Serwus! Nazywam się Wojtek Bizub. W ciągu ostatnich 10 lat pomogłem osobiście ponad 200 przedsiębiorcom, korporacjom i freelancerom w zaplanowaniu marketingu, zwiększeniu sprzedaży oraz zdobyciu popularności. W wyniku wielu analiz odkryłem skuteczny system planowania marketingu, dzięki któremu w 12 krokach pożegnasz marketingowy chaos w swojej firmie.
Schemat, którym się dzielę, został przetestowany w 24 branżach. Działa on bez względu na to, czy prowadzisz mały sklep, czy odpowiadasz za działania marketingowe wielkiej firmy. Program Plan Marketingowy w 12 krokach nie jest zwykłym kursem. To kompleksowe narzędzie, które pozwoli Ci oszczędzić dziesiątki tysięcy złotych na nieskuteczne działania marketingowe oraz zdobyć ogromną przewagę nad Twoją konkurencją.
Możesz dalej biegać z webinaru na webinar, z wpisu blogowego do kolejnego newslettera i zbierać okruszki wiedzy, które bardzo często zaprzeczają jedna drugiej.
Jaką masz alternatywę? Postanowiłem udostępnić Ci wiedzę, która sprawdziła się w kilkudziesięciu polskich biznesach i dzięki, którym ich strategia marketingowa zyskała na efektywności. Wszystko zebrane w formie dynamicznych materiałów wideo, które są tak nasycone wiedzą, że ludzie przerabiają je kilka razy.
i zobacz, jak wiele marketingowych problemów już nigdy nie będzie Cię dotyczyło!
| |
| |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Marketer & CEO agencji WBIZNES.
Wykładowca programu MBA. Autor programów szkoleniowych online w zakresie copywritingu, planowania strategii marketingowej oraz social mediów.
Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.
Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.
Jeżeli tak, to ten program online jest dla Ciebie. Wszystko jest już gotowe. Sprawdź autorską metodę 12-etapowej ścieżki rozwoju firmy poprzez sprzedaż i zacznij działać.
Jestem tak pewny tego produktu, że wprowadziłem WBIZNES-ową 30-dniową gwarancję satysfakcji. Albo program w 100% Cię zadowala, albo otrzymasz zwrot bez zadawania pytań.
Przed chwilą zakończyłem program online Plan Marketingowy w 12 krokach. Jaki efekt? - Opracowałem każdy moduł w Evernote, a dodatkowo wszystkie usprawnienia przygotowałem do wdrożenia w Asanie.
Jak oceniam program? Każdy materiał wideo to marketingowa perełka: wiedza, narzędzia (np. Envato Elements, które jest znacznym odciążeniem dla portfela i Bonjoro - takiego programu szukałem od lipca!) oraz mój creme de la creme, czyli ,,złote zasady’’ działania.
P.S. Wojtku, wspominałeś, że planujesz 2-dniowy kurs z Facebooka, oczywiście zapisuję się na listę chętnych 😉.
Program powinien mieć slogan "zacznij swój biznes od nowa". Wiedziałem, że nie wszystko u mnie firmie działa jak należy, ale nie byłem świadom tego, co trzeba naprawić.
Program Wojtka otworzył mi oczy na szereg istotnych dla mojego biznesu kwestii i tak naprawdę mimo, że kilka lat już działam, i wciąż będę wykonywał podobne usługi (choć bardziej nastawione na konkretnego klienta), to każdy z tych dwunastu kroków mam do wdrożenia.
Do tej pory, dwie wdrożone kwestie, są widoczne już na koncie. 🤩 Wciąż pozostaje kolejnych 10 do wdrożenia. 💪
Dziękuję i bardzo POLECAM ⭐⭐⭐⭐⭐
Jestem w połowie programu i mogę powiedzieć, że to bardzo dobry program. Wszystko logicznie się ze sobą łączy, uzupełnia zgromadzona wcześniej wiedzę i jednocześnie czyni ją prostą do wdrożenia.
Najmocniejszą częścią programu jest Twoje wsparcie w grupie oraz mastermind, który był czymś czego się nie spodziewałam i podniósł wartość dwukrotnie. Duży plus za jakość techniczną programu, wygodną platformę, brak lania wody - konkretny przekaz.
Jeszcze raz dzięki za kurs i Twoje wsparcie! 🙂
Jako wierny słuchacz podcastów Wojtka postanowiłem w końcu pójść krok dalej... Zakupiłem program strategia 2.0 z myślą, by pożegnać raz na zawsze niechciany CHAOS.
Po dokładnym przerobieniu materiałów śmiało mogę stwierdzić, że był to najlepszy program online pod względem merytorycznym, jaki dotychczas ukończyłem - a było ich wiele... Stosując się do rad Wojtka nie tylko pożegnałem chaos, lecz także zrozumiałem całą układankę marketingową, która dla wielu jest wciąż jedną wielką zagadką.
Podsumowując, wykładowca zrobił świetną robotę, a Plan Marketingowy w 12 krokach jest wart minumum 10 razy więcej 🙂
P.S. Czekam na kolejne szkolenia.
Dzięki merytorycznej treści dot. content inventory uporządkowaliśmy podejście do tworzenia stron www. Na tej podstawie powstał serwis NapisyDoWideo.PL.
Wartościowy jest także marketingowy mastermind z uczestnikami kursu, gdzie nie tylko się motywujemy, ale także weryfikujemy swoje pomysły i wzajemnie inspirujemy.
Plan marketingowy w 12 krokach dał mi instrukcje - step by step - w jaki sposób działać, aby skutecznie realizować cele.
Choć nie wszystko zostało przeze mnie wdrożone, to z pewnością była to dobra i rentowna decyzja. ROAS na poziomie 1000%. A najlepsze jest to, że mam nieograniczony dostęp i w każdej chwili mogę się cofnąć po wartościowe materiały z wybranego modułu. 🙂
Dobra robota Wojtku! Jestem przekonany, że jak dołączę do wyzwania pierwszego webinaru, to będzie grubo! Jak na razie ostrzę swoją siekierę (nowa www, strategia komunikacji) i poprawiam procesy, by ogarnąć tych klientów, których mam na najwyższym poziomie.
Polecam współpracę z Wojtkiem i jego kursy.
Znajdziesz tu wiedzę i doświadczenie przekute na konkretne porady i schematy. Dowiesz się, co jest niezbędne i dlaczego tak, aby Twój biznes szedł w dobrym kierunku. Jeśli wszystko to wdrożysz, to w krótkim czasie zobaczysz pierwsze efekty. 🙂
Powiem Ci szczerze, że mam tyle kursów i tego wszystkiego, że wytapetowałbym pokój, ale nie o to w tym chodzi. Tak naprawdę po 10 latach Twój kurs był dla mnie "perełką". Taką, która jest wręcz kompendium tego wszystkiego, co wcześniej gdzieś już się nauczyłem.
Dziękuję Ci z całego serca, że mnie zmotywowałeś do tego, aby to poukładać. Teraz mam mapę - do tego, aby to udoskonalać, szlifować- niczym diament. Wiem ile jest pracy, ale teraz wiem, że będzie łatwiej.
Wszystko czego potrzebujesz, aby zaplanować skuteczny marketing (one know-how to rule them all).
2 opcje płatności do wyboru
Automatyczna płatność naliczana co miesiąc, za miesięczny dostęp do kursu. Korzystasz tak długo jak chcesz. W każdej chwili możesz zrezygnować.
Jednorazowa płatność za roczny dostęp do kursu.
Jednorazowa płatność za dożywotni dostęp do kursu.
* Pierwsza płatność wynosi 170 zł brutto. Obejmuje ona jednorazowe wpisowe w wysokości 47 zł oraz miesięczną płatność 123 zł. Każda kolejna opłata miesięczna wynosi 123 zł brutto (F-VAT) i jest automatycznie ściągana z podpiętej karty. Można zrezygnować w dowolnym momencie, ale przy wznowieniu należy ponownie opłacić wpisowe.
Ułożenie strategii przez profesjonalnego marketera z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem rzeczywiście nie jest tanie. Najczęściej ta cena wynika ze stawki godzinowej marketerów i czasu, który muszą poświęcić na zaplanowanie strategii.
Natomiast osobiście postanowiłem pójść o krok dalej. Ułożyłem marketing w logiczną układankę i swoją wiedzę zamknąłem w jednym programie online. Dzięki temu jesteś w stanie samodzielnie ułożyć strategię, odhaczając kolejne punkty z listy.
Nie potrzebujesz porad specjalistów, dodatkowych książek na Twoim regale czy marnowania czasu na oglądanie setek filmów na YouTube.
W tym programie masz wszystko, czego potrzebujesz, aby w 12 krokach pożegnać marketingowy chaos w swojej firmie.
Nie. W tym programie znajdziesz wszystko, aby ułożyć skuteczny plan marketingowy. Nie musisz inwestować w dodatkowe narzędzia, aby zacząć działać.
Jak najbardziej. Na zamkniętej grupie (do której otrzymasz dostęp) stale otrzymuję informacje o tym, że z moim programem online, ułożenie marketingowego planu działania jest dziecinnie proste.
Nieważne czy siedzisz w marketingu od dekady, czy dopiero raczkujesz w tym świecie, prowadząc swoją pierwszą firmę… Mój autorski 12-etapowy schemat działania, pozwoli Ci zbudować silny marketing i łatwiej pozyskiwać klientów do swojego biznesu.
Obawiam się, że lepszego momentu nie będzie. Badania pokazują, że w 2022 r. firmy średnio wydają 9,5% dochodu na działania marketingowe. Dzięki temu nie tylko przyciągają nowych klientów, ale także mogą zadbać o wizerunek, rozpoznawalność i świadomość marki w umysłach klientów.
Zdobycie kompetencji marketingowych jest nieocenioną wartością w dzisiejszych czasach i stanowi realną przewagę nad Twoją konkurencją. Odpowiednio przygotowana strategia marketingowa podniesie sprzedaż, ale także zabezpieczy Cię przed kryzysem.
Po zakupie otrzymasz dostęp do panelu, w którym po zalogowaniu się będziesz mógł przerabiać wszystkie lekcje. Każda lekcja dostępna jest w 3 wariantach: wideo, audio oraz pdf z miejscem na notatki.
Tak. Na platformie dostępny będzie cały program, natomiast jest to ponad 10h nagrań, także trzymam kciuki za jednorazowe podejście do kursu 😉
Oczywiście, że tak. W takim przypadku, proszę jednak o indywidualny kontakt mailowy.
Program online przede wszystkim ma służyć jego uczestnikom. Z tego powodu do każdej lekcji dodałem praktyczne ćwiczenie, dzięki któremu wiedzę będziesz mógł od razu przełożyć na praktykę i to stricte związaną z Twoim wybranym na warsztat produktem lub usługą.
Dostępy są przydzielane zaraz po zakupie, więc przerabianie programu możesz rozpocząć OD RAZU.
Tak. Dodatkowo przygotowałem wizualny plik pdf do pobrania z 12- elementową ścieżką. Kolejnym bonusem jest dostęp do aktywnej grupy na Facebooku, gdzie wzajemnie wymieniamy się pomysłami, wspieramy oraz feedbackujemy. Do wielu lekcji będzie również opracowana ściągawka w PDF ze złotymi zasadami dotyczącymi wdrożenia danego rozwiązania.
Całość materiału jest dostępna na platformie. Dodatkowe wartości systematycznie będą pojawiały się na grupie na Facebooku.
Oczywiście. Na ten program, tak samo, jak na wszystkie pozostałe moje produkty przysługuje 30 – dniowa gwarancja satysfakcji WBIZNES.
Oczywiście. W programie online przedstawiam ścieżkę zarówno dla jednoosobowych firm, jak i zatrudniających większą liczbę osób. Wszystkie proponowane działania przetestowałam w kilkudziesięciu firmach moich klientów.
Czas dostępu do programu online jest zależny od pakietu, na który się zdecydujesz. Możesz wybrać opcję roczną lub “lifetime” tzn. na tak długo, jak będzie istnieć platforma. Jeśli wybierzesz krótszy dostęp, a następnie stwierdzisz, że chcesz go przedłużyć, po prostu napisz do mnie w tej sprawie.
Płatności możesz dokonać przez sklep online, na który zostaniesz przekierowany ze strony sprzedażowej. Możliwa jest płatność PayPal’em, Przelewy24 lub Stripe.
Tak. 23% VAT.
Zapisując się wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie
z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.
Dzięki aplikacji Roberta tworzenie listy zakupowej, kosztorysu albo oferty nigdy nie było tak proste! Dodawaj swoje listy produktów i propozycje dla klienta błyskawicznie nie wchodząc nawet do aplikacji. Robert dobrze rozumie potęgę mediów społecznościowych, więc jeśli jesteś programistą, twórcą programu albo kursu — na pewno skorzystasz z jego propozycji funkcjonowania na Facebooku, Instagramie albo TikToku. Twoje rozwiązania zasługują na dobrą reprezentację w social mediach!
Damian na co dzień sprawia, że kolejni uczestnicy jego kursów mają kroki taneczne pod kontrolą. Wie, jak to zrobić, że osoby, które do tej pory podrygiwały w stylu “niedźwiedzia na rozżarzonych węglach” dobrze wykorzystują uniwersalne ruchy taneczne na weselach, imprezach i potańcówkach. Nie obce są mu też ruchy szkół tanecznych w mediach społecznościowych. W książce pokazuje “figury”, jakie dobrze wykonywać, aby angażować swoją roztańczoną publikę.
Z powodzeniem łączy świat artystyczny i biznesowy. Obecnie rewolucjonizuje myślenie o branży edukacyjnej online. Prezentuję w jaki sposób nietuzinkowo poprowadzić media artystów i muzyków.
Jej największym sukcesem jest stworzenie linii produktów dla profesjonalnych stylistek rzęs i brwii oraz odnoszące sukcesy kursantki. Daje przykład, że pięknie profile są kluczowe w branży beauty.
Pomaga sklepom internetowym wykorzystywać ich pełny potencjał, dzięki poznawaniu i angażowaniu ich klientów. Prezentuje sposoby na nietuzinkowe sociale dla branży e-commerce.
Tworzy fryzjerskie kursy online, prowadzi 2 salony fryzur CutCut w Poznaniu. Udowadnia, że komunikowanie się z klientem za pomocą social media to dla fryzjera olbrzymia szansa.
Tworzy skuteczne szkolenia, a przez 10 lat zarządzał jakością w międzynarodowym łańcuchu dostaw. Pokazuje, że profile branży produkcyjnej (fabryk, albo montażowni) wcale nie muszą być nudne.
Na codzień zajmuje się obsługą prawną branży kreatywnej i internetowej, a także tworzy eksperckiego bloga. Doskonale wie, jak powinny wyglądać media prawnika.
Pasjonat sportu, praktyk biznesu i znawca prawa. Obecnie prowadzi kancelarię IBRIS, w której pomaga innym pasjonatom wydobyć się z kłopotów albo w nie nie popaść. Prezentuje wątki, dzięki którym profile trenera personalnego będą nieustannie w dobrej formie, czyli tętniły życiem i nie dostaną zadyszki.
W Social Mediach działa pod pseudonimem vNARF. Tworzy rozrywkowy content na TikToku, Instagramie i przede wszystkim YouTubie, który subskrybuje ponad 1 mln osób. Udowadnia, że marka osobista w socialach to konkretne kierunki, których warto się trzymać, aby ludzie reagowali.
Pasjonat weterynarii, który swój zawód traktuje jako misję. Specjalista w zakresie fachowej opieki nad zwierzętami hodowlanymi. Tworzy swoją markę personalną i uczy zyskownego prowadzenia gabinetów. Wg niego kontakt social mediowy z właścicielami jest równie ważny, co ze zwierzętami.
Jak mówią jego kursanci: jest jedynym trenerem, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Pomaga ludziom odmieniać ich kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel. Jednocześnie pokazuje, że profil pracownika w social media może wychodzić poza szablon.
Są współwłaścicielami firmy Diameo i marki edukacyjnej TRINS dedykowanej rozwojowi sprzedaży ubezpieczeń życia i zdrowia oraz prawdziwymi ekspertami w tej dziedzinie. Wspólnie prezentują, jak bezpiecznie podejść do prowadzenia social mediów w ubezpieczeniach.
Konsultuje i wdraża projekty w branży odnawialnych źródeł energii. Pomaga także szkolić fachowców od instalacji solarnych i wdrażać ich na rynek. Z Anną temat prowadzenia profili w branży fotowoltaicznej jest jasny jak słońce, energetyczny, a przy tym nie traci na merytoryce i fachowości.
To bizneswoman, która sprawnie organizuje niezapomniane wyjazdy w najpiękniejsze zakątki świata. Dzięki jej wiedzy i propozycjom social media dotyczące branży hotelarskiej, organizacji wycieczek i turystyki staną się nie mniej urokliwe, niż miejsca, w których wyjeżdżają klienci. Słowem profile, po obejrzeniu których chce się pakować w drogę!
Uczy robić lepsze filmy. Filmowiec, szkoleniowiec i prelegent. Prowadzi kursy online, konsultacje, szkolenia i warsztaty z filmowania aparatem oraz realizowania transmisji live w Internecie. Wyświetla, w jaki sposób z Hollywoodzkim polotem prowadzić profile filmowców i operatorów.
Na co dzień pomagają właścicielom firm edukacyjnych skalować ich biznesy. Obecnie są jednymi z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. Według nich sociale trzeba prowadzić językiem społeczności, do której chcemy dotrzeć.
Dyrektor obiektu w Jasionce koło Rzeszowa – przylotniskowego hotelu Holiday Inn Express.
Twórczyni poradnika ślubnego Mówię o ślubie. Bez płatnej reklamy osiągnęła prawie 200 tysięcy obserwujących na TikToku tworząc spójny i wartościowy kontent ślubny. Prężnie działa również na Instagramie, Facebooku oraz Youtube. Udowadnia, że temat mediów społecznościowych i ślubów da się pożenić!
Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym.
Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.
Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.