Premiera najnowszej publikacji
#OdczarujSoMe
Dni
Godziny
Minuty

Książka o social mediach #OdczarujSoMe napisana przez LIDERÓW

Oto Twój przewodnik od początkującego do zaawansowanego. Stwórz przekaz, zbuduj społeczność i zarabiaj dzięki mediom społecznościowym. 777 rozwiązań, których wdrożenie gwarantuje więcej reakcji, fanów i klientów z mediów społecznościowych w każdej z omawianych branży.

28 mln Polaków korzysta z SoME. Jak wykorzystujesz ten potencjał w swoim marketingu?

Skuteczne social media pod okiem branżowych liderów

Wojciech Bizub – marketer & CEO agencji WBIZNES 

Wykładowca programu MBA. Autor programów szkoleniowych online w zakresie copywritingu, planowania strategii marketingowej oraz social mediów. Autor książki Odczaruj Marketing Internetowy.

Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.

Czy wykorzystujesz potencjał mediów społecznościowych w branży?

Większość firm działa w social mediach „na czuja”. Coś tam publikują i liczą na cud. Ten nie nadejdzie. Przy tak dużej ilości „śmieciowego contentu” odbiorcy potrzebują bardzo konkretnych publikacji. Jako firma nie robisz tego dla zasięgów, ale dla sprzedaży.

W ten sposób fanpage firmy traci, bo generuje koszta czasowe i finansowe, a efektu jak nie było, tak nie ma. Odczaruj social media, jest dla takich firm. To materiał, gdzie jak na tacy podane masz blisko 150 metod, na to jak przyciągnąć właściwe osoby i jak zamienić ich w płacących klientów.

58 wskazówek

dzięki którym przykujesz uwagę, zbudujesz zaufanie i sprzedasz

38 rzeczy

 których unikać, jeśli chcesz rozwijać swój fanpage

19 branż

z podpowiedziami, jakie treści i materiały warto publikować

9 zadań

które pomogą Ci zdobytą wiedzą wdrożyć w życie

205 przykładów działań

zwiększających zasięgi i zaangażowanie Twojej społeczności

10 narzędzi

 które ułatwią i usprawnią Twoją pracę jako administratora

Przejrzyj spis treści

Idealne pomysły na działania w social mediach w 2024 roku!

Początek roku to idealny moment, żeby wprowadzić swoje media społecznościowe na nowy poziom. Aktualne porady od liderów znacznie to ułatwią. Chcesz się uczyć od najlepszych?

Zobacz, czy książka o social media "Odczaruj SoMe" jest dla Ciebie:

58 wskazówek rozwoju profili w mediach społecznościowych

Te realizują nie jeden, a wiele celów marketingowych: zwiększenie zasięgu, wzbudzanie sympatii, podnoszenie poziomu zaufania odbiorców, wiązanie ich z marką, budowanie wizerunku eksperta w branży, sprzedaż, automatyzacja działań. Dzięki temu dowiesz się jak:

38 social mediowych pułapek

To nie tylko błędy, ale przede wszystkim gotowe formuły i rozwiązania, które pokażą Ci jak wpadkę przekuć w szansę na nawiązanie nowego kontaktu, pozyskanie nowego klienta, a nawet sprzedaż. Dzięki temu będziesz wiedzieć:

19 branż z gotowymi podpowiedziami, co warto publikować

Dzięki temu bez mozolnego szukania pomysłu na treści stworzysz harmonogram publikacji na cały miesiąc. Harmonogram różnorodnych, intrygujących, budujących wizerunek eksperta postów, które będą się nie tylko klikać, ale przede wszystkim zwiększać zaangażowanie odbiorców. W ebooku znajdziesz propozycje m.in. dla takich branż jak: muzyczna, turystyczna, beauty, medyczna, ślubna, e-commerce, produkcyjna (fabryki), fryzjerska, hotelarska, gastronomiczna. Dodatkowo na prośbę uczestników webinaru przygotowałem propozycje dla fizjoterapeutów, fotografów, księgowych, szkół języków obcych, projektantów wnętrz, producentów mebli, szkół tańca i  marek osobistych. Jest tego sporo!

Poznasz:

16 metod zwiększających zasięgi publikacji

Przykłady przedstawione w książce stanowią najświeższy zbiór technik wykorzystywanych do budowania zasięgów. Każda metoda wdrożona na profilu zwiększy zasięg Twoich dotychczasowych postów minimum o 30%. Otrzymasz:

10 pomocnych narzędzi

Dzięki nim tworzenie postów będzie proste i zajmie Ci 20 minut dziennie, a nie 2 godziny. Poznasz: 

A dodatkowo:

9 zadań, które pomogą Ci wykonać pierwsze kroki w mediach społecznościowych oraz ćwiczenia, dzięki którym opracujesz strategię na rozwój profilu.

ZŁOTA METODA – coś, co sprawi, że Twoje social media będą rozwijać się każdego dnia, a Ty nie będziesz musiał praktycznie nic robić.

Książka rozwiązuje 18 kluczowych problemów

1

Twoje posty działają w kratkę: raz “zażrą”, innym razem nie mają żadnej reakcji.

Poznasz 38 pułapek w social mediach i metody, jak ich uniknąć, by Twoje posty zawsze realizowały cel marketingowy, a nie przyciągały hejterów.

2

Potrzebujesz narzędzi do wdrażania rozwiązań, które usprawnią i zautomatyzują prowadzenie social mediów.

Poznasz ok. 10 sprawdzonych narzędzi oraz ok. 50 stron, które pomogą Ci zbierać dane, pobierać darmowe materiały, tworzyć atrakcyjne posty i wspomagać rozwój Twoich profili.

3

Nie wiesz, jak zareagować na hejt pod Twoimi postami?

Poznasz kilka metod na to, jak przekuć negatywny komentarz “hejtera” na swoją korzyść, budując w ten sposób sympatię oraz zaufanie innych.

4

Nie znasz narzędzi do tworzenia atrakcyjnych postów?

Poznasz kilka sprawdzonych i darmowych narzędzi do tworzenia grafik, filmów, infografik, prezentacji i tekstów byś mógł sprawnie tworzyć atrakcyjny content.

5

Nie wiesz, o czym pisać, przez co nie publikujesz nic?

Poznasz 205 gotowych formuł na posty, stworzysz różnorodny content i zaangażujesz osoby, które reagują tylko na określone formaty reklamowe.

6

Promujesz posty, jednak efekt jest daleki od satysfakcji?

Poznasz kilka pułapek Facebooka, które pomimo promowania postów tylko lekko podnoszą zasięgi, bez przełożenia na zapytania czy nowych fanów.

7

Założyłeś profil w social mediach jednak nie wiesz co dalej?

Nauczysz się jak uzupełnić profil, przygotować atrakcyjną nazwę, grafikę w tle, logo oraz pierwsze posty, by już na początku ruszyć z wysokiego C.

8

Znasz kilka sztuczek na zwiększenie zasięgów, ale widzisz, że to za mało?

Poznasz 16 gotowych formuł stosowanych przez WBIZNES od lat, które generują zasięgi na poziomie od kilku do kilkudziesięciu tysięcy reakcji pod postem.

9

Masz pomysł na wartościowe posty, ale nie wiesz jak pisać, by inni chcieli czytać?

Poznasz gotowy szablon copywriterski, który bez problemu uzupełnisz treścią, a efekt sprawi, że odbiorcy wreszcie będą chcieli posty przeglądać i czytać je do końca.

10

Masz kilka tysięcy obserwujących, jednak prawie 0 zapytań biznesowych?

Nauczysz się jak wykorzystać social media do tego, by zaangażować fanów i sprawić, by każdego miesiąca otrzymywać nawet do 30 zapytań biznesowych.

11

Chcesz wykorzystać social media do wypromowania nowego produktu lub usługi?

Poznasz formułę tworzenia treści wspomagającej sprzedaż nowych produktów poprzez wykorzystanie lejka sprzedażowego i schematu: poznaj mnie, polub mnie, zaufaj mi, kup.

12

Nie potrafisz rozmawiać z odbiorcami, bo Twoja komunikacja wypada dość „sztywno”?

Poznasz sposób na to, jak nawet największy introwertyk może komunikować się z odbiorcami i angażować ich w poznanie Twojej marki.

13

Zasięg Twoich postów to wyłącznie kilka % od ilości wszystkich fanów?

Dowiesz się jak z wykorzystaniem kilkunastu metod dotrzeć do 100% fanów lubiących Twój profil.

14

Jak mierzyć działania marketingowe w social mediach?

Poznasz wskaźniki i narzędzia, które pomogą Ci poznać faktyczne statystyki  na temat działań marketingowych w social mediach, dzięki czemu będziesz mógł je bez problemu poprawić, bo będziesz wiedział co poprawić.

15

Prowadzisz social media jednak nie masz opracowanego celu, ani strategii rozwoju profilu?

Poznasz 58 technik, które pokażą Ci jak wykonać pierwsze kroki w social mediach oraz jak stworzyć plan na rozwój profilu na cały rok wprzód.

16

Widzisz, że fani w ostatnim czasie zmniejszyli zainteresowanie treściami, które publikujesz.

Nauczysz się jak sprawdzać czy Twoje posty przyciągają uwagę oraz poznasz metody na to, jak poprawić ten współczynnik.

17

Ratujesz zasięgi sięganiem po memy, hastagi, zapraszanie znajomych i kupowaniem lajków na Allegro?

Dowiesz się, czego nie robić, by nie przepalać budżetu marketingowego i czasowego na działania, które ZAWSZE kończą się fiaskiem.

18

Tworzenie postów zajmuje Ci kilka godzin dziennie, a te i tak nie przekładają się na wyższą sprzedaż.

Poznasz metodę na zautomatyzowanie tworzenia treści do social mediów, dzięki czemu dziennie będziesz poświęcał na to 20 minut, a nie 2 godziny.

Michał Blak doświadczony przedsiębiorca, łączy kreatywność rozwijaną na Akademii Sztuk Pięknych z intuicją biznesową oraz potrzebami rynkowymi. W 2015 roku jako inicjator, współzałożył edrone – system eCRM i Marketing Automation, który pomaga sklepom internetowym wykorzystywać ich pełny potencjał, dzięki poznawaniu i angażowaniu ich klientów. Pomimo globalnej pandemii pozyskał inwestycję w wysokości 5,3 miliona dolarów na rozwój firmy. Obecnie jako CEO oraz doświadczony menedżer kreuje strategię rozwoju przedsiębiorstwa.

Anna Faltus

przedsiębiorczyni, która swoją działalność realizuje w branży odnawialnych źródeł energii

Konsultuje i wdraża projekty w branży odnawialnych źródeł energii. Pomaga także szkolić fachowców od instalacji solarnych i wdrażać ich na rynek. Z Anną temat prowadzenia profili w branży fotowoltaicznej jest jasny jak słońce, energetyczny, a przy tym nie traci na merytoryce i fachowości.

Wojciech Dobrowolski

dyrektor generalny Holiday Inn Express Rzeszów Airport. Założyciel 5 STAR Hotel Consulting & Outsourcing, która zajmowała się otwieraniem i doradztwem w: Hilton Garden Inn**** Rzeszów, Hotel Sokół Wellness & SPA**** Łańcut, Bristol**** Art & Medical SPA Busko Zdrój, Hotel Sokół Wellness & SPA**** Łańcut, Grein Hotel*** Rzeszów, Winnica Maria Anna Wyżne.

Piotr Adaszkiewicz

edukator i instruktor fryzjerstwa oraz właściciel Salonów CutCut. Z branżą fryzjerską związany jest od 14 roku życia. W ciągu ostatnich 5 lat wydał 500 000 zł na swoją edukację, ucząc się od najlepszych! Od ponad 3 lat zgłębia filozofię londyńskiej akademii – uznawanej w branży fryzjerskiej za najbardziej wybitną na świecie. Prowadzi 2 salony fryzjerskie w Poznaniu. Stworzył kolekcję fryzur „Hair Gravity”, a także współpracował przy tworzeniu kolekcji dla marki Sebastian Professional jako 1 z 12 fryzjerów w Polsce.

Inspirują go natura, architektura, sztuka, grawitacja i geometria, a koncepcje wyniesione z innych dziedzin wciela w życie w postaci niepowtarzalnych fryzur.

Michał Kosel

przedsiębiorca, założyciel Fundacji Zarabiaj na Pasji oraz Kancelarii Irbis. Autor trzech książek, współautor Biblii e-biznesu 3.0.

W 2014 i 2015 zbudował dwie placówki sportowe, nie mając złotówki na koncie, testując przy tym przedsprzedaż jako model pozyskania kapitału początkowego. Badając model budowania biznesu opartego na pasji, trzykrotnie otarł się o bankructwo, co pozwoliło mu wypracować mechanizmy, które w kolejnych latach pozwalały przetrwać pasjonatom na ryku i uzbroić ich w niezbędne narzędzia oraz wiedzę – nawet w sytuacji, gdy nie posiadają kapitału startowego.

Prowadzi również Kancelarię IRBIS, która zabezpiecza tych, którzy chcą profesjonalizować swoją pasję, przed organizacjami, które wykorzystują naiwność i niewiedzę pasjonatów. Na przestrzeni lat 2017–2021 ochronili ponad 800 przedsiębiorców narażonych na kontrole, kary i nadużycia.

Klaudia Zyguła-Ilczyszyn

Prawdziwy przewodnik w branży beauty. Prowadzi szkolenia z makijażu permanentnego oraz pomaga kursantkom tworzyć dochodowe biznesy. Na co dzień prowadzi salon Aura w Poznaniu oraz sklep dla linergistów — Pigmentuje. W książce podpowiada, jakie treści publikować, aby było nie tylko pięknie, ale i merytorycznie.

Igor Podgórski

uczy robić lepsze filmy. Filmowiec, szkoleniowiec i prelegent. Prowadzi kursy online, konsultacje, szkolenia i warsztaty z filmowania aparatem oraz realizowania transmisji live w Internecie. Produkuje przeznaczone do internetu filmy reklamowe dla firm. Współtworzy podcast SUPER35.

Dominika Soja-Blat

twórczyni poradnika ślubnego „Mówię o ślubie”. Bez płatnej reklamy osiągnęła prawie 200 tysięcy obserwujących na TikToku, tworząc spójny i wartościowy content ślubny. Prężnie działa również na Instagramie, Facebooku oraz Youtubie. Z Młodymi Parami dzieli się wskazówkami na temat organizacji ślubu, a usługodawcom podpowiada, jak wykorzystać social media do skutecznej promocji w branży ślubnej. O jej działaniach wspominały takie media, jak: Onet, Glamour, Noizz oraz Dzień Dobry TVN.

Magda Knappe i Robert Czapski

małżeństwo, które ułatwia codzienną pracę tysiącom projektantów wnętrz. Magda – od 12 lat projektantka wnętrz z kilkuset projektami na koncie, zna branżę od podszewki. Robert od 20 lat w branży IT – specjalista z szeroką znajomością budowy aplikacji internetowych oraz wielu tajemniczych skrótów z tej branży. Dzięki tej nietypowej mieszance umiejętności, gdzie technologia miesza się z artyzmem, stworzyli razem bardzo popularną wśród tysięcy projektantów wnętrz aplikację online: KIS List.

Rozkręć #SoMe z najlepszymi!

Poznaj specjalistów z 19 branż, z którymi napisałem tę książkę

Jestem sporo książek o social mediach, ale do tej pory nie było na rynku pozycji, gdzie branżowiec doradza innym branżowcom. BO nikt nie zna specyfiki wszystkich rodzajów działalności, ale specjalista w swoim fachu zna tę jedną branżę jak własną kieszeń. Właśnie dlatego poprosiłem topowych polskich speców o ich rekomendacje. Swoją wiedzą w książce dzielą się między innymi:

Ania Beczek i Wojtek Łojan, eksperci branży ubezpieczeniowej. Są współwłaścicielami firmy Diameo i marki edukacyjnej TRINS dedykowanej rozwojowi sprzedaży ubezpieczeń życia i zdrowia oraz prawdziwymi ekspertami w tej dziedzinie. Wspólnie prezentują, jak bezpiecznie podejść do prowadzenia social mediów w ubezpieczeniach.

Olga i Michał Wilczyńscy

otworzyli swoją pierwszą firmę w wieku 20 i 23 lat z 50 złotymi w kieszeni. Obecnie są jednymi z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. Charyzmatyczni mówcy, którzy występują na wielu scenach w Polsce. W ich portfolio są takie marki, jak: Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy Leon, Lider Branży Edukacyjnej, jezykowo.org – nauka niemieckiego online, platforma KIVO do zarządzania szkołami oraz Akademia Leona. Wygłaszają prelekcje i prowadzą kursy oraz konsultacje dla 2500 osób rocznie. Autorzy książki Zarabiaj więcej, wydawcy magazynu „Lider Branży Edukacyjnej”. Są twórcami programów i kursów online.

Damian Myśliwy

założyciel Dance Control, czyli szkoły tańca dla mężczyzn. Od ponad 6 lat prowadzi szkolenia tańca właśnie dla mężczyzn. Stworzył własny system, którym na skondensowanych, 2-dniowych szkoleniach nauczył tańca już ponad 5000 osób. Napisał również książkę Jak tańczyć z dziewczyną, w której tłumaczy swój system krok po kroku.

Monika Mroczka

założycielka i właścicielka Rarity. Magister kosmetologii, pasjonatka piękna. Od ponad 10 lat z powodzeniem upiększa kobiety, ubierając je w cudowne spojrzenia i szczery uśmiech. Jej największym sukcesem jest stworzenie linii produktów dla stylistek rzęs i brwi oraz Kursantki, które odnoszą sukcesy, wykonują przepiękne aplikacje i są spełnionymi kobietami biznesu.

Mateusz Baszczyński

w social mediach działa pod pseudonimem vNARF. Tworzy rozrywkowy content na TikToku, Instagramie i przede wszystkim YouTubie, którego postanowiło zasubskrybować ponad 1 000 000 osób. Każdy materiał opakowany jest jego pasją i dynamicznym montażem, wypracowanym przez ostatnie 7 lat.

Kamil Kuczewski

trener i doradca specjalizujący się w prowadzeniu szkoleń dotyczących komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadzi szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Występował na szkoleniach dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada na uczelni Collegium Civitas przedmioty, takie jak: Tworzenie standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i rozwój standardów obsługi pacjenta.

Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych, m.in.: Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.

Patryk Czerniejewski

aktor młodego pokolenia, który od kilku lat z powodzeniem łączy świat artystyczny z biznesowym. Rozwija się również na YouTubie, tworząc autorskie formaty wideo. Ma na koncie role w takich filmach i serialach, jak: „Kurier”, „Bad Boy”, „Diagnoza” czy „Lekarze”. Występował na deskach stołecznych teatrów. Z powodzeniem spełnia się w dubbingu. Do uruchomienia platformy „Chcę Zostać” zainspirowało go aktorskie szkolenie online z Kevinem Spacey, w którym wziął udział. Zamarzył sobie wówczas, by stworzyć podobny kurs, ale dotyczący piłki nożnej, którą od lat trenuje. Miał pomysł, ale nie miał pieniędzy na jego realizację. Zgłosił się więc do wszystkich możliwych teleturniejów. Ostatecznie trafił do „Koła fortuny” i wygrał 17 tysięcy złotych, które zainwestował w prace nad platformą „Chcę Zostać”. Udowodnił sobie i innym, że nie ma rzeczy niemożliwych. Wierzy, że dzięki szkoleniom online dostępnym na „Chcę Zostać” zrewolucjonizuje podejście do edukacji w naszym kraju i zainspiruje internautów do poszukiwania i rozwijania swoich pasji.

Michał Kowalczyk

jak mówią jego kursanci: jest jedynym trenerem, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Pomaga ludziom odmieniać ich kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel i narzędzi, potrzebnych w pracy biurowej. Otrzymał od Microsoftu nagrodę oraz tytuł Microsoft Most Valuable Professional (MVP), przyznawaną wybranym ekspertom, którzy są najlepszymi i najzdolniejszymi specjalistami od technologii oraz przejawiają głębokie zaangażowanie w swoje społeczności. Na Facebooku uczy się z nim ponad 40 000 osób, na Instargramie ponad 55 000 osób, na TikToku 100 000 osób.

W każdej firmie, w której pracował, był uznawany za „tego gościa od Excela”. Z jego platformy szkoleniowej skorzystało już ponad 14 000 osób. Prowadził zamknięte szkolenia dla największych firm w kraju i na świecie.

Patrycja Szkarłat

podróżniczka, przedsiębiorczyni i twórczyni internetowa. Od 2018 roku zawodowo zajmuje się podróżami, kiedy to też założyła swoją pierwszą firmę. Zaczynała od projektowania tanich podróży szytych na miarę oraz organizacji wyjazdów dla osób, które nie mają z kim podróżować. Aktualnie specjalizuje się w organizacji ekskluzywnych podróży za kilkaset tysięcy złotych. Na TikToku obserwuje ją ponad 170 000 osób, a jej filmy osiągnęły zasięgi kilkudziesięciu milionów wyświetleń.

Rozkręć #SoMe z najlepszymi!

Poznaj specjalistów z 19 branż, z którymi napisałem tę książkę

Jestem sporo książek o social mediach, ale do tej pory nie było na rynku pozycji, gdzie branżowiec doradza innym branżowcom. BO nikt nie zna specyfiki wszystkich rodzajów działalności, ale specjalista w swoim fachu zna tę jedną branżę jak własną kieszeń. Właśnie dlatego poprosiłem topowych polskich speców o ich rekomendacje. Swoją wiedzą w książce dzielą się między innymi:

Ania Beczek i Wojtek Łojan, eksperci branży ubezpieczeniowej. Są współwłaścicielami firmy Diameo i marki edukacyjnej TRINS dedykowanej rozwojowi sprzedaży ubezpieczeń życia i zdrowia oraz prawdziwymi ekspertami w tej dziedzinie. Wspólnie prezentują, jak bezpiecznie podejść do prowadzenia social mediów w ubezpieczeniach.

Dominika Soja-Blat

twórczyni poradnika ślubnego „Mówię o ślubie”. Bez płatnej reklamy osiągnęła prawie 200 tysięcy obserwujących na TikToku, tworząc spójny i wartościowy content ślubny. Prężnie działa również na Instagramie, Facebooku oraz Youtubie. Z Młodymi Parami dzieli się wskazówkami na temat organizacji ślubu, a usługodawcom podpowiada, jak wykorzystać social media do skutecznej promocji w branży ślubnej. O jej działaniach wspominały takie media, jak: Onet, Glamour, Noizz oraz Dzień Dobry TVN.

Magda Knappe i Robert Czapski

małżeństwo, które ułatwia codzienną pracę tysiącom projektantów wnętrz. Magda – od 12 lat projektantka wnętrz z kilkuset projektami na koncie, zna branżę od podszewki. Robert od 20 lat w branży IT – specjalista z szeroką znajomością budowy aplikacji internetowych oraz wielu tajemniczych skrótów z tej branży. Dzięki tej nietypowej mieszance umiejętności, gdzie technologia miesza się z artyzmem, stworzyli razem bardzo popularną wśród tysięcy projektantów wnętrz aplikację online: KIS List.

Michał Blak doświadczony przedsiębiorca, łączy kreatywność rozwijaną na Akademii Sztuk Pięknych z intuicją biznesową oraz potrzebami rynkowymi. W 2015 roku jako inicjator, współzałożył edrone – system eCRM i Marketing Automation, który pomaga sklepom internetowym wykorzystywać ich pełny potencjał, dzięki poznawaniu i angażowaniu ich klientów. Pomimo globalnej pandemii pozyskał inwestycję w wysokości 5,3 miliona dolarów na rozwój firmy. Obecnie jako CEO oraz doświadczony menedżer kreuje strategię rozwoju przedsiębiorstwa.

Anna Faltus

przedsiębiorczyni, która swoją działalność realizuje w branży odnawialnych źródeł energii

Konsultuje i wdraża projekty w branży odnawialnych źródeł energii. Pomaga także szkolić fachowców od instalacji solarnych i wdrażać ich na rynek. Z Anną temat prowadzenia profili w branży fotowoltaicznej jest jasny jak słońce, energetyczny, a przy tym nie traci na merytoryce i fachowości.

Wojciech Dobrowolski

dyrektor generalny Holiday Inn Express Rzeszów Airport. Założyciel 5 STAR Hotel Consulting & Outsourcing, która zajmowała się otwieraniem i doradztwem w: Hilton Garden Inn**** Rzeszów, Hotel Sokół Wellness & SPA**** Łańcut, Bristol**** Art & Medical SPA Busko Zdrój, Hotel Sokół Wellness & SPA**** Łańcut, Grein Hotel*** Rzeszów, Winnica Maria Anna Wyżne.

Piotr Adaszkiewicz

edukator i instruktor fryzjerstwa oraz właściciel Salonów CutCut. Z branżą fryzjerską związany jest od 14 roku życia. W ciągu ostatnich 5 lat wydał 500 000 zł na swoją edukację, ucząc się od najlepszych! Od ponad 3 lat zgłębia filozofię londyńskiej akademii – uznawanej w branży fryzjerskiej za najbardziej wybitną na świecie. Prowadzi 2 salony fryzjerskie w Poznaniu. Stworzył kolekcję fryzur „Hair Gravity”, a także współpracował przy tworzeniu kolekcji dla marki Sebastian Professional jako 1 z 12 fryzjerów w Polsce.

Inspirują go natura, architektura, sztuka, grawitacja i geometria, a koncepcje wyniesione z innych dziedzin wciela w życie w postaci niepowtarzalnych fryzur.

Michał Kosel

przedsiębiorca, założyciel Fundacji Zarabiaj na Pasji oraz Kancelarii Irbis. Autor trzech książek, współautor Biblii e-biznesu 3.0.

W 2014 i 2015 zbudował dwie placówki sportowe, nie mając złotówki na koncie, testując przy tym przedsprzedaż jako model pozyskania kapitału początkowego. Badając model budowania biznesu opartego na pasji, trzykrotnie otarł się o bankructwo, co pozwoliło mu wypracować mechanizmy, które w kolejnych latach pozwalały przetrwać pasjonatom na ryku i uzbroić ich w niezbędne narzędzia oraz wiedzę – nawet w sytuacji, gdy nie posiadają kapitału startowego.

Prowadzi również Kancelarię IRBIS, która zabezpiecza tych, którzy chcą profesjonalizować swoją pasję, przed organizacjami, które wykorzystują naiwność i niewiedzę pasjonatów. Na przestrzeni lat 2017–2021 ochronili ponad 800 przedsiębiorców narażonych na kontrole, kary i nadużycia.

Klaudia Zyguła-Ilczyszyn

Prawdziwy przewodnik w branży beauty. Prowadzi szkolenia z makijażu permanentnego oraz pomaga kursantkom tworzyć dochodowe biznesy. Na co dzień prowadzi salon Aura w Poznaniu oraz sklep dla linergistów — Pigmentuje. W książce podpowiada, jakie treści publikować, aby było nie tylko pięknie, ale i merytorycznie.

Igor Podgórski

uczy robić lepsze filmy. Filmowiec, szkoleniowiec i prelegent. Prowadzi kursy online, konsultacje, szkolenia i warsztaty z filmowania aparatem oraz realizowania transmisji live w Internecie. Produkuje przeznaczone do internetu filmy reklamowe dla firm. Współtworzy podcast SUPER35.

Damian Myśliwy

założyciel Dance Control, czyli szkoły tańca dla mężczyzn. Od ponad 6 lat prowadzi szkolenia tańca właśnie dla mężczyzn. Stworzył własny system, którym na skondensowanych, 2-dniowych szkoleniach nauczył tańca już ponad 5000 osób. Napisał również książkę Jak tańczyć z dziewczyną, w której tłumaczy swój system krok po kroku.

Monika Mroczka

założycielka i właścicielka Rarity. Magister kosmetologii, pasjonatka piękna. Od ponad 10 lat z powodzeniem upiększa kobiety, ubierając je w cudowne spojrzenia i szczery uśmiech. Jej największym sukcesem jest stworzenie linii produktów dla stylistek rzęs i brwi oraz Kursantki, które odnoszą sukcesy, wykonują przepiękne aplikacje i są spełnionymi kobietami biznesu.

Olga i Michał Wilczyńscy

otworzyli swoją pierwszą firmę w wieku 20 i 23 lat z 50 złotymi w kieszeni. Obecnie są jednymi z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. Charyzmatyczni mówcy, którzy występują na wielu scenach w Polsce. W ich portfolio są takie marki, jak: Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy Leon, Lider Branży Edukacyjnej, jezykowo.org – nauka niemieckiego online, platforma KIVO do zarządzania szkołami oraz Akademia Leona. Wygłaszają prelekcje i prowadzą kursy oraz konsultacje dla 2500 osób rocznie. Autorzy książki Zarabiaj więcej, wydawcy magazynu „Lider Branży Edukacyjnej”. Są twórcami programów i kursów online.

Mateusz Baszczyński

w social mediach działa pod pseudonimem vNARF. Tworzy rozrywkowy content na TikToku, Instagramie i przede wszystkim YouTubie, którego postanowiło zasubskrybować ponad 1 000 000 osób. Każdy materiał opakowany jest jego pasją i dynamicznym montażem, wypracowanym przez ostatnie 7 lat.

Kamil Kuczewski

trener i doradca specjalizujący się w prowadzeniu szkoleń dotyczących komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadzi szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Występował na szkoleniach dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada na uczelni Collegium Civitas przedmioty, takie jak: Tworzenie standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i rozwój standardów obsługi pacjenta.

Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych, m.in.: Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.

Patryk Czerniejewski

aktor młodego pokolenia, który od kilku lat z powodzeniem łączy świat artystyczny z biznesowym. Rozwija się również na YouTubie, tworząc autorskie formaty wideo. Ma na koncie role w takich filmach i serialach, jak: „Kurier”, „Bad Boy”, „Diagnoza” czy „Lekarze”. Występował na deskach stołecznych teatrów. Z powodzeniem spełnia się w dubbingu. Do uruchomienia platformy „Chcę Zostać” zainspirowało go aktorskie szkolenie online z Kevinem Spacey, w którym wziął udział. Zamarzył sobie wówczas, by stworzyć podobny kurs, ale dotyczący piłki nożnej, którą od lat trenuje. Miał pomysł, ale nie miał pieniędzy na jego realizację. Zgłosił się więc do wszystkich możliwych teleturniejów. Ostatecznie trafił do „Koła fortuny” i wygrał 17 tysięcy złotych, które zainwestował w prace nad platformą „Chcę Zostać”. Udowodnił sobie i innym, że nie ma rzeczy niemożliwych. Wierzy, że dzięki szkoleniom online dostępnym na „Chcę Zostać” zrewolucjonizuje podejście do edukacji w naszym kraju i zainspiruje internautów do poszukiwania i rozwijania swoich pasji.

Michał Kowalczyk

jak mówią jego kursanci: jest jedynym trenerem, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Pomaga ludziom odmieniać ich kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel i narzędzi, potrzebnych w pracy biurowej. Otrzymał od Microsoftu nagrodę oraz tytuł Microsoft Most Valuable Professional (MVP), przyznawaną wybranym ekspertom, którzy są najlepszymi i najzdolniejszymi specjalistami od technologii oraz przejawiają głębokie zaangażowanie w swoje społeczności. Na Facebooku uczy się z nim ponad 40 000 osób, na Instargramie ponad 55 000 osób, na TikToku 100 000 osób.

W każdej firmie, w której pracował, był uznawany za „tego gościa od Excela”. Z jego platformy szkoleniowej skorzystało już ponad 14 000 osób. Prowadził zamknięte szkolenia dla największych firm w kraju i na świecie.

Patrycja Szkarłat

podróżniczka, przedsiębiorczyni i twórczyni internetowa. Od 2018 roku zawodowo zajmuje się podróżami, kiedy to też założyła swoją pierwszą firmę. Zaczynała od projektowania tanich podróży szytych na miarę oraz organizacji wyjazdów dla osób, które nie mają z kim podróżować. Aktualnie specjalizuje się w organizacji ekskluzywnych podróży za kilkaset tysięcy złotych. Na TikToku obserwuje ją ponad 170 000 osób, a jej filmy osiągnęły zasięgi kilkudziesięciu milionów wyświetleń.

Michał Blak

doświadczony przedsiębiorca, łączy kreatywność rozwijaną na Akademii Sztuk Pięknych z intuicją biznesową oraz potrzebami rynkowymi. W 2015 roku jako inicjator, współzałożył edrone – system eCRM i Marketing Automation, który pomaga sklepom internetowym wykorzystywać ich pełny potencjał, dzięki poznawaniu i angażowaniu ich klientów. Pomimo globalnej pandemii pozyskał inwestycję w wysokości 5,3 miliona dolarów na rozwój firmy. Obecnie jako CEO oraz doświadczony menedżer kreuje strategię rozwoju przedsiębiorstwa.

Anna Faltus

Przedsiębiorczyni, która swoją działalność realizuje w branży odnawialnych źródeł energii.

Konsultuje i wdraża projekty w branży odnawialnych źródeł energii. Pomaga także szkolić fachowców od instalacji solarnych i wdrażać ich na rynek. Z Anną temat prowadzenia profili w branży fotowoltaicznej jest jasny jak słońce, energetyczny, a przy tym nie traci na merytoryce i fachowości.

Piotr Adaszkiewicz

edukator i instruktor fryzjerstwa oraz właściciel Salonów CutCut. Z branżą fryzjerską związany jest od 14 roku życia. W ciągu ostatnich 5 lat wydał 500 000 zł na swoją edukację, ucząc się od najlepszych! Od ponad 3 lat zgłębia filozofię londyńskiej akademii – uznawanej w branży fryzjerskiej za najbardziej wybitną na świecie. Prowadzi 2 salony fryzjerskie w Poznaniu. Stworzył kolekcję fryzur „Hair Gravity”, a także współpracował przy tworzeniu kolekcji dla marki Sebastian Professional jako 1 z 12 fryzjerów w Polsce.

Inspirują go natura, architektura, sztuka, grawitacja i geometria, a koncepcje wyniesione z innych dziedzin wciela w życie w postaci niepowtarzalnych fryzur.

Michał Kosel

przedsiębiorca, założyciel Fundacji Zarabiaj na Pasji oraz Kancelarii Irbis. Autor trzech książek, współautor Biblii e-biznesu 3.0.

W 2014 i 2015 zbudował dwie placówki sportowe, nie mając złotówki na koncie, testując przy tym przedsprzedaż jako model pozyskania kapitału początkowego. Badając model budowania biznesu opartego na pasji, trzykrotnie otarł się o bankructwo, co pozwoliło mu wypracować mechanizmy, które w kolejnych latach pozwalały przetrwać pasjonatom na ryku i uzbroić ich w niezbędne narzędzia oraz wiedzę – nawet w sytuacji, gdy nie posiadają kapitału startowego.

Prowadzi również Kancelarię IRBIS, która zabezpiecza tych, którzy chcą profesjonalizować swoją pasję, przed organizacjami, które wykorzystują naiwność i niewiedzę pasjonatów. Na przestrzeni lat 2017–2021 ochronili ponad 800 przedsiębiorców narażonych na kontrole, kary i nadużycia.

Ania Beczek i Wojtek Łojan

Eksperci branży ubezpieczeniowej. Są współwłaścicielami firmy Diameo i marki edukacyjnej TRINS dedykowanej rozwojowi sprzedaży ubezpieczeń życia i zdrowia oraz prawdziwymi ekspertami w tej dziedzinie. Wspólnie prezentują, jak bezpiecznie podejść do prowadzenia social mediów w ubezpieczeniach.

Igor Podgórski

uczy robić lepsze filmy. Filmowiec, szkoleniowiec i prelegent. Prowadzi kursy online, konsultacje, szkolenia i warsztaty z filmowania aparatem oraz realizowania transmisji live w Internecie. Produkuje przeznaczone do internetu filmy reklamowe dla firm. Współtworzy podcast SUPER35.

Dominika Soja-Blat

twórczyni poradnika ślubnego „Mówię o ślubie”. Bez płatnej reklamy osiągnęła prawie 200 tysięcy obserwujących na TikToku, tworząc spójny i wartościowy content ślubny. Prężnie działa również na Instagramie, Facebooku oraz Youtubie. Z Młodymi Parami dzieli się wskazówkami na temat organizacji ślubu, a usługodawcom podpowiada, jak wykorzystać social media do skutecznej promocji w branży ślubnej. O jej działaniach wspominały takie media, jak: Onet, Glamour, Noizz oraz Dzień Dobry TVN.

Monika Mroczka

założycielka i właścicielka Rarity. Magister kosmetologii, pasjonatka piękna. Od ponad 10 lat z powodzeniem upiększa kobiety, ubierając je w cudowne spojrzenia i szczery uśmiech. Jej największym sukcesem jest stworzenie linii produktów dla stylistek rzęs i brwi oraz Kursantki, które odnoszą sukcesy, wykonują przepiękne aplikacje i są spełnionymi kobietami biznesu.

Patrycja Szkarłat

podróżniczka, przedsiębiorczyni i twórczyni internetowa. Od 2018 roku zawodowo zajmuje się podróżami, kiedy to też założyła swoją pierwszą firmę. Zaczynała od projektowania tanich podróży szytych na miarę oraz organizacji wyjazdów dla osób, które nie mają z kim podróżować. Aktualnie specjalizuje się w organizacji ekskluzywnych podróży za kilkaset tysięcy złotych. Na TikToku obserwuje ją ponad 170 000 osób, a jej filmy osiągnęły zasięgi kilkudziesięciu milionów wyświetleń.

Michał Kowalczyk

jak mówią jego kursanci: jest jedynym trenerem, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Pomaga ludziom odmieniać ich kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel i narzędzi, potrzebnych w pracy biurowej. Otrzymał od Microsoftu nagrodę oraz tytuł Microsoft Most Valuable Professional (MVP), przyznawaną wybranym ekspertom, którzy są najlepszymi i najzdolniejszymi specjalistami od technologii oraz przejawiają głębokie zaangażowanie w swoje społeczności. Na Facebooku uczy się z nim ponad 40 000 osób, na Instargramie ponad 55 000 osób, na TikToku 100 000 osób.

W każdej firmie, w której pracował, był uznawany za „tego gościa od Excela”. Z jego platformy szkoleniowej skorzystało już ponad 14 000 osób. Prowadził zamknięte szkolenia dla największych firm w kraju i na świecie.

Patryk Czerniejewski

aktor młodego pokolenia, który od kilku lat z powodzeniem łączy świat artystyczny z biznesowym. Rozwija się również na YouTubie, tworząc autorskie formaty wideo. Ma na koncie role w takich filmach i serialach, jak: „Kurier”, „Bad Boy”, „Diagnoza” czy „Lekarze”. Występował na deskach stołecznych teatrów. Z powodzeniem spełnia się w dubbingu. Do uruchomienia platformy „Chcę Zostać” zainspirowało go aktorskie szkolenie online z Kevinem Spacey, w którym wziął udział. Zamarzył sobie wówczas, by stworzyć podobny kurs, ale dotyczący piłki nożnej, którą od lat trenuje. Miał pomysł, ale nie miał pieniędzy na jego realizację. Zgłosił się więc do wszystkich możliwych teleturniejów. Ostatecznie trafił do „Koła fortuny” i wygrał 17 tysięcy złotych, które zainwestował w prace nad platformą „Chcę Zostać”. Udowodnił sobie i innym, że nie ma rzeczy niemożliwych. Wierzy, że dzięki szkoleniom online dostępnym na „Chcę Zostać” zrewolucjonizuje podejście do edukacji w naszym kraju i zainspiruje internautów do poszukiwania i rozwijania swoich pasji.

Kamil Kuczewski

trener i doradca specjalizujący się w prowadzeniu szkoleń dotyczących komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadzi szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Występował na szkoleniach dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada na uczelni Collegium Civitas przedmioty, takie jak: Tworzenie standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i rozwój standardów obsługi pacjenta.

Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych, m.in.: Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.

Mateusz Baszczyński

w social mediach działa pod pseudonimem vNARF. Tworzy rozrywkowy content na TikToku, Instagramie i przede wszystkim YouTubie, którego postanowiło zasubskrybować ponad 1 000 000 osób. Każdy materiał opakowany jest jego pasją i dynamicznym montażem, wypracowanym przez ostatnie 7 lat.

Olga i Michał Wilczyńscy

otworzyli swoją pierwszą firmę w wieku 20 i 23 lat z 50 złotymi w kieszeni. Obecnie są jednymi z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. Charyzmatyczni mówcy, którzy występują na wielu scenach w Polsce. W ich portfolio są takie marki, jak: Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy Leon, Lider Branży Edukacyjnej, jezykowo.org – nauka niemieckiego online, platforma KIVO do zarządzania szkołami oraz Akademia Leona. Wygłaszają prelekcje i prowadzą kursy oraz konsultacje dla 2500 osób rocznie. Autorzy książki Zarabiaj więcej, wydawcy magazynu „Lider Branży Edukacyjnej”. Są twórcami programów i kursów online.

Magda Knappe i Robert Czapski

małżeństwo, które ułatwia codzienną pracę tysiącom projektantów wnętrz. Magda – od 12 lat projektantka wnętrz z kilkuset projektami na koncie, zna branżę od podszewki. Robert od 20 lat w branży IT – specjalista z szeroką znajomością budowy aplikacji internetowych oraz wielu tajemniczych skrótów z tej branży. Dzięki tej nietypowej mieszance umiejętności, gdzie technologia miesza się z artyzmem, stworzyli razem bardzo popularną wśród tysięcy projektantów wnętrz aplikację online: KIS List.

Damian Myśliwy

założyciel Dance Control, czyli szkoły tańca dla mężczyzn. Od ponad 6 lat prowadzi szkolenia tańca właśnie dla mężczyzn. Stworzył własny system, którym na skondensowanych, 2-dniowych szkoleniach nauczył tańca już ponad 5000 osób. Napisał również książkę Jak tańczyć z dziewczyną, w której tłumaczy swój system krok po kroku.

Klaudia Zyguła-Ilczyszyn

Prawdziwy przewodnik w branży beauty. Prowadzi szkolenia z makijażu permanentnego oraz pomaga kursantkom tworzyć dochodowe biznesy. Na co dzień prowadzi salon Aura w Poznaniu oraz sklep dla linergistów — Pigmentuje. W książce podpowiada, jakie treści publikować, aby było nie tylko pięknie, ale i merytorycznie.

Te branże znajdą w książce dedykowane instrukcje do prowadzenia marketingu w mediach społecznościowych:

Spis treści

WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE ROZKRĘCANIA #SoMe

Poznaj podstawy, ustal swoje “dlaczego”, przekonaj się z jakiego powodu chcesz prowadzić social media, a potem dowiedz się, jak sprawić, zeby ludzie polubili Twoją markę. Przekonaj się, jakie są najważniejsze elementy profilu i kluczowe aspekty funkcjonowania w świecie mediów społecznościowych

INSPIRACJE DO TEGO, CO I JAK PUBLIKOWAĆ w #SoMe

Czas na real time marketing, a może… niekoniecznie? To, co znajdziesz w tym rozdziale po prostu się sprawdziło. Właśnie z tego powodu warto zainspirować się zaproponowanymi tutaj publikacjami, aby budować zasięgi, gromadzić reakcje pod postami, a także zyskiwać potencjalnych klientów. Koniecznie dowiedz się, jak dać im się zauważyć!

RZECZY, KTÓRYCH NALEŻY W #SoMe UNIKAĆ, I JAK IM ZAPOBIEGAĆ

Czy “lol content się sprawdza”? Poznaj kardynalne błędy w prowadzeniu mediów społecznościowych i ich nie popełniaj. Skorzystaj z tego, ze mozesz uczyć się na błędach innych i nie napytać sobie biedy. Unikając zaprezentowanych w tym rozdziale wpadek masz spore szanse, że Twoje profile będą przyciągać, zamiast odstraszać.

NARZĘDZIOWNIK #SoMe

Sprawdź, jakie konkretne narzędzia pozwolą Ci uczynić Twoje social media ciekawszymi, piękniejszymi i skuteczniejszymi w pozyskiwaniu nowych zapytań. Dowiesz się, jak tworzyć grafiki, ankiety, skąd brać legalne zdjęcia albo w jaki sposób “podrasować” Instagram. Po prostu narzędzia, bez których nie ruszysz.

#SoMe W KONKRETNYCH BRANŻACH

Poznaj sposoby na interesujące i przykuwające uwagę klientów media społecznościowe specjalistów z aż 19 branż. Znajdziesz tutaj konkretne propozycje, o czym pisać, co publikować i co pokazywać ludziom. Każdy z ekspertów podał wyłącznie propozycje, które sprawdziły się także u niego!

Sprawdź, co o pierwszej edycji #SoMe myślą czytelnicy

Zamów #OdczarujSoMe

Twoje wideo też może tak wyglądać!

Największym wrogiem edukacyjnych wideo typu gadająca głowa jest nuda i monotonia. Co można zrobić, aby uatrakcyjnić swój przekaz?

Opracowałem 4 obszary, które w prosty sposób zmieniają zasady gry: Skryptowanie, technologie, sposób wypowiedzi, montaż. Obejrzyj przykładowy materiał nagrany smartfonem, a później przejdź do instrukcji.

Książka z wysyłką

97 zł
97 zł

brutto VAT 5%

Ebook (mobi, epub)

67 zł
67 zł

brutto VAT 5%

Zamówienia wstrzymane do czasu premiery.

Wariant wybierzesz w następnym kroku. Brak dodatkowych kosztów dostawy.

O co możesz zapytać?

Social media to miejsca, w których możesz publikować zdjęcia z wakacji i śmieszne kotki, ale możesz też dzięki nim uzyskać niebywałe wyniki.

Czy działania firmy w social mediach są ważne z marketingowego punktu widzenia?

20 lat temu właściciele firm zastanawiali się, czy warto tworzyć stronę internetową. Dzisiaj strona www jest fundamentem biznesu. Podobnie było z social mediami. Jeśli Twojej marki nie ma w sieci – tracisz dostęp do 28 mln Polaków, którzy scrollują social media od rana do wieczora.

Czy książka porusza temat LinkedIn, Instagram?

Liczy się nośnik, a nie konkretna platforma. W 2015 roku nikt nie słyszał o TikToku, a dzisiaj jest jedną z najpopularniejszych platform na świecie. Chociażby z tego powodu nie warto skupiać się na wybranej platformie. One będą się zmieniać, a schemat tworzenia inspirujących treści oraz docierania do klientów pozostanie ten sam.

Czy dedykowane instrukcje pomogą osiągać cele biznesowe, a nie tylko generować lajki?

Lajkami nie opłacisz rachunków. Przecież dobrze to wiesz. Ja również. Dlatego w książce nie daję tipów jak zdobywać miliony followersów, tylko jak docierać do osób, które kupią. Marketingowy fakt – mały profil (z mniej niż 1000 obserwatorów) może zarabiać więcej niż profil z 100 000 obserwatorów.

Czy poznam metody marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw, czy tylko dla największych?

Zależało mi na tym, aby książka była praktyczna dla każdego czytelnika. Dlatego zaprosiłem topowych specjalistów z 22 branż, aby podzielili się swoimi wnioskami i dobrymi praktykami. Większość z nich prowadzi małe i średnie firmy.

Czy będę potrafił wykorzystać techniki zawarte w książce?

Tak, jeśli korzystasz z social mediów na co dzień, to wdrożenie omawianych technik nie sprawi Ci żadnego problemu.

Czy książka mówi o tym jak sprzedawać i zarabiać w mediach społecznościowych, czy skupia się tylko na promocji / działaniach reklamowych?

Jeśli social media nie miałyby sprzedawać, to po co małe i średnie firmy miałyby z nich korzystać? Tylko dla wizerunku? Nie. Ta książka jest wypełniona ponad 150 metodami na to, jak przyciągnąć właściwe osoby na profil i zamienić je w płacących klientów.

Czy dzięki tej książce nauczę się budować lojalność wobec marki w mediach społecznościowych?

Pewnie, a nawet więcej! Lojalność, zaufanie, ekspertyzę, wiarygodność, bazę klientów, miejsce pozyskiwania opinii… Wszystko, co potrzebne, aby Twój biznes hulał w sieci.

Copyright WBIZNES © 2016 – 2024 | Regulamin sklepu | Polityka prywatności | Polityka cookies

Robert Czapski

twórca aplikacji KIS List

Dzięki aplikacji Roberta tworzenie listy zakupowej, kosztorysu albo oferty nigdy nie było tak proste! Dodawaj swoje listy produktów i propozycje dla klienta błyskawicznie nie wchodząc nawet do aplikacji. Robert dobrze rozumie potęgę mediów społecznościowych, więc jeśli jesteś programistą, twórcą programu albo kursu — na pewno skorzystasz z jego propozycji funkcjonowania na Facebooku, Instagramie albo TikToku. Twoje rozwiązania zasługują na dobrą reprezentację w social mediach!

Damian Myśliwy

szkoła tańca Dance Control

Damian na co dzień sprawia, że kolejni uczestnicy jego kursów mają kroki taneczne pod kontrolą. Wie, jak to zrobić, że osoby, które do tej pory podrygiwały w stylu “niedźwiedzia na rozżarzonych węglach” dobrze wykorzystują uniwersalne ruchy taneczne na weselach, imprezach i potańcówkach. Nie obce są mu też ruchy szkół tanecznych w mediach społecznościowych. W książce pokazuje “figury”, jakie dobrze wykonywać, aby angażować swoją roztańczoną publikę.

Patryk Czerniejewski

Aktor i autor platformy edukacyjnej "Chcę zostać"

Z powodzeniem łączy świat artystyczny i biznesowy. Obecnie rewolucjonizuje myślenie o branży edukacyjnej online. Prezentuję w jaki sposób nietuzinkowo poprowadzić media artystów i muzyków.

Monika Mroczka

Kosmetolog i właściciel marki modowej Rarity.pl

Jej największym sukcesem jest stworzenie linii produktów dla profesjonalnych stylistek rzęs i brwii oraz odnoszące sukcesy kursantki. Daje przykład, że pięknie profile są kluczowe w branży beauty.

Michał Blak

Twórca eDrone i doświadczony menadżer

Pomaga sklepom internetowym wykorzystywać ich pełny potencjał, dzięki poznawaniu i angażowaniu ich klientów. Prezentuje sposoby na nietuzinkowe sociale dla branży e-commerce.

Piotr Adaszkiewicz

Mistrz i edukator najlepszych fryzjerów

Tworzy fryzjerskie kursy online, prowadzi 2 salony fryzur CutCut w Poznaniu. Udowadnia, że komunikowanie się z klientem za pomocą social media to dla fryzjera olbrzymia szansa.

Artur Mydlarz

Specjalista zarządzania jakością, menadżer i trener

Tworzy skuteczne szkolenia, a przez 10 lat zarządzał jakością w międzynarodowym łańcuchu dostaw. Pokazuje, że profile branży produkcyjnej (fabryk, albo montażowni) wcale nie muszą być nudne.

Wojciech Wawrzak

Radca prawny i założyciel kancelarii praKreacja.legal

Na codzień zajmuje się obsługą prawną branży kreatywnej i internetowej, a także tworzy eksperckiego bloga. Doskonale wie, jak powinny wyglądać media prawnika.

Michał Kosel

Twórca placówek sportowych i fundacji Zarabiaj na Pasji

Pasjonat sportu, praktyk biznesu i znawca prawa. Obecnie prowadzi kancelarię IBRIS, w której pomaga innym pasjonatom wydobyć się z kłopotów albo w nie nie popaść. Prezentuje wątki, dzięki którym profile trenera personalnego będą nieustannie w dobrej formie, czyli tętniły życiem i nie dostaną zadyszki.

Mateusz Baszczyński

YouTuber i twórca internetowy

W Social Mediach działa pod pseudonimem vNARF. Tworzy rozrywkowy content na TikToku, Instagramie i przede wszystkim YouTubie, który subskrybuje ponad 1 mln osób. Udowadnia, że marka osobista w socialach to konkretne kierunki, których warto się trzymać, aby ludzie reagowali.

Krzysztof Balcerzak

Weterynarz i właściciel kliniki

Pasjonat weterynarii, który swój zawód traktuje jako misję. Specjalista w zakresie fachowej opieki nad zwierzętami hodowlanymi. Tworzy swoją markę personalną i uczy zyskownego prowadzenia gabinetów. Wg niego kontakt social mediowy z właścicielami jest równie ważny, co ze zwierzętami.

Michał Kowalczyk

Mistrz EXCELA i autor kursów

Jak mówią jego kursanci: jest jedynym trenerem, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Pomaga ludziom odmieniać ich kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel. Jednocześnie pokazuje, że profil pracownika w social media może wychodzić poza szablon.

Anna Beczek & Wojciech Łojan

Eksperci branży ubezpieczeniowej

Są współwłaścicielami firmy Diameo i marki edukacyjnej TRINS dedykowanej rozwojowi sprzedaży ubezpieczeń życia i zdrowia oraz prawdziwymi  ekspertami w tej dziedzinie. Wspólnie prezentują, jak bezpiecznie podejść do prowadzenia social mediów w ubezpieczeniach.

Anna Faltus

Ekspert od fotowoltaiki

Konsultuje i wdraża projekty w branży odnawialnych źródeł energii. Pomaga także szkolić fachowców od instalacji solarnych i wdrażać ich na rynek. Z Anną temat prowadzenia profili w branży fotowoltaicznej jest jasny jak słońce, energetyczny, a przy tym nie traci na merytoryce i fachowości.

Patrycja Szkarłat

Branża turystyczna

To bizneswoman, która sprawnie organizuje niezapomniane wyjazdy w najpiękniejsze zakątki świata. Dzięki jej wiedzy i propozycjom social media dotyczące branży hotelarskiej, organizacji wycieczek i turystyki staną się nie mniej urokliwe, niż miejsca, w których wyjeżdżają klienci. Słowem profile, po obejrzeniu których chce się pakować w drogę!

Igor Podgórski

Branża filmowa

Uczy robić lepsze filmy. Filmowiec, szkoleniowiec i prelegent. Prowadzi kursy online, konsultacje, szkolenia i warsztaty z filmowania aparatem oraz realizowania transmisji live w Internecie. Wyświetla, w jaki sposób z Hollywoodzkim polotem prowadzić profile filmowców i operatorów.

Olga i Michał Wilczyńscy

Autorzy kursów językowych i liderzy edukacji

Na co dzień pomagają właścicielom firm edukacyjnych skalować ich biznesy. Obecnie są jednymi z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. Według nich sociale trzeba prowadzić językiem społeczności, do której chcemy dotrzeć.

Wojciech Dobrowolski

Branża hotelarska i gastronomiczna

Dyrektor obiektu w Jasionce koło Rzeszowa – przylotniskowego hotelu Holiday Inn Express.

Dominika Soja-Blat

Branża ślubna

Twórczyni poradnika ślubnego Mówię o ślubie. Bez płatnej reklamy osiągnęła prawie 200 tysięcy obserwujących na TikToku tworząc spójny i wartościowy kontent ślubny. Prężnie działa również na Instagramie, Facebooku oraz Youtube. Udowadnia, że temat mediów społecznościowych i ślubów da się pożenić!

Kamil Kuczewski

Twórca projektu DentalWay

Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym.

Wojciech Bizub

CEO @ WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych

Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.