarabiaj na Pasji oraz Kancelarii Irbis. Autor trzech książek, współautor Biblii e-biznesu 3.0.
W 2014 i 2015 zbudował dwie placówki sportowe, nie mając złotówki na koncie, testując przy tym przedsprzedaż jako model pozyskania kapitału początkowego. Badając model budowania biznesu opartego na pasji, trzykrotnie otarł się o bankructwo, co pozwoliło mu wypracować mechanizmy, które w kolejnych latach pozwalały przetrwać pasjonatom na ryku i uzbroić ich w niezbędne narzędzia oraz wiedzę – nawet w sytuacji, gdy nie posiadają kapitału startowego.
Prowadzi również Kancelarię IRBIS, która zabezpiecza tych, którzy chcą profesjonalizować swoją pasję, przed organizacjami, które wykorzystują naiwność i niewiedzę pasjonatów. Na przestrzeni lat 2017–2021 ochronili ponad 800 przedsiębiorców narażonych na kontrole, kary i nadużycia.
Anna Beczek
Współwłaścicielka Diameo i marki edukacyjnej TRINS. Tworząc System TRINS korzystała w szczególności z doświadczenia w organizowaniu dla polskich pacjentów konsultacji lekarskich i leczenia za granicą. Anna wraz ze swoim partnerem biznesowym Wojciechem Łojanem uczestniczyła we wdrażaniu na polskim rynku produktów ubezpieczeniowych dających dostęp Klientom do międzynarodowego systemu ochrony zdrowia.
Igor Podgórski
uczy robić lepsze filmy. Filmowiec, szkoleniowiec i prelegent. Prowadzi kursy online, konsultacje, szkolenia i warsztaty z filmowania aparatem oraz realizowania transmisji live w Internecie. Produkuje przeznaczone do internetu filmy reklamowe dla firm. Współtworzy podcast SUPER35.
Dominika Soja-Blat
twórczyni poradnika ślubnego „Mówię o ślubie”. Bez płatnej reklamy osiągnęła prawie 200 tysięcy obserwujących na TikToku, tworząc spójny i wartościowy content ślubny. Prężnie działa również na Instagramie, Facebooku oraz Youtubie. Z Młodymi Parami dzieli się wskazówkami na temat organizacji ślubu, a usługodawcom podpowiada, jak wykorzystać social media do skutecznej promocji w branży ślubnej. O jej działaniach wspominały takie media, jak: Onet, Glamour, Noizz oraz Dzień Dobry TVN.
Artur Mydlarz
konsultant i trener zarządzania jakością. Tworzy skuteczne szkolenia w oparciu o wieloletnie doświadczenie jako menedżer jakości w przemyśle lotniczym, konsultant i instruktor. W trakcie swojej kariery zawodowej przez 10 lat zarządzał jakością w międzynarodowym łańcuchu dostaw.
Obecnie kontynuuje karierę jako konsultant i instruktor. Do tej pory przeszkolił już ponad 4 000 specjalistów i inżynierów.
Damian Myśliwy
założyciel Dance Control, czyli szkoły tańca dla mężczyzn. Od ponad 6 lat prowadzi szkolenia tańca właśnie dla mężczyzn. Stworzył własny system, którym na skondensowanych, 2-dniowych szkoleniach nauczył tańca już ponad 5000 osób. Napisał również książkę Jak tańczyć z dziewczyną, w której tłumaczy swój system krok po kroku.
Jestem sporo książek o social mediach, ale do tej pory nie było na rynku pozycji, gdzie branżowiec doradza innym branżowcom. BO nikt nie zna specyfiki wszystkich rodzajów działalności, ale specjalista w swoim fachu zna tę jedną branżę jak własną kieszeń. Właśnie dlatego poprosiłem topowych polskich speców o ich rekomendacje. Swoją wiedzą w książce dzielą się między innymi:
Wojciech Łojan
Współwłaściciel firmy Diameo i marki edukacyjnej TRINS dedykowanej rozwojowi sprzedaży ubezpieczeń życia i zdrowia. Są wyłącznym certyfikowanym przedstawicielem niemieckiej firmy MEDIGO na polskim rynku. Wraz ze swoją partnerką biznesową Anną Beczek pomagają agentom ubezpieczeniowym dostosować się do wyzwań pracy zdalnej i działać skuteczniej.
Wojciech Wiśniewski
Łączy wiedzę marketingową, copywriterskie techniki perswazji i specyficzne poczucie humoru z prawdziwie literacką wrażliwością. Na co dzień odpowiada za treści reklamowe w agencji marketingu internetowego WBIZNES. Jego ulubione media to woda, prąd i gaz oraz… X oczywiście! Na tej platformie szuka nie tylko pomysłów & rozwiązań sprawiających, że teksty sprzedażowe są skuteczne, ale także świeżej dawki życiowych inspiracji i filmów z kotami.
Wojciech Wawrzak
radca prawny, autor bloga praKreacja.pl i założyciel kancelarii prawnej praKreacja.legal specjalizującej się w obsłudze branży kreatywnej i internetowej.
Magda Knappe i Robert Czapski
małżeństwo, które ułatwia codzienną pracę tysiącom projektantów wnętrz. Magda – od 12 lat projektantka wnętrz z kilkuset projektami na koncie, zna branżę od podszewki. Robert od 20 lat w branży IT – specjalista z szeroką znajomością budowy aplikacji internetowych oraz wielu tajemniczych skrótów z tej branży. Dzięki tej nietypowej mieszance umiejętności, gdzie technologia miesza się z artyzmem, stworzyli razem bardzo popularną wśród tysięcy projektantów wnętrz aplikację online: KIS List.
Olga i Michał Wilczyńscy
otworzyli swoją pierwszą firmę w wieku 20 i 23 lat z 50 złotymi w kieszeni. Obecnie są jednymi z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. Charyzmatyczni mówcy, którzy występują na wielu scenach w Polsce. W ich portfolio są takie marki, jak: Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy Leon, Lider Branży Edukacyjnej, jezykowo.org – nauka niemieckiego online, platforma KIVO do zarządzania szkołami oraz Akademia Leona. Wygłaszają prelekcje i prowadzą kursy oraz konsultacje dla 2500 osób rocznie. Autorzy książki Zarabiaj więcej, wydawcy magazynu „Lider Branży Edukacyjnej”. Są twórcami programów i kursów online.
Mateusz Baszczyński
w social mediach działa pod pseudonimem vNARF. Tworzy rozrywkowy content na TikToku, Instagramie i przede wszystkim YouTubie, którego postanowiło zasubskrybować ponad 1 000 000 osób. Każdy materiał opakowany jest jego pasją i dynamicznym montażem, wypracowanym przez ostatnie 7 lat.
Kamil Kuczewski
trener i doradca specjalizujący się w prowadzeniu szkoleń dotyczących komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadzi szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Występował na szkoleniach dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada na uczelni Collegium Civitas przedmioty, takie jak: Tworzenie standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i rozwój standardów obsługi pacjenta.
Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych, m.in.: Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.
Patryk Czerniejewski
aktor młodego pokolenia, który od kilku lat z powodzeniem łączy świat artystyczny z biznesowym. Rozwija się również na YouTubie, tworząc autorskie formaty wideo. Ma na koncie role w takich filmach i serialach, jak: „Kurier”, „Bad Boy”, „Diagnoza” czy „Lekarze”. Występował na deskach stołecznych teatrów. Z powodzeniem spełnia się w dubbingu. Do uruchomienia platformy „Chcę Zostać” zainspirowało go aktorskie szkolenie online z Kevinem Spacey, w którym wziął udział. Zamarzył sobie wówczas, by stworzyć podobny kurs, ale dotyczący piłki nożnej, którą od lat trenuje. Miał pomysł, ale nie miał pieniędzy na jego realizację. Zgłosił się więc do wszystkich możliwych teleturniejów. Ostatecznie trafił do „Koła fortuny” i wygrał 17 tysięcy złotych, które zainwestował w prace nad platformą „Chcę Zostać”. Udowodnił sobie i innym, że nie ma rzeczy niemożliwych. Wierzy, że dzięki szkoleniom online dostępnym na „Chcę Zostać” zrewolucjonizuje podejście do edukacji w naszym kraju i zainspiruje internautów do poszukiwania i rozwijania swoich pasji.
Michał Kowalczyk
jak mówią jego kursanci: jest jedynym trenerem, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Pomaga ludziom odmieniać ich kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel i narzędzi, potrzebnych w pracy biurowej. Otrzymał od Microsoftu nagrodę oraz tytuł Microsoft Most Valuable Professional (MVP), przyznawaną wybranym ekspertom, którzy są najlepszymi i najzdolniejszymi specjalistami od technologii oraz przejawiają głębokie zaangażowanie w swoje społeczności. Na Facebooku uczy się z nim ponad 40 000 osób, na Instargramie ponad 55 000 osób, na TikToku 100 000 osób.
W każdej firmie, w której pracował, był uznawany za „tego gościa od Excela”. Z jego platformy szkoleniowej skorzystało już ponad 14 000 osób. Prowadził zamknięte szkolenia dla największych firm w kraju i na świecie.
Patrycja Szkarłat
podróżniczka, przedsiębiorczyni i twórczyni internetowa. Od 2018 roku zawodowo zajmuje się podróżami, kiedy to też założyła swoją pierwszą firmę. Zaczynała od projektowania tanich podróży szytych na miarę oraz organizacji wyjazdów dla osób, które nie mają z kim podróżować. Aktualnie specjalizuje się w organizacji ekskluzywnych podróży za kilkaset tysięcy złotych. Na TikToku obserwuje ją ponad 170 000 osób, a jej filmy osiągnęły zasięgi kilkudziesięciu milionów wyświetleń.
Monika Mroczka
założycielka i właścicielka Rarity. Magister kosmetologii, pasjonatka piękna. Od ponad 10 lat z powodzeniem upiększa kobiety, ubierając je w cudowne spojrzenia i szczery uśmiech. Jej największym sukcesem jest stworzenie linii produktów dla stylistek rzęs i brwi oraz Kursantki, które odnoszą sukcesy, wykonują przepiękne aplikacje i są spełnionymi kobietami biznesu.
doświadczony przedsiębiorca, łączy kreatywność rozwijaną na Akademii Sztuk Pięknych z intuicją biznesową oraz potrzebami rynkowymi. W 2015 roku jako inicjator, współzałożył edrone – system eCRM i Marketing Automation, który pomaga sklepom internetowym wykorzystywać ich pełny potencjał, dzięki poznawaniu i angażowaniu ich klientów. Pomimo globalnej pandemii pozyskał inwestycję w wysokości 5,3 miliona dolarów na rozwój firmy. Obecnie jako CEO oraz doświadczony menedżer kreuje strategię rozwoju przedsiębiorstwa.
weterynarz i właściciel kliniki. Pasjonat weterynarii, który swój zawód traktuje jako misję. Specjalista w zakresie fachowej opieki nad zwierzętami hodowlanymi. Tworzy swoją markę personalną i uczy zyskownego prowadzenia gabinetów. Według niego kontakt social mediowy z właścicielami jest równie ważny, co ze zwierzętami.
Przedsiębiorczyni, która swoją działalność realizuje w branży odnawialnych źródeł energii.
Konsultuje i wdraża projekty w branży odnawialnych źródeł energii. Pomaga także szkolić fachowców od instalacji solarnych i wdrażać ich na rynek. Z Anną temat prowadzenia profili w branży fotowoltaicznej jest jasny jak słońce, energetyczny, a przy tym nie traci na merytoryce i fachowości.
edukator i instruktor fryzjerstwa oraz właściciel Salonów CutCut. Z branżą fryzjerską związany jest od 14 roku życia. W ciągu ostatnich 5 lat wydał 500 000 zł na swoją edukację, ucząc się od najlepszych! Od ponad 3 lat zgłębia filozofię londyńskiej akademii – uznawanej w branży fryzjerskiej za najbardziej wybitną na świecie. Prowadzi 2 salony fryzjerskie w Poznaniu. Stworzył kolekcję fryzur „Hair Gravity”, a także współpracował przy tworzeniu kolekcji dla marki Sebastian Professional jako 1 z 12 fryzjerów w Polsce.
Inspirują go natura, architektura, sztuka, grawitacja i geometria, a koncepcje wyniesione z innych dziedzin wciela w życie w postaci niepowtarzalnych fryzur.
przedsiębiorca, założyciel Fundacji Zarabiaj na Pasji oraz Kancelarii Irbis. Autor trzech książek, współautor Biblii e-biznesu 3.0.
W 2014 i 2015 zbudował dwie placówki sportowe, nie mając złotówki na koncie, testując przy tym przedsprzedaż jako model pozyskania kapitału początkowego. Badając model budowania biznesu opartego na pasji, trzykrotnie otarł się o bankructwo, co pozwoliło mu wypracować mechanizmy, które w kolejnych latach pozwalały przetrwać pasjonatom na ryku i uzbroić ich w niezbędne narzędzia oraz wiedzę – nawet w sytuacji, gdy nie posiadają kapitału startowego.
Prowadzi również Kancelarię IRBIS, która zabezpiecza tych, którzy chcą profesjonalizować swoją pasję, przed organizacjami, które wykorzystują naiwność i niewiedzę pasjonatów. Na przestrzeni lat 2017–2021 ochronili ponad 800 przedsiębiorców narażonych na kontrole, kary i nadużycia.
Współwłaścicielka Diameo i marki edukacyjnej TRINS. Tworząc System TRINS korzystała w szczególności z doświadczenia w organizowaniu dla polskich pacjentów konsultacji lekarskich i leczenia za granicą. Anna wraz ze swoim partnerem biznesowym Wojciechem Łojanem uczestniczyła we wdrażaniu na polskim rynku produktów ubezpieczeniowych dających dostęp Klientom do międzynarodowego systemu ochrony zdrowia.
Współwłaściciel firmy Diameo i marki edukacyjnej TRINS dedykowanej rozwojowi sprzedaży ubezpieczeń życia i zdrowia. Są wyłącznym certyfikowanym przedstawicielem niemieckiej firmy MEDIGO na polskim rynku. Wraz ze swoją partnerką biznesową Anną Beczek pomagają agentom ubezpieczeniowym dostosować się do wyzwań pracy zdalnej i działać skuteczniej.
twórczyni poradnika ślubnego „Mówię o ślubie”. Bez płatnej reklamy osiągnęła prawie 200 tysięcy obserwujących na TikToku, tworząc spójny i wartościowy content ślubny. Prężnie działa również na Instagramie, Facebooku oraz Youtubie. Z Młodymi Parami dzieli się wskazówkami na temat organizacji ślubu, a usługodawcom podpowiada, jak wykorzystać social media do skutecznej promocji w branży ślubnej. O jej działaniach wspominały takie media, jak: Onet, Glamour, Noizz oraz Dzień Dobry TVN.
Łączy wiedzę marketingową, copywriterskie techniki perswazji i specyficzne poczucie humoru z prawdziwie literacką wrażliwością. Na co dzień odpowiada za treści reklamowe w agencji marketingu internetowego WBIZNES. Jego ulubione media to woda, prąd i gaz oraz… X oczywiście! Na tej platformie szuka nie tylko pomysłów & rozwiązań sprawiających, że teksty sprzedażowe są skuteczne, ale także świeżej dawki życiowych inspiracji i filmów z kotami.
założycielka i właścicielka Rarity. Magister kosmetologii, pasjonatka piękna. Od ponad 10 lat z powodzeniem upiększa kobiety, ubierając je w cudowne spojrzenia i szczery uśmiech. Jej największym sukcesem jest stworzenie linii produktów dla stylistek rzęs i brwi oraz Kursantki, które odnoszą sukcesy, wykonują przepiękne aplikacje i są spełnionymi kobietami biznesu.
podróżniczka, przedsiębiorczyni i twórczyni internetowa. Od 2018 roku zawodowo zajmuje się podróżami, kiedy to też założyła swoją pierwszą firmę. Zaczynała od projektowania tanich podróży szytych na miarę oraz organizacji wyjazdów dla osób, które nie mają z kim podróżować. Aktualnie specjalizuje się w organizacji ekskluzywnych podróży za kilkaset tysięcy złotych. Na TikToku obserwuje ją ponad 170 000 osób, a jej filmy osiągnęły zasięgi kilkudziesięciu milionów wyświetleń.
jak mówią jego kursanci: jest jedynym trenerem, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Pomaga ludziom odmieniać ich kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel i narzędzi, potrzebnych w pracy biurowej. Otrzymał od Microsoftu nagrodę oraz tytuł Microsoft Most Valuable Professional (MVP), przyznawaną wybranym ekspertom, którzy są najlepszymi i najzdolniejszymi specjalistami od technologii oraz przejawiają głębokie zaangażowanie w swoje społeczności. Na Facebooku uczy się z nim ponad 40 000 osób, na Instargramie ponad 55 000 osób, na TikToku 100 000 osób.
W każdej firmie, w której pracował, był uznawany za „tego gościa od Excela”. Z jego platformy szkoleniowej skorzystało już ponad 14 000 osób. Prowadził zamknięte szkolenia dla największych firm w kraju i na świecie.
aktor młodego pokolenia, który od kilku lat z powodzeniem łączy świat artystyczny z biznesowym. Rozwija się również na YouTubie, tworząc autorskie formaty wideo. Ma na koncie role w takich filmach i serialach, jak: „Kurier”, „Bad Boy”, „Diagnoza” czy „Lekarze”. Występował na deskach stołecznych teatrów. Z powodzeniem spełnia się w dubbingu. Do uruchomienia platformy „Chcę Zostać” zainspirowało go aktorskie szkolenie online z Kevinem Spacey, w którym wziął udział. Zamarzył sobie wówczas, by stworzyć podobny kurs, ale dotyczący piłki nożnej, którą od lat trenuje. Miał pomysł, ale nie miał pieniędzy na jego realizację. Zgłosił się więc do wszystkich możliwych teleturniejów. Ostatecznie trafił do „Koła fortuny” i wygrał 17 tysięcy złotych, które zainwestował w prace nad platformą „Chcę Zostać”. Udowodnił sobie i innym, że nie ma rzeczy niemożliwych. Wierzy, że dzięki szkoleniom online dostępnym na „Chcę Zostać” zrewolucjonizuje podejście do edukacji w naszym kraju i zainspiruje internautów do poszukiwania i rozwijania swoich pasji.
trener i doradca specjalizujący się w prowadzeniu szkoleń dotyczących komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadzi szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Występował na szkoleniach dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada na uczelni Collegium Civitas przedmioty, takie jak: Tworzenie standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i rozwój standardów obsługi pacjenta.
Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych, m.in.: Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.
w social mediach działa pod pseudonimem vNARF. Tworzy rozrywkowy content na TikToku, Instagramie i przede wszystkim YouTubie, którego postanowiło zasubskrybować ponad 1 000 000 osób. Każdy materiał opakowany jest jego pasją i dynamicznym montażem, wypracowanym przez ostatnie 7 lat.
otworzyli swoją pierwszą firmę w wieku 20 i 23 lat z 50 złotymi w kieszeni. Obecnie są jednymi z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. Charyzmatyczni mówcy, którzy występują na wielu scenach w Polsce. W ich portfolio są takie marki, jak: Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy Leon, Lider Branży Edukacyjnej, jezykowo.org – nauka niemieckiego online, platforma KIVO do zarządzania szkołami oraz Akademia Leona. Wygłaszają prelekcje i prowadzą kursy oraz konsultacje dla 2500 osób rocznie. Autorzy książki Zarabiaj więcej, wydawcy magazynu „Lider Branży Edukacyjnej”. Są twórcami programów i kursów online.
założyciel Dance Control, czyli szkoły tańca dla mężczyzn. Od ponad 6 lat prowadzi szkolenia tańca właśnie dla mężczyzn. Stworzył własny system, którym na skondensowanych, 2-dniowych szkoleniach nauczył tańca już ponad 5000 osób. Napisał również książkę Jak tańczyć z dziewczyną, w której tłumaczy swój system krok po kroku.
konsultant i trener zarządzania jakością. Tworzy skuteczne szkolenia w oparciu o wieloletnie doświadczenie jako menedżer jakości w przemyśle lotniczym, konsultant i instruktor. W trakcie swojej kariery zawodowej przez 10 lat zarządzał jakością w międzynarodowym łańcuchu dostaw.
Obecnie kontynuuje karierę jako konsultant i instruktor. Do tej pory przeszkolił już ponad 4 000 specjalistów i inżynierów.
Czas na real time marketing, a może… niekoniecznie? To, co znajdziesz w tym rozdziale po prostu się sprawdziło. Właśnie z tego powodu warto zainspirować się zaproponowanymi tutaj publikacjami, aby budować zasięgi, gromadzić reakcje pod postami, a także zyskiwać potencjalnych klientów. Koniecznie dowiedz się, jak dać im się zauważyć!
Czy “lol content się sprawdza”? Poznaj kardynalne błędy w prowadzeniu mediów społecznościowych i ich nie popełniaj. Skorzystaj z tego, ze mozesz uczyć się na błędach innych i nie napytać sobie biedy. Unikając zaprezentowanych w tym rozdziale wpadek masz spore szanse, że Twoje profile będą przyciągać, zamiast odstraszać.
Canva, Typeform, Buzzsumo i wiele więcej. Sprawdź, jakie konkretne narzędzia pozwolą Ci uczynić Twoje social media ciekawszymi, piękniejszymi i skuteczniejszymi w pozyskiwaniu nowych zapytań. Dowiesz się, jak tworzyć grafiki, ankiety, skąd brać legalne zdjęcia albo w jaki sposób “podrasować” Instagram. Po prostu narzędzia, bez których nie ruszysz.
Poznaj sposoby na interesujące i przykuwające uwagę klientów media społecznościowe specjalistów z aż 21 branż. Znajdziesz tutaj konkretne propozycje, o czym pisać, co publikować i co pokazywać ludziom. Każdy z ekspertów podał wyłącznie propozycje, które sprawdziły się także u niego!
Początek roku to idealny moment, żeby wprowadzić swoje media społecznościowe na nowy poziom. Aktualne porady od liderów znacznie to ułatwią. Chcesz się uczyć od najlepszych?
Wydanie książki to sporo pracy. Niemniej jednak czułem, że to niezbędne, by pozwolić firmom lepiej zrozumieć wirtualny świat społeczności.
Social media to miejsca, w których możesz publikować zdjęcia z wakacji i śmieszne kotki, ale możesz też dzięki nim odczarować nieskuteczne działania marketingowe.
Jeśli czytasz to zdanie, tzn. że idziesz we właściwym kierunku. Sprawdź, co znajdziesz w książce.
20 lat temu właściciele firm zastanawiali się, czy warto tworzyć stronę internetową. Dzisiaj strona www jest fundamentem biznesu. Podobnie było z social mediami. Jeśli Twojej marki nie ma w sieci – tracisz dostęp do 25,9 mln Polaków, którzy scrollują social media od rana do wieczora.
Liczy się nośnik, a nie konkretna platforma. W 2015 roku nikt nie słyszał o TikToku, a dzisiaj jest jedną z najpopularniejszych platform na świecie. Chociażby z tego powodu nie warto skupiać się na wybranej platformie. One będą się zmieniać, a schemat tworzenia inspirujących treści oraz docierania do klientów pozostanie ten sam.
Lajkami nie opłacisz rachunków. Przecież dobrze to wiesz. Ja również. Dlatego w książce nie daję tipów jak zdobywać miliony followersów, tylko jak docierać do osób, które kupią. Marketingowy fakt – mały profil (z mniej niż 1000 obserwatorów) może zarabiać więcej niż profil z 100 000 obserwatorów.
Zależało mi na tym, aby książka była praktyczna dla każdego czytelnika. Dlatego zaprosiłem topowych specjalistów z 22 branż, aby podzielili się swoimi wnioskami i dobrymi praktykami. Większość z nich prowadzi małe i średnie firmy.
Tak, jeśli korzystasz z social mediów na co dzień, to wdrożenie omawianych technik nie sprawi Ci żadnego problemu.
Jeśli social media nie miałyby sprzedawać, to po co małe i średnie firmy miałyby z nich korzystać? Tylko dla wizerunku? Nie. Ta książka jest wypełniona ponad 150 metodami na to, jak przyciągnąć właściwe osoby na profil i zamienić je w płacących klientów.
Pewnie, a nawet więcej! Lojalność, zaufanie, ekspertyzę, wiarygodność, bazę klientów, miejsce pozyskiwania opinii… Wszystko, co potrzebne, aby Twój biznes hulał w sieci.
Jestem w 100% pewny, że skorzystasz na tym zakupie, dlatego daję Ci moją pełną gwarancję satysfakcji na 30 dni. Albo kurs w 100% Cię zadowala, albo otrzymasz zwrot bez zadawania pytań.
mobi, epub, pdf
brutto VAT 5%
.
(epub, mobi, PDF)
Dzięki aplikacji Roberta tworzenie listy zakupowej, kosztorysu albo oferty nigdy nie było tak proste! Dodawaj swoje listy produktów i propozycje dla klienta błyskawicznie nie wchodząc nawet do aplikacji. Robert dobrze rozumie potęgę mediów społecznościowych, więc jeśli jesteś programistą, twórcą programu albo kursu — na pewno skorzystasz z jego propozycji funkcjonowania na Facebooku, Instagramie albo TikToku. Twoje rozwiązania zasługują na dobrą reprezentację w social mediach!
Jak mówią jego kursanci: jest jedynym trenerem, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Pomaga ludziom odmieniać ich kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel. Jednocześnie pokazuje, że profil pracownika w social media może wychodzić poza szablon.
Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym.
Twórczyni poradnika ślubnego Mówię o ślubie. Bez płatnej reklamy osiągnęła prawie 200 tysięcy obserwujących na TikToku tworząc spójny i wartościowy kontent ślubny. Prężnie działa również na Instagramie, Facebooku oraz Youtube. Udowadnia, że temat mediów społecznościowych i ślubów da się pożenić!
Dyrektor obiektu w Jasionce koło Rzeszowa – przylotniskowego hotelu Holiday Inn Express.
Na co dzień pomagają właścicielom firm edukacyjnych skalować ich biznesy. Obecnie są jednymi z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. Według nich sociale trzeba prowadzić językiem społeczności, do której chcemy dotrzeć.
Uczy robić lepsze filmy. Filmowiec, szkoleniowiec i prelegent. Prowadzi kursy online, konsultacje, szkolenia i warsztaty z filmowania aparatem oraz realizowania transmisji live w Internecie. Wyświetla, w jaki sposób z Hollywoodzkim polotem prowadzić profile filmowców i operatorów.
To bizneswoman, która sprawnie organizuje niezapomniane wyjazdy w najpiękniejsze zakątki świata. Dzięki jej wiedzy i propozycjom social media dotyczące branży hotelarskiej, organizacji wycieczek i turystyki staną się nie mniej urokliwe, niż miejsca, w których wyjeżdżają klienci. Słowem profile, po obejrzeniu których chce się pakować w drogę!
Konsultuje i wdraża projekty w branży odnawialnych źródeł energii. Pomaga także szkolić fachowców od instalacji solarnych i wdrażać ich na rynek. Z Anną temat prowadzenia profili w branży fotowoltaicznej jest jasny jak słońce, energetyczny, a przy tym nie traci na merytoryce i fachowości.
Są współwłaścicielami firmy Diameo i marki edukacyjnej TRINS dedykowanej rozwojowi sprzedaży ubezpieczeń życia i zdrowia oraz prawdziwymi ekspertami w tej dziedzinie. Wspólnie prezentują, jak bezpiecznie podejść do prowadzenia social mediów w ubezpieczeniach.
Pasjonat weterynarii, który swój zawód traktuje jako misję. Specjalista w zakresie fachowej opieki nad zwierzętami hodowlanymi. Tworzy swoją markę personalną i uczy zyskownego prowadzenia gabinetów. Wg niego kontakt social mediowy z właścicielami jest równie ważny, co ze zwierzętami.
Damian na co dzień sprawia, że kolejni uczestnicy jego kursów mają kroki taneczne pod kontrolą. Wie, jak to zrobić, że osoby, które do tej pory podrygiwały w stylu “niedźwiedzia na rozżarzonych węglach” dobrze wykorzystują uniwersalne ruchy taneczne na weselach, imprezach i potańcówkach. Nie obce są mu też ruchy szkół tanecznych w mediach społecznościowych. W książce pokazuje “figury”, jakie dobrze wykonywać, aby angażować swoją roztańczoną publikę.
W Social Mediach działa pod pseudonimem vNARF. Tworzy rozrywkowy content na TikToku, Instagramie i przede wszystkim YouTubie, który subskrybuje ponad 1 mln osób. Udowadnia, że marka osobista w socialach to konkretne kierunki, których warto się trzymać, aby ludzie reagowali.
Pasjonat sportu, praktyk biznesu i znawca prawa. Obecnie prowadzi kancelarię IBRIS, w której pomaga innym pasjonatom wydobyć się z kłopotów albo w nie nie popaść. Prezentuje wątki, dzięki którym profile trenera personalnego będą nieustannie w dobrej formie, czyli tętniły życiem i nie dostaną zadyszki.
Na codzień zajmuje się obsługą prawną branży kreatywnej i internetowej, a także tworzy eksperckiego bloga. Doskonale wie, jak powinny wyglądać media prawnika.
Tworzy skuteczne szkolenia, a przez 10 lat zarządzał jakością w międzynarodowym łańcuchu dostaw. Pokazuje, że profile branży produkcyjnej (fabryk, albo montażowni) wcale nie muszą być nudne.
Tworzy fryzjerskie kursy online, prowadzi 2 salony fryzur CutCut w Poznaniu. Udowadnia, że komunikowanie się z klientem za pomocą social media to dla fryzjera olbrzymia szansa.
Pomaga sklepom internetowym wykorzystywać ich pełny potencjał, dzięki poznawaniu i angażowaniu ich klientów. Prezentuje sposoby na nietuzinkowe sociale dla branży e-commerce.
Jej największym sukcesem jest stworzenie linii produktów dla profesjonalnych stylistek rzęs i brwii oraz odnoszące sukcesy kursantki. Daje przykład, że pięknie profile są kluczowe w branży beauty.
Z powodzeniem łączy świat artystyczny i biznesowy. Obecnie rewolucjonizuje myślenie o branży edukacyjnej online. Prezentuję w jaki sposób nietuzinkowo poprowadzić media artystów i muzyków.
Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.
Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.