Serwus! Nazywam się Wojtek Bizub. W ciągu ostatnich 10 lat pomogłem osobiście ponad 200 przedsiębiorcom, korporacjom i freelancerom w zaplanowaniu marketingu, zwiększeniu sprzedaży oraz zdobyciu popularności. W wyniku wielu analiz odkryłem skuteczny system planowania marketingu, dzięki któremu w 12 krokach pożegnasz marketingowy chaos w swojej firmie.

Schemat, którym się dzielę, został przetestowany w 24 branżach. Działa on bez względu na to, czy prowadzisz mały sklep, czy odpowiadasz za działania marketingowe wielkiej firmy. Program Plan Marketingowy w 12 krokach nie jest zwykłym kursem. To kompleksowe narzędzie, które pozwoli Ci oszczędzić dziesiątki tysięcy złotych na nieskuteczne działania marketingowe oraz zdobyć ogromną przewagę nad Twoją konkurencją.

Tworzyłem strategie marketingowe dla:

Green Recycling
eSIGN
Redconst
AUTOKLASA

Co znajdziesz w środku?

6 tygodniowy proces, a nie tylko wskazówki
Arkusz 12 elementów rozwoju firmy przez sprzedaż
Narzędzia do wydruku i ćwiczenia do wykonania
Kilkanaście arkuszy PDF ze złotymi zasadami

56 lekcji wideo na platformie VOD

Zero bullshit!

Kurs: Strategia marketingowa w 12 krokach
to narzędzia i ćwiczenia

dzięki którym od razu zaczniesz wdrażać nową wiedzę

Poznaj program kursu:
Strategia marketingowa w 12 krokach

i dowiedz się, co dokładnie otrzymasz
Cały program to połączenie materiałów wideo z praktycznymi ćwiczeniami (od razu przećwiczysz omówione treści), plików MP3 (do przesłuchania nawet w samochodzie), kart pracy, planów, map myśli, checklist w PDF oraz dostępu do zamkniętej grupy strategów marketingowych na FB, gdzie odbywają się cykliczne mastermindy.
Specjalnie przemyślany program pozwoli w 6 tygodni zbudować sprawny dział “produkcji klientów i finalizacji transakcji”. Na dodatek, pracę nad swoją firmą wykonasz na intuicyjnej i prostej w obsłudze platformie VOD, na której będziesz zaznaczać ✔︎ wykonane lekcje.

Czy to program dla Ciebie?​

Nie jest dla osób, które:
Jest dla osób, które:

Najbardziej skorzystasz jeśli:

Czy jest inna droga?

Pewnie, że tak!

Możesz dalej biegać z webinaru na webinar, z wpisu blogowego do kolejnego newslettera i zbierać okruszki wiedzy, które bardzo często zaprzeczają jedna drugiej.

Jaką masz alternatywę? Postanowiłem udostępnić Ci wiedzę, która sprawdziła się w kilkudziesięciu polskich biznesach i dzięki, którym ich strategia marketingowa zyskała na efektywności. Wszystko zebrane w formie dynamicznych materiałów wideo, które są tak nasycone wiedzą, że ludzie przerabiają je kilka razy.

Przykładowa lekcja

Poznaj plan!

i zobacz, jak wiele marketingowych problemów już nigdy nie będzie Cię dotyczyło!

  • Lekcja 1: Powitanie i omówienie kursu
  • Lekcja 2: Fundamenty – marketingowe prawa, których nie możesz pominąć
  • Lekcja 3: Jak działa strategia 12 elementów rozwoju firmy przez sprzedaż?
  • Lekcja 4: W jaki sposób zaplanować działania marketingowe?
  • Lekcja 5: Jak osiągnąć 100% efektywność w pracy?
  • Lekcja 6: Wyznacz cel – o jaką stawkę walczysz?

Określenie celu
  • Lekcja 1: Kim jest idealny klient i dlaczego go potrzebujesz?
  • Lekcja 2: Kim jest mój klient?
  • Lekcja 3: Czym jest nietypowa analiza klienta?
  • Lekcja 4: Segmentacja klientów: poświęcony czas vs sprzedaż
  • Lekcja 5: Kto jeszcze ma moich klientów? (pozyskiwanie nowych kontaktów)

Idealny klient
  • Lekcja 1: Czym jest dopasowany produkt i dlaczego powinieneś oferować właśnie taki?
  • Lekcja 2: Co dokładnie oferuję? – kawa na ławę
  • Lekcja 3: Dla kogo jest mój produkt?
  • Lekcja 4: Jak sprawdzić pomysł przed inwestycją? (praktyczne narzędzia)
  • Lekcja 5: Research konkurencji
  • Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie

Dopasowany produkt
  • Lekcja 1: Czym są przesłanki zakupowe i dlaczego ich potrzebujesz?
  • Lekcja 2: Poszukiwanie przesłanek zakupowych
  • Lekcja 3: Jak szukać insightów konsumenckich
  • Lekcja 4: Format empatycznych pytań
  • Lekcja 5: Praktyczne ćwiczenie

Przesłanka zakupowa

 

  • Lekcja 1: Czym jest obietnica transformacja i dlaczego jej potrzebujesz?
  • Lekcja 2: Obietnica, którą składasz (co zmieni się w życiu klienta)
  • Lekcja 3: Unikalność Twojego produktu
  • Lekcja 4: Jak stworzyć slogan marketingowy (claim marki)
  • Lekcja 5: W jaki sposób szybko i skutecznie przykuć uwagę klienta?
  • Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie

Obietnica transformacyjna
  • Lekcja 1: Czym są wyróżniki komunikacyjne i dlaczego ich potrzebujesz?
  • Lekcja 2: Czy potrzebujesz marki?
  • Lekcja 3: Komunikacja marketingowa
  • Lekcja 4: Marka osobista
  • Lekcja 5: Jak zbudować wiarygodność w Internecie? 12 zasad.
  • Lekcja 6: Jak być ekspertem, a nie pseudo doradco-sprzedawcą?
  • Lekcja 7: Kim jesteś jako sprzedawca?
  • Lekcja 8: Czy potrzebujesz brandingu?
  • Lekcja 9: Określanie archetypu Twojej marki
  • Lekcja 10: Praktyczne ćwiczenie

Wyróżniki komunikacyjne
  • Lekcja 1: Czym są nośniki reklamowe i dlaczego ich potrzebujesz?
  • Lekcja 2: Jak to sobie ułożyć
  • Lekcja 3: Budowa nowoczesnych stron internetowych
  • Lekcja 4: Jak stworzyć idealny case study?
  • Lekcja 5: Jak zbudować opis firmy?
  • Lekcja 6: Jaka powinna być reklama w Google?
  • Lekcja 7: Czy warto systematycznie prowadzić wizytówkę w Google?
  • Lekcja 8: Social media
  • Lekcja 9: Co publikować na Facebooku?
  • Lekcja 10: Co publikować na Instagramie?
  • Lekcja 11: LinkedIn – przestrzeń do inicjowania wokoło biznesowych dyskusji
  • Lekcja 12: Co powinna zawierać skuteczna sekwencja maili (schemat)?
  • Lekcja 13: Podcast szansą na wyróżnienie się wśród swojej konkurencji
  • Lekcja 14: Praktyczne ćwiczenie

Nośniki reklamowe
  • Lekcja 1: Czym jest edukacja sprzedażowa i dlaczego jej potrzebujesz?
  • Lekcja 2: Czy warto stawiać na content marketing?
  • Lekcja 3: Dlaczego ludzie nie tworzą contentu?
  • Lekcja 4: Jak budować świadomość marki poprzez treści?
  • Lekcja 5: Czego bezpłatnie możesz nauczyć swoich klientów?
  • Lekcja 6: Proste formaty
  • Lekcja 7: Jak publikować sporo materiałów bez spędzania nad nimi wielu godzin miesięcznie?
  • Lekcja 8: Sprawdzone narzędzia
  • Lekcja 9: Praktyczne ćwiczenie

Edukacja sprzedażowa
  • Lekcja 1: Czym są leady i dlaczego ich potrzebujesz?
  • Lekcja 2: Rodzaje lead magnetów
  • Lekcja 3: O czym jeszcze może być lead magnet?
  • Lekcja 4: Mechanizm zbierania danych
  • Lekcja 5: Sprawdzone narzędzia
  • Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie

Pozyskiwanie leadów
  • Lekcja 1: Czym są argumenty sprzedażowe i dlaczego ich potrzebujesz?
  • Lekcja 2: Co przekazać, aby wzbudzić pożądanie?
  • Lekcja 3: Rodzaje argumentów sprzedażowych – i jak pomagają w sprzedaży?
  • Lekcja 4: Praktyczne ćwiczenie

Argumenty sprzedażowe
  • Lekcja 1: Czym są mechanizmy sprzedaży i dlaczego ich potrzebujesz?
  • Lekcja 2: Proces sprzedaży WBIZNES
  • Lekcja 3: W jaki sposób działa sprzedaż B2B?
  • Lekcja 4: Reklama – Formularz, Kontakt – Telefon
  • Lekcja 5: Reklama – Webinar, Wystąpienie – Oferta
  • Lekcja 6: Reklama – Sklep – Automatyzacja
  • Lekcja 7: Co i jak mierzyć w Internecie?
  • Lekcja 8: Jak działa sprzedaż w Internecie i jak ją podwoić?
  • Lekcja 9: Praktyczne ćwiczenie

Mechanizmy sprzedaży
  • Lekcja 1: Czym jest podniesienie wartości koszyka i dlaczego warto go zwiększać?
  • Lekcja 2: Co możesz i co warto dosprzedać klientowi?
  • Lekcja 3: Mechanizm “powiększony?”
  • Lekcja 4: Różne warianty Różne warianty zwiększania wartości klienta
  • Lekcja 5: Praktyczne ćwiczenie

Podniesienie wartości koszyka
  • Lekcja 1: Czym są dobre testymoniale i dlaczego ich potrzebujesz?
  • Lekcja 2: Jak uzyskać dobre testymoniale?
  • Lekcja 3: Dalej nie prosisz o rekomendacje?
  • Lekcja 4: Pozyskanie opinii przez ankietę
  • Lekcja 5: Gdzie umieścić opinie?
  • Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie
  • Zadanie certyfikacyjne

Zachęta do rekomendacji
  • Lekcja 1: Marketingowe wnioski z korporacyjnych kampanii vs. mały biznes?
  • Lekcja 2: W jaki sposób przeprowadzić audyt fanpage? (czyszczenie, wskazówki, dobre praktyki)
  • Lekcja 3: Co robić samodzielnie, co zlecić?
  • Lekcja 4: Ile kosztują usługi marketingowe i co wybrać dla siebie?
  • Lekcja 5: Na co zwrócić uwagę współpracując z agencją?
  • Lekcja 6: Ile pieniędzy przygotować na kampanię marketingową?

Bonusy
  • Lekcja 1: Marketing e-commerce
  • Lekcja 2: Biznes lokalny / B2B
  • Lekcja 3: Lejek evergreen / abonament
  • Lekcja 4: Bezpłatny lead magnet (PDF / Checklista / Ebooki)
  • Lekcja 5: Schemat kampanii product launchowej
  • Lekcja 6: Plan aktywności marki osobistej
  • Lekcja 7: Plan kampanii webinarowej
  • Lekcja 8: Uniwersalny plan aktywności tygodniowych
  • Lekcja 9: Piramida treści sprzedażowych
  • Lekcja 10: Plan sprzedaży konsultacji

Gotowy schemat
  • Lekcja 1: Złote zasady copywritingu
  • Lekcja 2: Top #10 grzechów w Google Ads
  • Lekcja 3: Złote zasady prowadzenia fanpage
  • Lekcja 4: Złote zasady komunikacji wizualnej
  • Lekcja 5: Checklista tworzenia treści edukacyjnych
  • Lekcja 6: Złote zasady nagrywania materiałów wideo
  • Lekcja 7: Złote (nietypowe) zasady dobrej strony www
  • Lekcja 8: Must – have każdej witryny e-commerce
  • Lekcja 9: Złote zasady transmisji online
  • Lekcja 10: Złote zasady dobrej organizacji
  • Lekcja 11: Złote zasady e-mail marketingu
  • Lekcja 12: Złote zasady referencji/ opinii
  • Lekcja 13: Złote zasady strategii marketingowej
  • Lekcja 14: Złote zasady budowania zaufania
  • Lekcja 15: Złote zasady lead magnetu
  • Lekcja 16: Złote zasady remarketingu
  • Lekcja 17: Checklista dobrego landing page
  • Lekcja 18: Złote zasady planowania i efektywnej pracy

Złote zasady

Wojciech Bizub

Marketer & CEO agencji WBIZNES.

Wykładowca programu MBA. Autor programów szkoleniowych online w zakresie copywritingu, planowania strategii marketingowej oraz social mediów.

Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.

Chcesz ogarnąć chaos
i zaplanować marketing?

Jeżeli tak, to ten program online jest dla Ciebie. Wszystko jest już gotowe. Sprawdź autorską metodę 12-etapowej ścieżki rozwoju firmy poprzez sprzedaż i zacznij działać.

Jestem tak pewny tego produktu, że wprowadziłem WBIZNES-ową 30-dniową gwarancję satysfakcji. Albo program w 100% Cię zadowala, albo otrzymasz zwrot bez zadawania pytań.

Dlaczego ludzie tak chętnie wybierają ten program?

Tymoteusz Kowalczyk
Tymoteusz KowalczykGrupa Kowalczyk Sp. z o.o.
Czytaj więcej

Przed chwilą zakończyłem program online Plan Marketingowy w 12 krokach. Jaki efekt? - Opracowałem każdy moduł w Evernote, a dodatkowo wszystkie usprawnienia przygotowałem do wdrożenia w Asanie.

Jak oceniam program? Każdy materiał wideo to marketingowa perełka: wiedza, narzędzia (np. Envato Elements, które jest znacznym odciążeniem dla portfela i Bonjoro - takiego programu szukałem od lipca!) oraz mój creme de la creme, czyli ,,złote zasady’’ działania.

P.S. Wojtku, wspominałeś, że planujesz 2-dniowy kurs z Facebooka, oczywiście zapisuję się na listę chętnych 😉.

Krzysztof Neryng
Krzysztof NeryngStudio fotograficzne Wiadukt
Czytaj więcej

Program powinien mieć slogan "zacznij swój biznes od nowa". Wiedziałem, że nie wszystko u mnie firmie działa jak należy, ale nie byłem świadom tego, co trzeba naprawić.

Program Wojtka otworzył mi oczy na szereg istotnych dla mojego biznesu kwestii i tak naprawdę mimo, że kilka lat już działam, i wciąż będę wykonywał podobne usługi (choć bardziej nastawione na konkretnego klienta), to każdy z tych dwunastu kroków mam do wdrożenia.

Do tej pory, dwie wdrożone kwestie, są widoczne już na koncie. 🤩 Wciąż pozostaje kolejnych 10 do wdrożenia. 💪
Dziękuję i bardzo POLECAM ⭐⭐⭐⭐⭐

Milena Jastrzębska
Milena JastrzębskaOrlińscy Salony Optyczne
Czytaj więcej

Jestem w połowie programu i mogę powiedzieć, że to bardzo dobry program. Wszystko logicznie się ze sobą łączy, uzupełnia zgromadzona wcześniej wiedzę i jednocześnie czyni ją prostą do wdrożenia.

Najmocniejszą częścią programu jest Twoje wsparcie w grupie oraz mastermind, który był czymś czego się nie spodziewałam i podniósł wartość dwukrotnie. Duży plus za jakość techniczną programu, wygodną platformę, brak lania wody - konkretny przekaz.

Jeszcze raz dzięki za kurs i Twoje wsparcie! 🙂

Mikołaj Ulikowski
Mikołaj UlikowskiDigital Marketing
Czytaj więcej

Jako wierny słuchacz podcastów Wojtka postanowiłem w końcu pójść krok dalej... Zakupiłem program strategia 2.0 z myślą, by pożegnać raz na zawsze niechciany CHAOS.

Po dokładnym przerobieniu materiałów śmiało mogę stwierdzić, że był to najlepszy program online pod względem merytorycznym, jaki dotychczas ukończyłem - a było ich wiele... Stosując się do rad Wojtka nie tylko pożegnałem chaos, lecz także zrozumiałem całą układankę marketingową, która dla wielu jest wciąż jedną wielką zagadką.

Podsumowując, wykładowca zrobił świetną robotę, a Plan Marketingowy w 12 krokach jest wart minumum 10 razy więcej 🙂
P.S. Czekam na kolejne szkolenia.

Tomasz Horecki
Tomasz HoreckiWEimpact.Ai
Czytaj więcej

Dzięki merytorycznej treści dot. content inventory uporządkowaliśmy podejście do tworzenia stron www. Na tej podstawie powstał serwis NapisyDoWideo.PL.

Wartościowy jest także marketingowy mastermind z uczestnikami kursu, gdzie nie tylko się motywujemy, ale także weryfikujemy swoje pomysły i wzajemnie inspirujemy.

Łukasz Litwin
Łukasz LitwinExpand Online
Czytaj więcej

Plan marketingowy w 12 krokach dał mi instrukcje - step by step - w jaki sposób działać, aby skutecznie realizować cele.

Choć nie wszystko zostało przeze mnie wdrożone, to z pewnością była to dobra i rentowna decyzja. ROAS na poziomie 1000%. A najlepsze jest to, że mam nieograniczony dostęp i w każdej chwili mogę się cofnąć po wartościowe materiały z wybranego modułu. 🙂

Dobra robota Wojtku! Jestem przekonany, że jak dołączę do wyzwania pierwszego webinaru, to będzie grubo! Jak na razie ostrzę swoją siekierę (nowa www, strategia komunikacji) i poprawiam procesy, by ogarnąć tych klientów, których mam na najwyższym poziomie.

Michał Łaszkiewicz
Michał ŁaszkiewiczE-KALITERI LTD
Czytaj więcej

Polecam współpracę z Wojtkiem i jego kursy.

Znajdziesz tu wiedzę i doświadczenie przekute na konkretne porady i schematy. Dowiesz się, co jest niezbędne i dlaczego tak, aby Twój biznes szedł w dobrym kierunku. Jeśli wszystko to wdrożysz, to w krótkim czasie zobaczysz pierwsze efekty. 🙂

Łukasz Sitko
Łukasz SitkoNeuronikos
Czytaj więcej

Powiem Ci szczerze, że mam tyle kursów i tego wszystkiego, że wytapetowałbym pokój, ale nie o to w tym chodzi. Tak naprawdę po 10 latach Twój kurs był dla mnie "perełką". Taką, która jest wręcz kompendium tego wszystkiego, co wcześniej gdzieś już się nauczyłem.

Dziękuję Ci z całego serca, że mnie zmotywowałeś do tego, aby to poukładać. Teraz mam mapę - do tego, aby to udoskonalać, szlifować- niczym diament. Wiem ile jest pracy, ale teraz wiem, że będzie łatwiej.

Poprzedni
Następny

Strategia marketingowa
w 12 krokach

Wszystko czego potrzebujesz, aby zaplanować skuteczny marketing (one know-how to rule them all).

2 opcje płatności do wyboru

📌

Automatyczna płatność naliczana co miesiąc, za miesięczny dostęp do kursu. Korzystasz tak długo jak chcesz. W każdej chwili możesz zrezygnować.

Jednorazowa płatność za roczny dostęp do kursu.

Jednorazowa płatność za dożywotni dostęp do kursu.

wartość

1226 zł brutto

obecna cena

995 zł brutto

* Pierwsza płatność wynosi 170 zł brutto. Obejmuje ona jednorazowe wpisowe w wysokości 47 zł oraz miesięczną płatność 123 zł. Każda kolejna opłata miesięczna wynosi 123 zł brutto (F-VAT) i jest automatycznie ściągana z podpiętej karty.  Można zrezygnować w dowolnym momencie, ale przy wznowieniu należy ponownie opłacić wpisowe.

Chcesz dołączyć?
Dowiedz się jak:
Dni
Godziny
Minuty

FAQ

Ułożenie strategii przez profesjonalnego marketera z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem rzeczywiście nie jest tanie. Najczęściej ta cena wynika ze stawki godzinowej marketerów i czasu, który muszą poświęcić na zaplanowanie strategii.

Natomiast osobiście postanowiłem pójść o krok dalej. Ułożyłem marketing w logiczną układankę i swoją wiedzę zamknąłem w jednym programie online. Dzięki temu jesteś w stanie samodzielnie ułożyć strategię, odhaczając kolejne punkty z listy.

Nie potrzebujesz porad specjalistów, dodatkowych książek na Twoim regale czy marnowania czasu na oglądanie setek filmów na YouTube.

W tym programie masz wszystko, czego potrzebujesz, aby w 12 krokach pożegnać marketingowy chaos w swojej firmie.

Nie. W tym programie znajdziesz wszystko, aby ułożyć skuteczny plan marketingowy. Nie musisz inwestować w dodatkowe narzędzia, aby zacząć działać.

Jak najbardziej. Na zamkniętej grupie (do której otrzymasz dostęp) stale otrzymuję informacje o tym, że z moim programem online, ułożenie marketingowego planu działania jest dziecinnie proste.

Nieważne czy siedzisz w marketingu od dekady, czy dopiero raczkujesz w tym świecie, prowadząc swoją pierwszą firmę… Mój autorski 12-etapowy schemat działania, pozwoli Ci zbudować silny marketing i łatwiej pozyskiwać klientów do swojego biznesu.

Obawiam się, że lepszego momentu nie będzie. Badania pokazują, że w 2022 r. firmy średnio wydają 9,5% dochodu na działania marketingowe. Dzięki temu nie tylko przyciągają nowych klientów, ale także mogą zadbać o wizerunek, rozpoznawalność i świadomość marki w umysłach klientów.

Zdobycie kompetencji marketingowych jest nieocenioną wartością w dzisiejszych czasach i stanowi realną przewagę nad Twoją konkurencją. Odpowiednio przygotowana strategia marketingowa podniesie sprzedaż, ale także zabezpieczy Cię przed kryzysem.

Po zakupie otrzymasz dostęp do panelu, w którym po zalogowaniu się będziesz mógł przerabiać wszystkie lekcje. Każda lekcja dostępna jest w 3 wariantach: wideo, audio oraz pdf z miejscem na notatki.

Tak. Na platformie dostępny będzie cały program, natomiast jest to ponad 10h nagrań, także trzymam kciuki za jednorazowe podejście do kursu 😉

Oczywiście, że tak. W takim przypadku, proszę jednak o indywidualny kontakt mailowy.

Program online przede wszystkim ma służyć jego uczestnikom. Z tego powodu do każdej lekcji dodałem praktyczne ćwiczenie, dzięki któremu wiedzę będziesz mógł od razu przełożyć na praktykę i to stricte związaną z Twoim wybranym na warsztat produktem lub usługą.

Dostępy są przydzielane zaraz po zakupie, więc przerabianie programu możesz rozpocząć OD RAZU.

Tak. Dodatkowo przygotowałem wizualny plik pdf do pobrania z 12- elementową ścieżką. Kolejnym bonusem jest dostęp do aktywnej grupy na Facebooku, gdzie wzajemnie wymieniamy się pomysłami, wspieramy oraz feedbackujemy. Do wielu lekcji będzie również opracowana ściągawka w PDF ze złotymi zasadami dotyczącymi wdrożenia danego rozwiązania.

Całość materiału jest dostępna na platformie. Dodatkowe wartości systematycznie będą pojawiały się na grupie na Facebooku.

Oczywiście. Na ten program, tak samo, jak na wszystkie pozostałe moje produkty przysługuje 30 – dniowa gwarancja satysfakcji WBIZNES.

Oczywiście. W programie online przedstawiam ścieżkę zarówno dla jednoosobowych firm, jak i zatrudniających większą liczbę osób. Wszystkie proponowane działania przetestowałam w kilkudziesięciu firmach moich klientów.

Czas dostępu do programu online jest zależny od pakietu, na który się zdecydujesz. Możesz wybrać opcję roczną lub “lifetime” tzn. na tak długo, jak będzie istnieć platforma. Jeśli wybierzesz krótszy dostęp, a następnie stwierdzisz, że chcesz go przedłużyć, po prostu napisz do mnie w tej sprawie.

Płatności możesz dokonać przez sklep online, na który zostaniesz przekierowany ze strony sprzedażowej. Możliwa jest płatność PayPal’em, Przelewy24 lub Stripe.

Chcesz dołączyć? Dowiedz się jak:

Twoje dane są bezpieczne, co potwierdza klauzula RODO [czytaj więcej]

Zapisując się wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie
z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.