
Menu
Oto Twój przewodnik od początkującego do zaawansowanego. Stwórz przekaz, zbuduj społeczność i zarabiaj dzięki mediom społecznościowym. Ponad 140 formuł, których wdrożenie gwarantuje więcej reakcji, fanów i klientów z mediów społecznościowych. 100% gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy.
Nadszedł czas mediów społecznościowych i ich gigantycznego wpływu na decyzje zakupowe!
Wojciech Bizub – marketer & CEO agencji WBIZNES
Wykładowca programu MBA. Autor programów szkoleniowych online w zakresie copywritingu, planowania strategii marketingowej oraz social mediów. Autor książki Odczaruj Marketing Internetowy.
Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.
Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.
Większość małych firm, a w tym roku w sieci pojawiło się ich ponad 10 tysięcy więcej, działa w social mediach „na czuja”. Coś tam publikują i liczą na cud. Ten nie nadejdzie. Przy tak dużej ilości „śmieciowego contentu” odbiorcy wręcz unikają przeglądania wszystkiego.
W ten sposób fanpage firmy traci, bo generuje koszta czasowe i finansowe, a efektu jak nie było, tak nie ma. Rozkręć swoje social media jest właśnie dla takich firm. To materiał, gdzie jak na tacy podane masz blisko 150 metod, na to jak przyciągnąć właściwe osoby i jak zamienić ich w płacących klientów.
dzięki którym przykujesz uwagę, zbudujesz zaufanie i sprzedasz
których unikać, jeśli chcesz rozwijać swój fanpage
z podpowiedziami, jakie treści i materiały warto publikować
które pomogą Ci zdobytą wiedzą wdrożyć w życie
zwiększających zasięgi i zaangażowanie Twojej społeczności
które ułatwią i usprawnią Twoją pracę jako administratora
Te realizują nie jeden, a wiele celów marketingowych: zwiększenie zasięgu, wzbudzanie sympatii, podnoszenie poziomu zaufania odbiorców, wiązanie ich z marką, budowanie wizerunku eksperta w branży, sprzedaż, automatyzacja działań. Dzięki temu dowiesz się jak:
To nie tylko błędy, ale przede wszystkim gotowe formuły i rozwiązania, które pokażą Ci jak wpadkę przekuć w szansę na nawiązanie nowego kontaktu, pozyskanie nowego klienta, a nawet sprzedaż. Dzięki temu będziesz wiedzieć:
Dzięki temu bez mozolnego szukania pomysłu na treści stworzysz harmonogram publikacji na cały miesiąc. Harmonogram różnorodnych, intrygujących, budujących wizerunek eksperta postów, które będą się nie tylko klikać, ale przede wszystkim zwiększać zaangażowanie odbiorców. W ebooku znajdziesz propozycje m.in. dla takich branż jak: muzyczna, turystyczna, beauty, medyczna, ślubna, e-commerce, produkcyjna (fabryki), fryzjerska, hotelarska, gastronomiczna, weterynaryjna. Dodatkowo na prośbę uczestników webinaru przygotowałem propozycje dla fizjoterapeutów, fotografów, księgowych, szkół języków obcych, projektantów wnętrz, producentów mebli, szkół tańca, marek osobistych, usług prawnych i doradców podatkowych. Jest tego sporo!
Poznasz:
Przykłady przedstawione w książce stanowią najświeższy zbiór technik wykorzystywanych do budowania zasięgów. Każda metoda wdrożona na profilu zwiększy zasięg Twoich dotychczasowych postów minimum o 30%. Otrzymasz:
Dzięki nim tworzenie postów będzie proste i zajmie Ci 20 minut dziennie, a nie 2 godziny. Poznasz:
A dodatkowo:
9 zadań, które pomogą Ci wykonać pierwsze kroki w mediach społecznościowych oraz ćwiczenia, dzięki którym opracujesz strategię na rozwój profilu.
ZŁOTA METODA – coś, co sprawi, że Twoje social media będą rozwijać się każdego dnia, a Ty nie będziesz musiał praktycznie nic robić.
Poznasz 38 pułapek w social mediach i metody, jak ich uniknąć, by Twoje posty zawsze realizowały cel marketingowy, a nie przyciągały hejterów.
Poznasz ok. 10 sprawdzonych narzędzi oraz ok. 50 stron, które pomogą Ci zbierać dane, pobierać darmowe materiały, tworzyć atrakcyjne posty i wspomagać rozwój Twoich profili.
Poznasz kilka metod na to, jak przekuć negatywny komentarz “hejtera” na swoją korzyść, budując w ten sposób sympatię oraz zaufanie innych.
Poznasz kilka sprawdzonych i darmowych narzędzi do tworzenia grafik, filmów, infografik, prezentacji i tekstów byś mógł sprawnie tworzyć atrakcyjny content.
Poznasz 205 gotowych formuł na posty, stworzysz różnorodny content i zaangażujesz osoby, które reagują tylko na określone formaty reklamowe.
Poznasz kilka pułapek Facebooka, które pomimo promowania postów tylko lekko podnoszą zasięgi, bez przełożenia na zapytania czy nowych fanów.
Nauczysz się jak uzupełnić profil, przygotować atrakcyjną nazwę, grafikę w tle, logo oraz pierwsze posty, by już na początku ruszyć z wysokiego C.
Poznasz 16 gotowych formuł stosowanych przez WBIZNES od lat, które generują zasięgi na poziomie od kilku do kilkudziesięciu tysięcy reakcji pod postem.
Poznasz gotowy szablon copywriterski, który bez problemu uzupełnisz treścią, a efekt sprawi, że odbiorcy wreszcie będą chcieli posty przeglądać i czytać je do końca.
Nauczysz się jak wykorzystać social media do tego, by zaangażować fanów i sprawić, by każdego miesiąca otrzymywać nawet do 30 zapytań biznesowych.
Poznasz formułę tworzenia treści wspomagającej sprzedaż nowych produktów poprzez wykorzystanie lejka sprzedażowego i schematu: poznaj mnie, polub mnie, zaufaj mi, kup.
Poznasz sposób na to, jak nawet największy introwertyk może komunikować się z odbiorcami i angażować ich w poznanie Twojej marki.
Dowiesz się jak z wykorzystaniem kilkunastu metod dotrzeć do 100% fanów lubiących Twój profil.
Poznasz wskaźniki i narzędzia, które pomogą Ci poznać faktyczne statystyki na temat działań marketingowych w social mediach, dzięki czemu będziesz mógł je bez problemu poprawić, bo będziesz wiedział co poprawić.
Poznasz 58 technik, które pokażą Ci jak wykonać pierwsze kroki w social mediach oraz jak stworzyć plan na rozwój profilu na cały rok wprzód.
Nauczysz się jak sprawdzać czy Twoje posty przyciągają uwagę oraz poznasz metody na to, jak poprawić ten współczynnik.
Dowiesz się, czego nie robić, by nie przepalać budżetu marketingowego i czasowego na działania, które ZAWSZE kończą się fiaskiem.
Poznasz metodę na zautomatyzowanie tworzenia treści do social mediów, dzięki czemu dziennie będziesz poświęcał na to 20 minut, a nie 2 godziny.
Jestem w 100% pewny, że skorzystasz na tym zakupie, dlatego daję Ci moją pełną gwarancję satysfakcji na 30 dni. Albo kurs w 100% Cię zadowala, albo otrzymasz zwrot bez zadawania pytań.
mobi, epub, pdf
brutto VAT 5%
(366+ schematów postów na 366 dni)
z Wojciechem Bizubem
Dzięki aplikacji Roberta tworzenie listy zakupowej, kosztorysu albo oferty nigdy nie było tak proste! Dodawaj swoje listy produktów i propozycje dla klienta błyskawicznie nie wchodząc nawet do aplikacji. Robert dobrze rozumie potęgę mediów społecznościowych, więc jeśli jesteś programistą, twórcą programu albo kursu — na pewno skorzystasz z jego propozycji funkcjonowania na Facebooku, Instagramie albo TikToku. Twoje rozwiązania zasługują na dobrą reprezentację w social mediach!
Jak mówią jego kursanci: jest jedynym trenerem, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Pomaga ludziom odmieniać ich kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel. Jednocześnie pokazuje, że profil pracownika w social media może wychodzić poza szablon.
Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym.
Twórczyni poradnika ślubnego Mówię o ślubie. Bez płatnej reklamy osiągnęła prawie 200 tysięcy obserwujących na TikToku tworząc spójny i wartościowy kontent ślubny. Prężnie działa również na Instagramie, Facebooku oraz Youtube. Udowadnia, że temat mediów społecznościowych i ślubów da się pożenić!
Dyrektor obiektu w Jasionce koło Rzeszowa – przylotniskowego hotelu Holiday Inn Express.
Na co dzień pomagają właścicielom firm edukacyjnych skalować ich biznesy. Obecnie są jednymi z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. Według nich sociale trzeba prowadzić językiem społeczności, do której chcemy dotrzeć.
Uczy robić lepsze filmy. Filmowiec, szkoleniowiec i prelegent. Prowadzi kursy online, konsultacje, szkolenia i warsztaty z filmowania aparatem oraz realizowania transmisji live w Internecie. Wyświetla, w jaki sposób z Hollywoodzkim polotem prowadzić profile filmowców i operatorów.
To bizneswoman, która sprawnie organizuje niezapomniane wyjazdy w najpiękniejsze zakątki świata. Dzięki jej wiedzy i propozycjom social media dotyczące branży hotelarskiej, organizacji wycieczek i turystyki staną się nie mniej urokliwe, niż miejsca, w których wyjeżdżają klienci. Słowem profile, po obejrzeniu których chce się pakować w drogę!
Konsultuje i wdraża projekty w branży odnawialnych źródeł energii. Pomaga także szkolić fachowców od instalacji solarnych i wdrażać ich na rynek. Z Anną temat prowadzenia profili w branży fotowoltaicznej jest jasny jak słońce, energetyczny, a przy tym nie traci na merytoryce i fachowości.
Są współwłaścicielami firmy Diameo i marki edukacyjnej TRINS dedykowanej rozwojowi sprzedaży ubezpieczeń życia i zdrowia oraz prawdziwymi ekspertami w tej dziedzinie. Wspólnie prezentują, jak bezpiecznie podejść do prowadzenia social mediów w ubezpieczeniach.
Pasjonat weterynarii, który swój zawód traktuje jako misję. Specjalista w zakresie fachowej opieki nad zwierzętami hodowlanymi. Tworzy swoją markę personalną i uczy zyskownego prowadzenia gabinetów. Wg niego kontakt social mediowy z właścicielami jest równie ważny, co ze zwierzętami.
Damian na co dzień sprawia, że kolejni uczestnicy jego kursów mają kroki taneczne pod kontrolą. Wie, jak to zrobić, że osoby, które do tej pory podrygiwały w stylu “niedźwiedzia na rozżarzonych węglach” dobrze wykorzystują uniwersalne ruchy taneczne na weselach, imprezach i potańcówkach. Nie obce są mu też ruchy szkół tanecznych w mediach społecznościowych. W książce pokazuje “figury”, jakie dobrze wykonywać, aby angażować swoją roztańczoną publikę.
W Social Mediach działa pod pseudonimem vNARF. Tworzy rozrywkowy content na TikToku, Instagramie i przede wszystkim YouTubie, który subskrybuje ponad 1 mln osób. Udowadnia, że marka osobista w socialach to konkretne kierunki, których warto się trzymać, aby ludzie reagowali.
Pasjonat sportu, praktyk biznesu i znawca prawa. Obecnie prowadzi kancelarię IBRIS, w której pomaga innym pasjonatom wydobyć się z kłopotów albo w nie nie popaść. Prezentuje wątki, dzięki którym profile trenera personalnego będą nieustannie w dobrej formie, czyli tętniły życiem i nie dostaną zadyszki.
Na codzień zajmuje się obsługą prawną branży kreatywnej i internetowej, a także tworzy eksperckiego bloga. Doskonale wie, jak powinny wyglądać media prawnika.
Tworzy skuteczne szkolenia, a przez 10 lat zarządzał jakością w międzynarodowym łańcuchu dostaw. Pokazuje, że profile branży produkcyjnej (fabryk, albo montażowni) wcale nie muszą być nudne.
Tworzy fryzjerskie kursy online, prowadzi 2 salony fryzur CutCut w Poznaniu. Udowadnia, że komunikowanie się z klientem za pomocą social media to dla fryzjera olbrzymia szansa.
Pomaga sklepom internetowym wykorzystywać ich pełny potencjał, dzięki poznawaniu i angażowaniu ich klientów. Prezentuje sposoby na nietuzinkowe sociale dla branży e-commerce.
Jej największym sukcesem jest stworzenie linii produktów dla profesjonalnych stylistek rzęs i brwii oraz odnoszące sukcesy kursantki. Daje przykład, że pięknie profile są kluczowe w branży beauty.
Z powodzeniem łączy świat artystyczny i biznesowy. Obecnie rewolucjonizuje myślenie o branży edukacyjnej online. Prezentuję w jaki sposób nietuzinkowo poprowadzić media artystów i muzyków.
Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.
Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.