Zbuduj roczny plan marketingowy w 12 krokach

Zaplanuj marketing i pożegnaj chaos.

Wreszcie nowe, dużo prostsze podejście… program online, w którym krok po kroku ułożysz swój plan marketingowy, poznasz aktualnie najskuteczniejsze narzędzia oraz dowiesz się, jak dobre może wyglądać Twoja firma w Internecie.

Wszystko czego potrzebujesz, aby zaplanować skuteczny marketing

🔛 6 tygodniowy proces, a nie tylko wskazówki

🛠 Narzędzia do wydruku i ćwiczenia do wykonania

📈 Arkusz 12 elementów rozwoju firmy przez sprzedaż

📑 Kilkanaście arkuszy PDF ze złotymi zasadami

🧠 Zero bulshit

Cały program to połączenie materiałów wideo z praktycznymi ćwiczeniami (od razu przećwiczysz omówione treści), plików MP3 (do przesłuchania nawet w samochodzie), kart pracy, planów, map myśli, checklist w PDF oraz dostępu do zamkniętej grupy strategów marketingowych na FB.

Specjalnie przemyślany program pozwoli w 6 tygodni zbudować sprawny dział “produkcji klientów i finalizacji transakcji”. Wykup program, zaplanuj marketing i popraw wyniki firmy.

Czy masz już dość?

stagnacji własnego biznesu i poczucia, że kręcisz się w kółko?

braku pomysłów na to, jak rozwinąć swój biznes?

powielania tych samych błędów, które blokują sprzedaż?

teoretycznych kursów online, które zbierają wiedzę z wpisów blogowych

powtarzania w koło tego samego przez wszystkich

szkoleń nagranych przez doradców, zamiast praktyków

A gdybym powiedział Ci, że:

otrzymasz 10 gotowych planów marketingowych dla różnych typów biznesów: e-commerce, biznes lokalny, marka osobista, produkty online itp.

ustalisz, kto tak naprawdę jest Twoim klientem i zweryfikujesz, czy Twój produkt / usługa jest dopasowana do jego potrzeb. Ten mechanizm pozwoli Ci zweryfikować pomysł na biznes lub udoskonalić oferowane rozwiązanie

zbudujesz spójną komunikację firmy, a dzięki temu Twoja marka będzie się wyróżniać na rynku

dowiesz się, jak edukować klientów i ocieplać relacje w social media, co dzisiaj jest jedną z najbardziej potrzebnych umiejętności

opracujesz konkretne argumenty sprzedażowe, które z powodzeniem wykorzystasz w działaniach promocyjnych lub przekażesz zespołowi, który będzie sprzedawał za Ciebie

zbudujesz lejek (schody) pozyskiwania klientów, który można zautomatyzować, aby generować zapytania na autopilocie

zmierzysz swoje działania w Google Analytics - dzięki temu będziesz wiedzieć, które z aktywności warto powtarzać, a które przepalają budżet

dowiesz się, jak skutecznie podnosić wartość pojedynecznego zamówienia klienta. Otrzymasz na tacy rozwiązania zwiększające tzw. CLV (customer lifetime value)

otrzymasz sprawdzone sposoby na pozyskanie rekomendacji, które nie będą formułą kopiuj - wklej, tylko autentyczną historią klienta. Efekt WoW gwarantowany

ustalisz, co jest wąskim gardłem Twojego biznesu, a gdy się nim zajmiesz - firma najszybciej urośnie

Całość naszpikowana jest ćwiczeniami i praktycznymi przykładami z polskiego rynku.

Najbardziej skorzystasz jeśli:

  • prowadzisz swój biznes, ale nie masz określonego celu, do którego dążysz
  • nie wiesz, co przynosi zyski, a na czym przepalasz pieniądze
  • siadając do biurka, chcesz wiedzieć, od czego zacząć i nad czym się skupiać, bez poczucia chaosu i marnowania czasu na przypadkowe działania
  • zastanawiasz się, co możesz delegować pracownikom, agencjom marketingowym, a czym lepiej zająć się samodzielnie
  • każdego dnia budzisz się z nowym pomysłem, który zaczynasz wdrażać, jednak nigdy nie realizujesz go do końca
  • jesteś ambitnym przedsiębiorcą / marketerem / projekt managerem i chcesz wycisnąć 100% z możliwości, które dzisiaj daje internet
  • wiesz, że samo obejrzenie materiałów nic nie da, musisz jeszcze skrupulatnie wykonywać wszystkie ćwiczenia i wdrażać je do swojego biznesu

Czy jest inna droga?

Pewnie, że tak!
Możesz dalej biegać z webinaru na webinar, z wpisu blogowego do kolejnego newslettera i zbierać okruszki wiedzy, które bardzo często zaprzeczają jedna drugiej.

Jaką masz alternatywę? Postanowiłem udostępnić Ci widzę, która sprawdziła się w kilkudziesięciu polskich biznesach. Wszystko zebrane w formie dynamicznych materiałów wideo, które są tak nasycone wiedzą, że ludzie przerabiają je kilka razy.

Przykładowa lekcja

Przejrzyj dokładnie agendę i zobacz, jak wiele marketingowych problemów już nigdy nie będzie Cię dotyczyło!

Moduł 0

OKREŚLENIE CELU

Lekcja 1: Powitanie i omówienie kursu
Lekcja 2: Fundamenty – marketingowe prawa, których nie możesz pominąć
Lekcja 3: Jak działa strategia 12 elementów rozwoju firmy przez sprzedaż?
Lekcja 4: W jaki sposób zaplanować działania marketingowe?
Lekcja 5: Jak osiągnąć 100% efektywność w pracy?
Lekcja 6: Wyznacz cel – o jaką stawkę walczysz?

Moduł 1

IDEALNY KLIENT

Lekcja 1: Kim jest idealny klient i dlaczego go potrzebujesz?
Lekcja 2: Kim jest mój klient?
Lekcja 3: Czym jest nietypowa analiza klienta?
Lekcja 4: Segmentacja klientów: poświęcony czas vs sprzedaż
Lekcja 5: Kto jeszcze ma moich klientów? (pozyskiwanie nowych kontaktów)

Moduł 2

DOPASOWANY PRODUKT

Lekcja 1: Czym jest dopasowany produkt i dlaczego powinieneś oferować właśnie taki?
Lekcja 2: Co dokładnie oferuję? – kawa na ławę
Lekcja 3: Dla kogo jest mój produkt?
Lekcja 4: Jak sprawdzić pomysł przed inwestycją? (praktyczne narzędzia)
Lekcja 5: Research konkurencji
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 3

PRZESŁANKA ZAKUPOWA

Lekcja 1: Czym są przesłanki zakupowe i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Poszukiwanie przesłanek zakupowych
Lekcja 3: Format empatycznych pytań
Lekcja 4: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 4

OBIETNICA TRANSFORMACYJNA

Lekcja 1: Czym jest obietnica transformacja i dlaczego jej potrzebujesz?
Lekcja 2: Obietnica, którą składasz (co zmieni się w życiu klienta)
Lekcja 3: Unikalność Twojego produktu
Lekcja 4: Jak stworzyć slogan marketingowy (claim marki)
Lekcja 5: W jaki sposób szybko i skutecznie przykuć uwagę klienta?
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 5

WYRÓŻNIKI KOMUNIKACYJNE

Lekcja 1: Czym są wyróżniki komunikacyjne i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Czy potrzebujesz marki?
Lekcja 3: Komunikacja marki

Lekcja 4: Marka osobista
Lekcja 5: Jak zbudować wiarygodność w Internecie? 12 zasad.
Lekcja 6: Jak być ekspertem, a nie pseudo doradco-sprzedawcą?
Lekcja 7: Kim jesteś jako sprzedawca?

Lekcja 8: Czy potrzebujesz brandingu?
Lekcja 9: Określanie archetypu Twojej marki
Lekcja 10: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 6

NOŚNIKI REKLAMOWE

Lekcja 1: Czym są nośniki reklamowe i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Jak to sobie ułożyć
Lekcja 3: Budowa nowoczesnych stron internetowych
Lekcja 4: Jak stworzyć idealny case study?
Lekcja 5: Jak zbudować opis firmy?
Lekcja 6: Jaka powinna być reklama w  Google?
Lekcja 7: Czy warto systematycznie prowadzić wizytówkę w Google?
Lekcja 8: Social media
Lekcja 9: Co publikować na Facebooku?
Lekcja 10: Co publikować na Instagramie?
Lekcja 11: LinkedIn – przestrzeń do inicjowania wokoło biznesowych dyskusji
Lekcja 12: Co powinna zawierać skuteczna sekwencja maili (schemat)?
Lekcja 13: Podcast szansą na wyróżnienie się wśród swojej konkurencji
Lekcja 14: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 7

EDUKACJA SPRZEDAŻOWA

Lekcja 1: Czym jest edukacja sprzedażowa i dlaczego jej potrzebujesz?
Lekcja 2: Czy warto stawiać na content marketing?
Lekcja 3: Dlaczego ludzie nie tworzą contentu?
Lekcja 4: Jak budować świadomość marki poprzez treści? 
Lekcja 5: Czego bezpłatnie możesz nauczyć swoich klientów?
Lekcja 6: Proste formaty
Lekcja 7: Jak publikować sporo materiałów bez spędzania nad nimi wielu godzin miesięcznie?
Lekcja 8: Sprawdzone narzędzia
Lekcja 9: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 8

POZYSKIWANIE LEADÓW

Lekcja 1: Czym są leady i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Rodzaje lead magnetów
Lekcja 3: O czym jeszcze może być lead magnet?
Lekcja 4: Mechanizm zbierania danych
Lekcja 5: Sprawdzone narzędzia
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 9

ARGUMENTY SPRZEDAŻOWE

Lekcja 1: Czym są argumenty sprzedażowe i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2:  Co przekazać, aby wzbudzić pożądanie?
Lekcja 3: Rodzaje argumentów sprzedażowych – i jak pomagają w sprzedaży?
Lekcja 4: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 10

MECHANIZMY SPRZEDAŻY

Lekcja 1: Czym są mechanizmy sprzedaży i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Proces sprzedaży WBIZNES
Lekcja 3: W jaki sposób działa sprzedaż B2B?
Lekcja 4: Reklama – Formularz, Kontakt – Telefon
Lekcja 5: Reklama – Webinar, Wystąpienie – Oferta
Lekcja 6: Reklama – Sklep – Automatyzacja
Lekcja 7: Co i jak mierzyć w Internecie?
Lekcja 8: Jak działa sprzedaż w Internecie i jak ją podwoić?
Lekcja 9: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 11

PODNIESIENIE WARTOŚCI KOSZYKA

Lekcja 1: Czym jest podniesienie wartości koszyka i dlaczego warto go zwiększać?
Lekcja 2: Co możesz i co warto dosprzedać klientowi?
Lekcja 3: Mechanizm “powiększony?”
Lekcja 4: Różne warianty zwiększania wartości klienta
Lekcja 5: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 12

ZACHĘTA DO REKOMENDACJI

Lekcja 1: Czym są dobre testymoniale i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Jak uzyskać dobre testymoniale?
Lekcja 3: Dalej nie prosisz o rekomendacje?
Lekcja 4: Pozyskanie opinii przez ankietę
Lekcja 5: Gdzie umieścić opinie?
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie
Zadanie certyfikacyjne

Moduł Bonusowy

BONUSY

Lekcja 1: Marketingowe wnioski z korporacyjnych kampanii vs. mały biznes?
Lekcja 2: W jaki sposób przeprowadzić audyt fanpage? (czyszczenie, wskazówki, dobre praktyki)
Lekcja 3: Co robić samodzielnie, co zlecić?
Lekcja 4: Ile kosztują usługi marketingowe i co wybrać dla siebie?
Lekcja 5: Na co zwrócić uwagę współpracując z agencją?
Lekcja 6: Ile pieniędzy przygotować na kampanię marketingową?

Gotowy schemat

Lekcja 1: Marketing e-commerce
Lekcja 2: Biznes lokalny / B2B
Lekcja 3: Lejek evergreen / abonament
Lekcja 4: Bezpłatny lead magnet (PDF / Checklista / Ebooki)
Lekcja 5: Schemat kampanii product launchowej
Lekcja 6: Plan aktywności marki osobistej
Lekcja 7: Plan kampanii webinarowej
Lekcja 8: Uniwersalny plan aktywności tygodniowych
Lekcja 9: Piramida treści sprzedażowych
Lekcja 10: Plan sprzedaży konsultacji

Złote Zasady

Lekcja 1: Złote zasady copywritingu
Lekcja 2: Top #10 grzechów w Google Ads
Lekcja 3: Złote zasady prowadzenia fanpage
Lekcja 4: Złote zasady komunikacji wizualnej
Lekcja 5: Checklista tworzenia treści edukacyjnych
Lekcja 6: Złote zasady nagrywania materiałów wideo
Lekcja 7: Złote (nietypowe) zasady dobrej strony www
Lekcja 8: Must – have każdej witryny e-commerce
Lekcja 9: Złote zasady transmisji online
Lekcja 10: Złote zasady dobrej organizacji
Lekcja 11: Złote zasady e-mail marketingu
Lekcja 12: Złote zasady referencji/ opinii
Lekcja 13: Złote zasady strategii marketingowej
Lekcja 14: Złote zasady budowania zaufania
Lekcja 15: Złote zasady lead magnetu
Lekcja 16: Złote zasady remarketingu
Lekcja 17: Checklista dobrego landing page
Lekcja 18: Złote zasady planowania i efektywnej pracy

OKREŚLENIE CELU
Lekcja 1: Powitanie i omówienie kursu
Lekcja 2: Fundamenty – marketingowe prawa, których nie możesz pominąć
Lekcja 3: Jak działa strategia 12 elementów rozwoju firmy przez sprzedaż?
Lekcja 4: W jaki sposób zaplanować działania marketingowe?
Lekcja 5: Jak osiągnąć 100% efektywność w pracy?
Lekcja 6: Wyznacz cel – o jaką stawkę walczysz?

IDEALNY KLIENT
Lekcja 1: Kim jest idealny klient i dlaczego go potrzebujesz?
Lekcja 2: Kim jest mój klient?
Lekcja 3: Czym jest nietypowa analiza klienta?
Lekcja 4: Segmentacja klientów: poświęcony czas vs sprzedaż
Lekcja 5: Kto jeszcze ma moich klientów? (pozyskiwanie nowych kontaktów)

DOPASOWANY PRODUKT
Lekcja 1: Czym jest dopasowany produkt i dlaczego powinieneś oferować właśnie taki?
Lekcja 2: Co dokładnie oferuję? – kawa na ławę
Lekcja 3: Dla kogo jest mój produkt?
Lekcja 4: Jak sprawdzić pomysł przed inwestycją? (praktyczne narzędzia)
Lekcja 5: Research konkurencji
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie

PRZESŁANKA ZAKUPOWA
Lekcja 1: Czym są przesłanki zakupowe i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Poszukiwanie przesłanek zakupowych
Lekcja 3: Format empatycznych pytań
Lekcja 4: Praktyczne ćwiczenie

OBIETNICA TRANSFORMACYJNA
Lekcja 1: Czym jest obietnica transformacja i dlaczego jej potrzebujesz?
Lekcja 2: Obietnica, którą składasz (co zmieni się w życiu klienta)
Lekcja 3: Unikalność Twojego produktu
Lekcja 4: Jak stworzyć slogan marketingowy (claim marki)
Lekcja 5: W jaki sposób szybko i skutecznie przykuć uwagę klienta?
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie

WYRÓŻNIKI KOMUNIKACYJNE
Lekcja 1: Czym są wyróżniki komunikacyjne i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Czy potrzebujesz marki?
Lekcja 3: Komunikacja marketingowa
Lekcja 4: Marka osobista
Lekcja 5: Jak zbudować wiarygodność w Internecie? 12 zasad.
Lekcja 6: Jak być ekspertem, a nie pseudo doradco-sprzedawcą?
Lekcja 7: Kim jesteś jako sprzedawca?
Lekcja 8: Czy potrzebujesz brandingu?
Lekcja 9: Określanie archetypu Twojej marki
Lekcja 10: Praktyczne ćwiczenie

NOŚNIKI REKLAMOWE
Lekcja 1: Czym są nośniki reklamowe i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Jak to sobie ułożyć
Lekcja 3: Budowa nowoczesnych stron internetowych
Lekcja 4: Jak stworzyć idealny case study?
Lekcja 5: Jak zbudować opis firmy?
Lekcja 6: Jaka powinna być reklama w  Google?
Lekcja 7: Czy warto systematycznie prowadzić wizytówkę w Google?
Lekcja 8: Social media
Lekcja 9: Co publikować na Facebooku?
Lekcja 10: Co publikować na Instagramie?
Lekcja 11: LinkedIn – przestrzeń do inicjowania wokoło biznesowych dyskusji
Lekcja 12: Co powinna zawierać skuteczna sekwencja maili (schemat)?
Lekcja 13: Podcast szansą na wyróżnienie się wśród swojej konkurencji
Lekcja 14: Praktyczne ćwiczenie

EDUKACJA SPRZEDAŻOWA
Lekcja 1: Czym jest edukacja sprzedażowa i dlaczego jej potrzebujesz?
Lekcja 2: Czy warto stawiać na content marketing?
Lekcja 3: Dlaczego ludzie nie tworzą contentu?
Lekcja 4: Jak budować świadomość marki poprzez treści? 
Lekcja 5: Czego bezpłatnie możesz nauczyć swoich klientów?
Lekcja 6: Proste formaty
Lekcja 7: Jak publikować sporo materiałów bez spędzania nad nimi wielu godzin miesięcznie?
Lekcja 8: Sprawdzone narzędzia
Lekcja 9: Praktyczne ćwiczenie

POZYSKIWANIE LEADÓW
Lekcja 1: Czym są leady i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Rodzaje lead magnetów
Lekcja 3: O czym jeszcze może być lead magnet?
Lekcja 4: Mechanizm zbierania danych
Lekcja 5: Sprawdzone narzędzia
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie

ARGUMENTY SPRZEDAŻOWE
Lekcja 1: Czym są argumenty sprzedażowe i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2:  Co przekazać, aby wzbudzić pożądanie?
Lekcja 3: Rodzaje argumentów sprzedażowych – i jak pomagają w sprzedaży?
Lekcja 4: Praktyczne ćwiczenie

MECHANIZMY SPRZEDAŻY
Lekcja 1: Czym są mechanizmy sprzedaży i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Proces sprzedaży WBIZNES
Lekcja 3: W jaki sposób działa sprzedaż B2B?
Lekcja 4: Reklama – Formularz, Kontakt – Telefon
Lekcja 5: Reklama – Webinar, Wystąpienie – Oferta
Lekcja 6: Reklama – Sklep – Automatyzacja
Lekcja 7: Co i jak mierzyć w Internecie?
Lekcja 8: Jak działa sprzedaż w Internecie i jak ją podwoić?
Lekcja 9: Praktyczne ćwiczenie

PODNIESIENIE WARTOŚCI KOSZYKA
Lekcja 1: Czym jest podniesienie wartości koszyka i dlaczego warto go zwiększać?
Lekcja 2: Co możesz i co warto dosprzedać klientowi?
Lekcja 3: Mechanizm “powiększony?”
Lekcja 4: Różne warianty Różne warianty zwiększania wartości klienta
Lekcja 5: Praktyczne ćwiczenie

ZACHĘTA DO REKOMENDACJI
Lekcja 1: Czym są dobre testymoniale i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Jak uzyskać dobre testymoniale?
Lekcja 3: Dalej nie prosisz o rekomendacje?
Lekcja 4: Pozyskanie opinii przez ankietę
Lekcja 5: Gdzie umieścić opinie?
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie
Zadanie certyfikacyjne

BONUSY
Lekcja 1: Marketingowe wnioski z korporacyjnych kampanii vs. mały biznes?
Lekcja 2: W jaki sposób przeprowadzić audyt fanpage? (czyszczenie, wskazówki, dobre praktyki)
Lekcja 3: Co robić samodzielnie, co zlecić?
Lekcja 4: Ile kosztują usługi marketingowe i co wybrać dla siebie?
Lekcja 5: Na co zwrócić uwagę współpracując z agencją?
Lekcja 6: Ile pieniędzy przygotować na kampanię marketingową?

GOTOWY SCHEMAT 
Lekcja 1: Marketing e-commerce
Lekcja 2: Biznes lokalny / B2B
Lekcja 3: Lejek evergreen / abonament
Lekcja 4: Bezpłatny lead magnet (PDF / Checklista / Ebooki)
Lekcja 5: Schemat kampanii product launchowej
Lekcja 6: Plan aktywności marki osobistej
Lekcja 7: Plan kampanii webinarowej
Lekcja 8: Uniwersalny plan aktywności tygodniowych
Lekcja 9: Piramida treści sprzedażowych
Lekcja 10: Plan sprzedaży konsultacji

ZŁOTE ZASADY
Lekcja 1: Złote zasady copywritingu
Lekcja 2: Top #10 grzechów w Google Ads
Lekcja 3: Złote zasady prowadzenia fanpage
Lekcja 4: Złote zasady komunikacji wizualnej
Lekcja 5: Checklista tworzenia treści edukacyjnych
Lekcja 6: Złote zasady nagrywania materiałów wideo
Lekcja 7: Złote (nietypowe) zasady dobrej strony www
Lekcja 8: Must – have każdej witryny e-commerce
Lekcja 9: Złote zasady transmisji online
Lekcja 10: Złote zasady dobrej organizacji
Lekcja 11: Złote zasady e-mail marketingu
Lekcja 12: Złote zasady referencji/ opinii
Lekcja 13: Złote zasady strategii marketingowej
Lekcja 14: Złote zasady budowania zaufania
Lekcja 15: Złote zasady lead magnetu
Lekcja 16: Złote zasady remarketingu
Lekcja 17: Checklista dobrego landing page
Lekcja 18: Złote zasady planowania i efektywnej pracy

Twórca programu:

Wojciech Bizub

Marketer & CEO agencji WBIZNES.
Wykładowca programu MBA na ASBiRO. Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.

FAQ

Po zakupie otrzymasz dostęp do panelu, w którym po zalogowaniu się będziesz mógł przerabiać wszystkie lekcje. Każda lekcja dostępna jest w 3 wariantach: wideo, audio oraz pdf z miejscem na notatki.

Tak. Na platformie dostępny będzie cały program, natomiast jest to ponad 10h nagrań, także trzymam kciuki za jednorazowe podejście do kursu 😉

Oczywiście, że tak. W takim przypadku, proszę jednak o indywidualny kontakt mailowy.

Program online przede wszystkim ma służyć jego uczestnikom. Z tego powodu do każdej lekcji dodałem praktyczne ćwiczenie, dzięki któremu wiedzę będziesz mógł od razu przełożyć na praktykę i to stricte związaną z Twoim wybranym na warsztat produktem lub usługą.

Dostępy są przydzielane zaraz po zakupie, więc przerabianie programu możesz rozpocząć OD RAZU.

Tak. Dodatkowo przygotowałem wizualny plik pdf do pobrania z 12- elementową ścieżką. Kolejnym bonusem jest dostęp do aktywnej grupy na Facebooku, gdzie wzajemnie wymieniamy się pomysłami, wspieramy oraz feedbackujemy. Do wielu lekcji będzie również opracowana ściągawka w PDF ze złotymi zasadami dotyczącymi wdrożenia danego rozwiązania.

Całość materiału jest dostępna na platformie. Dodatkowe wartości systematycznie będą pojawiały się na grupie na Facebooku.

Oczywiście. Na ten program, tak samo, jak na wszystkie pozostałe moje produkty przysługuje 30 – dniowa gwarancja satysfakcji WBIZNES.

Oczywiście. W programie online przedstawiam ścieżkę zarówno dla jednoosobowych firm, jak i zatrudniających większą liczbę osób. Wszystkie proponowane działania przetestowałam w kilkudziesięciu firmach moich klientów.

Czas dostępu do programu online jest zależny od pakietu, na który się zdecydujesz. Możesz wybrać opcję 3-miesięczną, roczną lub “lifetime” tzn. na tak długo, jak będzie istnieć platforma. Jeśli wybierzesz krótszy dostęp, a następnie stwierdzisz, że chcesz go przedłużyć, po prostu napisz do mnie w tej sprawie.

Płatności możesz dokonać przez sklep online, na który zostaniesz przekierowany ze strony sprzedażowej. Możliwa jest płatność PayPal’em lub Pay’U.

Chcesz ogarnąć chaos i zaplanować marketing?

Jeżeli tak, to ten program online jest dla Ciebie. Wszystko jest już gotowe. Sprawdź autorską metodę 12-etapowej ścieżki rozwoju firmy poprzez sprzedaż i zacznij działać.

Jestem tak pewny tego produktu, że wprowadziłem WBIZNES-ową 30-dniową gwarancję satysfakcji. Albo program w 100% Cię zadowala, albo otrzymasz zwrot bez zadawania pytań.

Wszystko czego potrzebujesz, aby zaplanować skuteczny marketing
(one thing to rule them all). Poznaj ofertę i wybierz swój pakiet:

6 tygodniowy proces, a nie tylko wskazówki

Narzędzia do wydruku, konkrety i ćwiczenia do wykonania

Arkusz 12 elementów rozwoju firmy przez sprzedaż

Kilkanaście arkuszy PDF ze złotymi zasadami

Wartość programu: 1226 PLN

247 PLN brutto

Masz pytanie? Chcesz zamówić przez telefon? A może potrzebujesz kilku licencji?

Copyright WBIZNES © 2016 – 2020 | Regulamin sklepu | Polityka prywatności | Polityka cookies

Zapisz się na listę oczekujących i dowiedz się pierwszy o starcie!

th-20317521538-512x876-1.png
Twoje dane są bezpieczne, co potwierdza klauzula RODO [czytaj więcej]
Zapisująć się na szkolenie online wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.