PRZEDSPRZEDAŻ ZAKOŃCZONA

Strategia marketingowa
w 12-krokach

Zaplanuj marketing i pożegnaj chaos

Wreszcie nowe, dużo prostsze podejście… wideo kurs online, w którym krok po kroku ułożysz strategię marketingową, poznasz najskuteczniejsze narzędzia oraz dowiesz się, jak wydajnie może działać Twoja firma w Internecie.

Wszystko czego potrzebujesz, aby zaplanować skuteczny marketing
(one thing to rule them all)

6 tygodniowy proces, a nie tylko wskazówki

Narzędzia do wydruku, konkrety i ćwiczenia do wykonania

Arkusz 12 elementów rozwoju firmy przez sprzedaż

Kilkanaście arkuszy PDF ze złotymi zasadami

1226 PLN brutto

Czym jest

Strategia marketingowa w 12-krokach?

Cały kurs to połączenie materiałów wideo z praktycznymi ćwiczeniami (od razu przećwiczysz omówione treści), plików MP3 (do przesłuchania nawet w samochodzie), kart pracy, planów, map myśli, checklist w PDF oraz dostępu do zamkniętej grupy strategów marketingowych na FB.

Specjalnie przemyślany program pozwoli w 6 tygodni zbudować sprawny dział “produkcji klientów i finalizacji transakcji”. Wykup program, zaplanuj strategię i popraw wyniki firmy. Trzymam za Ciebie kciuki 😉

Czy masz już dość?

stagnacji własnego biznesu i poczucia, że kręcisz się w kółko?

braku pomysłów na to, jak rozwinąć swój biznes?

powielania tych samych błędów, które blokują sprzedaż?

teoretycznych kursów online, które zbierają wiedzę z wpisów blogowych

A gdybym powiedział Ci, że:

otrzymasz gotowy 12 - elementowy plan, który pomoże Ci odbudować biznes lub dokonać w nim takich zmian

ten sam schemat możesz powtórzyć w kolejnej firmie w przyszłości (obserwuję, że ludzie którzy raz odnieśli sukces w biznesie, chcą go powtarzać w nowych działaniach)

program NASZPIKOWANY ĆWICZENIAMI

dowiesz się, które z działań przynoszą realne korzyści, a które tylko przepalają budżet,

Ile taka wiedza byłaby dla Ciebie warta?

Najbardziej skorzystasz jeśli:

  • prowadzisz swój biznes, ale nie masz określonego celu do którego dążysz
  • każdego dnia budzisz się z nowym pomysłem, który zaczynasz wdrażać, jednak nigdy nie realizujesz go do końca
  • jesteś ambitnym przedsiębiorcą / marketerem / projekt managerem i chcesz wycisnąć 100% z możliwości, które daje Internet
  • masz poczucie chaosu, który chcesz w końcu przezwyciężyć

Czy jest inna droga?

Pewnie, że tak!
Możesz dalej biegać z webinaru na webinar, z wpisu blogowego do kolejnego newslettera i zbierać okruszki wiedzy, które bardzo często zaprzeczają jedna drugiej.

Jaką masz alternatywę? Postanowiłem udostępnić Ci widzę, która sprawdziła się w kilkudziesięciu polskich biznesach. Wszystko zebrane w formie dynamicznych materiałów wideo, które są tak nasycone wiedzą, że ludzie przerabiają je kilka razy.

Plan intensywnego szkolenia

Moduł 0

OKREŚLENIE CELU

Lekcja 1: Powitanie i omówienie kursu
Lekcja 2: Fundamenty – marketingowe prawa, których nie możesz pominąć
Lekcja 3: Jak działa strategia 12 elementów rozwoju firmy przez sprzedaż?
Lekcja 4: W jaki sposób zaplanować działania marketingowe?
Lekcja 5: Jak osiągnąć 100% efektywność w pracy?
Lekcja 6: Wyznacz cel – o jaką stawkę walczysz?

Moduł 1

IDEALNY KLIENT

Lekcja 1: Kim jest idealny klient i dlaczego go potrzebujesz?
Lekcja 2: Kim jest mój klient?
Lekcja 3: Czym jest nietypowa analiza klienta?
Lekcja 4: Segmentacja klientów: poświęcony czas vs sprzedaż
Lekcja 5: Kto jeszcze ma moich klientów? (pozyskiwanie nowych kontaktów)

Moduł 2

DOPASOWANY PRODUKT

Lekcja 1: Czym jest dopasowany produkt i dlaczego powinieneś oferować właśnie taki?
Lekcja 2: Co dokładnie oferuję? – kawa na ławę
Lekcja 3: Dla kogo jest mój produkt?
Lekcja 4: Jak sprawdzić pomysł przed inwestycją? (praktyczne narzędzia)
Lekcja 5: Research konkurencji
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 3

PRZESŁANKA ZAKUPOWA

Lekcja 1: Czym są przesłanki zakupowe i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Poszukiwanie przesłanek zakupowych
Lekcja 3: Format empatycznych pytań
Lekcja 4: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 4

OBIETNICA TRANSFORMACYJNA

Lekcja 1: Czym jest obietnica transformacja i dlaczego jej potrzebujesz?
Lekcja 2: Obietnica, którą składasz (co zmieni się w życiu klienta)
Lekcja 3: Unikalność Twojego produktu
Lekcja 4: Jak stworzyć slogan marketingowy (claim marki)
Lekcja 5: W jaki sposób szybko i skutecznie przykuć uwagę klienta?
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 5

WYRÓŻNIKI KOMUNIKACYJNE

Lekcja 1: Czym są wyróżniki komunikacyjne i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Czy potrzebujesz marki?
Lekcja 3: Komunikacja marki

Lekcja 4: Marka osobista
Lekcja 5: Jak zbudować wiarygodność w Internecie? 12 zasad.
Lekcja 6: Jak być ekspertem, a nie pseudo doradco-sprzedawcą?
Lekcja 7: Kim jesteś jako sprzedawca?

Lekcja 8: Czy potrzebujesz brandingu?
Lekcja 9: Określanie archetypu Twojej marki
Lekcja 10: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 6

NOŚNIKI REKLAMOWE

Lekcja 1: Czym są nośniki reklamowe i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Jak to sobie ułożyć
Lekcja 3: Budowa nowoczesnych stron internetowych
Lekcja 4: Jak stworzyć idealny case study?
Lekcja 5: Jak zbudować opis firmy?
Lekcja 6: Jaka powinna być reklama w  Google?
Lekcja 7: Czy warto systematycznie prowadzić wizytówkę w Google?
Lekcja 8: Social media
Lekcja 9: Co publikować na Facebooku?
Lekcja 10: Co publikować na Instagramie?
Lekcja 11: LinkedIn – przestrzeń do inicjowania wokoło biznesowych dyskusji
Lekcja 12: Co powinna zawierać skuteczna sekwencja maili (schemat)?
Lekcja 13: Podcast szansą na wyróżnienie się wśród swojej konkurencji
Lekcja 14: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 7

EDUKACJA SPRZEDAŻOWA

Lekcja 1: Czym jest edukacja sprzedażowa i dlaczego jej potrzebujesz?
Lekcja 2: Czy warto stawiać na content marketing?
Lekcja 3: Dlaczego ludzie nie tworzą contentu?
Lekcja 4: Jak budować świadomość marki poprzez treści? 
Lekcja 5: Czego bezpłatnie możesz nauczyć swoich klientów?
Lekcja 6: Proste formaty
Lekcja 7: Jak publikować sporo materiałów bez spędzania nad nimi wielu godzin miesięcznie?
Lekcja 8: Sprawdzone narzędzia
Lekcja 9: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 8

POZYSKIWANIE LEADÓW

Lekcja 1: Czym są leady i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Rodzaje lead magnetów
Lekcja 3: O czym jeszcze może być lead magnet?
Lekcja 4: Mechanizm zbierania danych
Lekcja 5: Sprawdzone narzędzia
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 9

ARGUMENTY SPRZEDAŻOWE

Lekcja 1: Czym są argumenty sprzedażowe i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2:  Co przekazać, aby wzbudzić pożądanie?
Lekcja 3: Rodzaje argumentów sprzedażowych – i jak pomagają w sprzedaży?
Lekcja 4: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 10

MECHANIZMY SPRZEDAŻY

Lekcja 1: Czym są mechanizmy sprzedaży i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Proces sprzedaży WBIZNES
Lekcja 3: W jaki sposób działa sprzedaż B2B?
Lekcja 4: Reklama – Formularz, Kontakt – Telefon
Lekcja 5: Reklama – Webinar, Wystąpienie – Oferta
Lekcja 6: Reklama – Sklep – Automatyzacja
Lekcja 7: Co i jak mierzyć w Internecie?
Lekcja 8: Jak działa sprzedaż w Internecie i jak ją podwoić?
Lekcja 9: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 11

PODNIESIENIE WARTOŚCI KOSZYKA

Lekcja 1: Czym jest podniesienie wartości koszyka i dlaczego warto go zwiększać?
Lekcja 2: Co możesz i co warto dosprzedać klientowi?
Lekcja 3: Mechanizm “powiększony?”
Lekcja 4: Różne warianty zwiększania wartości klienta
Lekcja 5: Praktyczne ćwiczenie

Moduł 12

ZACHĘTA DO REKOMENDACJI

Lekcja 1: Czym są dobre testymoniale i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Jak uzyskać dobre testymoniale?
Lekcja 3: Dalej nie prosisz o rekomendacje?
Lekcja 4: Pozyskanie opinii przez ankietę
Lekcja 5: Gdzie umieścić opinie?
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie
Zadanie certyfikacyjne

Moduł Bonusowy

BONUSY

Lekcja 1: Marketingowe wnioski z korporacyjnych kampanii vs. mały biznes?
Lekcja 2: W jaki sposób przeprowadzić audyt fanpage? (czyszczenie, wskazówki, dobre praktyki)
Lekcja 3: Co robić samodzielnie, co zlecić?
Lekcja 4: Ile kosztują usługi marketingowe i co wybrać dla siebie?
Lekcja 5: Na co zwrócić uwagę współpracując z agencją?
Lekcja 6: Ile pieniędzy przygotować na kampanię marketingową?

OKREŚLENIE CELU

Lekcja 1: Powitanie i omówienie kursu
Lekcja 2: Fundamenty – marketingowe prawa, których nie możesz pominąć
Lekcja 3: Jak działa strategia 12 elementów rozwoju firmy przez sprzedaż?
Lekcja 4: W jaki sposób zaplanować działania marketingowe?
Lekcja 5: Jak osiągnąć 100% efektywność w pracy?
Lekcja 6: Wyznacz cel – o jaką stawkę walczysz?

IDEALNY KLIENT

Lekcja 1: Kim jest idealny klient i dlaczego go potrzebujesz?
Lekcja 2: Kim jest mój klient?
Lekcja 3: Czym jest nietypowa analiza klienta?
Lekcja 4: Segmentacja klientów: poświęcony czas vs sprzedaż
Lekcja 5: Kto jeszcze ma moich klientów? (pozyskiwanie nowych kontaktów)

DOPASOWANY PRODUKT

Lekcja 1: Czym jest dopasowany produkt i dlaczego powinieneś oferować właśnie taki?
Lekcja 2: Co dokładnie oferuję? – kawa na ławę
Lekcja 3: Dla kogo jest mój produkt?
Lekcja 4: Jak sprawdzić pomysł przed inwestycją? (praktyczne narzędzia)
Lekcja 5: Research konkurencji
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie

PRZESŁANKA ZAKUPOWA

Lekcja 1: Czym są przesłanki zakupowe i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Poszukiwanie przesłanek zakupowych
Lekcja 3: Format empatycznych pytań
Lekcja 4: Praktyczne ćwiczenie

OBIETNICA TRANSFORMACYJNA

Lekcja 1: Czym jest obietnica transformacja i dlaczego jej potrzebujesz?
Lekcja 2: Obietnica, którą składasz (co zmieni się w życiu klienta)
Lekcja 3: Unikalność Twojego produktu
Lekcja 4: Jak stworzyć slogan marketingowy (claim marki)
Lekcja 5: W jaki sposób szybko i skutecznie przykuć uwagę klienta?
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie

WYRÓŻNIKI KOMUNIKACYJNE

Lekcja 1: Czym są wyróżniki komunikacyjne i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Czy potrzebujesz marki?
Lekcja 3: Komunikacja marketingowa

Lekcja 4: Marka osobista
Lekcja 5: Jak zbudować wiarygodność w Internecie? 12 zasad.
Lekcja 6: Jak być ekspertem, a nie pseudo doradco-sprzedawcą?
Lekcja 7: Kim jesteś jako sprzedawca?
Lekcja 8: Czy potrzebujesz brandingu?
Lekcja 9: Określanie archetypu Twojej marki
Lekcja 10: Praktyczne ćwiczenie

NOŚNIKI REKLAMOWE

Lekcja 1: Czym są nośniki reklamowe i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Jak to sobie ułożyć
Lekcja 3: Budowa nowoczesnych stron internetowych
Lekcja 4: Jak stworzyć idealny case study?
Lekcja 5: Jak zbudować opis firmy?
Lekcja 6: Jaka powinna być reklama w  Google?
Lekcja 7: Czy warto systematycznie prowadzić wizytówkę w Google?
Lekcja 8: Social media
Lekcja 9: Co publikować na Facebooku?
Lekcja 10: Co publikować na Instagramie?
Lekcja 11: LinkedIn – przestrzeń do inicjowania wokoło biznesowych dyskusji
Lekcja 12: Co powinna zawierać skuteczna sekwencja maili (schemat)?
Lekcja 13: Podcast szansą na wyróżnienie się wśród swojej konkurencji
Lekcja 14: Praktyczne ćwiczenie

EDUKACJA SPRZEDAŻOWA

Lekcja 1: Czym jest edukacja sprzedażowa i dlaczego jej potrzebujesz?
Lekcja 2: Czy warto stawiać na content marketing?
Lekcja 3: Dlaczego ludzie nie tworzą contentu?
Lekcja 4: Jak budować świadomość marki poprzez treści? 
Lekcja 5: Czego bezpłatnie możesz nauczyć swoich klientów?
Lekcja 6: Proste formaty
Lekcja 7: Jak publikować sporo materiałów bez spędzania nad nimi wielu godzin miesięcznie?
Lekcja 8: Sprawdzone narzędzia
Lekcja 9: Praktyczne ćwiczenie

POZYSKIWANIE LEADÓW

Lekcja 1: Czym są leady i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Rodzaje lead magnetów
Lekcja 3: O czym jeszcze może być lead magnet?
Lekcja 4: Mechanizm zbierania danych
Lekcja 5: Sprawdzone narzędzia
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie

ARGUMENTY SPRZEDAŻOWE

Lekcja 1: Czym są argumenty sprzedażowe i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2:  Co przekazać, aby wzbudzić pożądanie?
Lekcja 3: Rodzaje argumentów sprzedażowych – i jak pomagają w sprzedaży?
Lekcja 4: Praktyczne ćwiczenie

MECHANIZMY SPRZEDAŻY

Lekcja 1: Czym są mechanizmy sprzedaży i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Proces sprzedaży WBIZNES
Lekcja 3: W jaki sposób działa sprzedaż B2B?
Lekcja 4: Reklama – Formularz, Kontakt – Telefon
Lekcja 5: Reklama – Webinar, Wystąpienie – Oferta
Lekcja 6: Reklama – Sklep – Automatyzacja
Lekcja 7: Co i jak mierzyć w Internecie?
Lekcja 8: Jak działa sprzedaż w Internecie i jak ją podwoić?
Lekcja 9: Praktyczne ćwiczenie

PODNIESIENIE WARTOŚCI KOSZYKA

Lekcja 1: Czym jest podniesienie wartości koszyka i dlaczego warto go zwiększać?
Lekcja 2: Co możesz i co warto dosprzedać klientowi?
Lekcja 3: Mechanizm “powiększony?”
Lekcja 4: Różne warianty Różne warianty zwiększania wartości klienta
Lekcja 5: Praktyczne ćwiczenie

ZACHĘTA DO REKOMENDACJI

Lekcja 1: Czym są dobre testymoniale i dlaczego ich potrzebujesz?
Lekcja 2: Jak uzyskać dobre testymoniale?
Lekcja 3: Dalej nie prosisz o rekomendacje?
Lekcja 4: Pozyskanie opinii przez ankietę
Lekcja 5: Gdzie umieścić opinie?
Lekcja 6: Praktyczne ćwiczenie
Zadanie certyfikacyjne

BONUSY

Lekcja 1: Marketingowe wnioski z korporacyjnych kampanii vs. mały biznes?
Lekcja 2: W jaki sposób przeprowadzić audyt fanpage? (czyszczenie, wskazówki, dobre praktyki)
Lekcja 3: Co robić samodzielnie, co zlecić?
Lekcja 4: Ile kosztują usługi marketingowe i co wybrać dla siebie?
Lekcja 5: Na co zwrócić uwagę współpracując z agencją?
Lekcja 6: Ile pieniędzy przygotować na kampanię marketingową?

Twórca programu:

Wojciech Bizub

Copywriter & CEO agencji WBIZNES.

Wykładowca programu MBA na ASBiRO. Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć

FAQ

Po zakupie otrzymasz dostęp do panelu, w którym po zalogowaniu się będziesz mógł przerabiać wszystkie lekcje. Każda lekcja dostępna jest w 3 wariantach: wideo, audio oraz pdf z miejscem na notatki.

Tak. Na platformie dostępny będzie cały kurs, natomiast jest to ponad 10h nagrań, także trzymam kciuki za jednorazowe podejście do kursu 😉

Oczywiście, że tak. W takim przypadku, proszę jednak o indywidualny kontakt mailowy.

Kurs przede wszystkim ma służyć jego uczestnikom. Z tego powodu do każdej lekcji dodałem praktyczne ćwiczenie, dzięki któremu wiedzę będziesz mógł od razu przełożyć na praktykę i to stricte związaną z Twoim wybranym na warsztat produktem lub usługą.

Pamiętaj, że aktualnie trwa promocja przedsprzedażowa. Dostępy są przydzielone zaraz po zakupie, natomiast materiały pojawią się na platformie po weekendzie majowym.

Tak. Dodatkowo przygotowałem wizualny plik pdf do pobrania z 12- elementową ścieżką. Kolejnym bonusem jest dostęp do aktywnej grupy na Facebooku, gdzie wzajemnie wymieniamy się pomysłami, wspieramy oraz feedbackujemy. Do wielu lekcji będzie również opracowana ściągawka w PDF ze złotymi zasadami dotyczącymi wdrożenia danego rozwiązania.

Całość materiału pojawi się po weekendzie majowym. Dodatkowe wartości systematycznie będą pojawiały się na grupie na Facebooku.

Oczywiście. Na ten kurs, tak samo, jak na wszystkie pozostałe moje produkty przysługuje 30 – dniowa gwarancja satysfakcji WBIZNES.

Oczywiście. W kursie przedstawiam ścieżkę zarówno dla jednoosobowych firm, jak i zatrudniających większą liczbę osób. Wszystkie proponowane działania przetestowałam w kilkudziesięciu firmach moich klientów.

Przydzielam dostępu “lifetime” tzn. na tak długo, jak będzie istnieć platforma. Jeśli po 366 dniach stracisz dostęp (czasami tak się zdarza), po prostu napisz do mnie w tej sprawie.

Płatności możesz dokonać przez sklep online, na który zostaniesz przekierowany ze strony sprzedażowej. Możliwa jest płatność PayPal’em lub Pay’U.

CHCESZ ROZWINĄĆ SWOJĄ FIRMĘ POPRZEZ SPRZEDAŻ?

Jeżeli tak, to ten kurs jest dla Ciebie. Wszystko jest już gotowe. Sprawdź autorską metodę 12-etapowej ścieżki rozwoju firmy poprzez sprzedaż i zacznij działać.

Jestem tak pewny tego produktu, że wprowadziłem WBIZNES-ową 30-dniową gwarancję satysfakcji. Albo kurs w 100% Cię zadowala, albo otrzymasz zwrot bez zadawania pytań.

Wszystko czego potrzebujesz, aby zaplanować skuteczny marketing
(one thing to rule them all)

Poznaj ofertę przedsprzedażową:

STANDARD (KURS ONLINE)

6 tygodniowy proces, a nie tylko wskazówki

Narzędzia do wydruku, konkrety i ćwiczenia do wykonania

Arkusz 12 elementów rozwoju firmy przez sprzedaż

Kilkanaście arkuszy PDF ze złotymi zasadami

1226 PLN brutto

PREMIUM (KURS + KONSULTACJE)

6 tygodniowy proces, a nie tylko wskazówki

Narzędzia do wydruku, konkrety i ćwiczenia do wykonania

Arkusz 12 elementów rozwoju firmy przez sprzedaż

Kilkanaście arkuszy PDF ze złotymi zasadami

60 min. konsultacja z autorem po przerobieniu kursu

tylko dla pierwszych 5 osób

3726 PLN brutto

Zasady promocji

Premiera: 24.08.2020 o 20:00
Definitywny koniec: 31.08.2020 o 22:00

Kolejna możliwość dołączenia w sierpniu 2020 i nie będzie taryfy ulgowej. „Taniej? – Taniej to już było”. Każde kolejne otwarcie zapisów będzie wiązało się z podniesieniem ceny. To oznacza, że warto odebrać dostęp już teraz.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Masz pytanie? Chcesz zamówić przez telefon? A może potrzebujesz kilku licencji?

Copyright WBIZNES © 2016 – 2020 | Regulamin sklepu | Polityka prywatności | Polityka cookies

Zapisz się na listę oczekujących i dowiedz się pierwszy o starcie!

th-20317521538-512x876-1.png
Twoje dane są bezpieczne, co potwierdza klauzula RODO [czytaj więcej]
Zapisująć się na szkolenie online wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Wojciech Bizub skuteczny e-marketing z siedzibą w Cieszynie, ul. Odległa 76 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.