Zamów z bezpłatną dostawą przez:
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Nie! Książki nie można znaleźć w księgarniach lub salonach sprzedaży. Dostępna jest tylko na TEJ STRONIE. Dokładnie tu, gdzie jesteś! 🙂
Taniej to już było i nie planuję obniżek ceny. Od czasu do czasu może pojawić się krótka akcja z bezpłatną dostawą.
Wyślemy w dowolne miejsce na świecie i nie tylko, ale trzeba się liczyć z wyższą ceną wysyłki.
Fakturę otrzymasz na podany podczas zamówienia adres e-mail zaraz po zatwierdzeniu zamówienia przez firmę wysyłkową.
Niestety, nie ma takiej możliwości.
Płatności możesz dokonać przez sklep online, na który zostaniesz przekierowany ze strony sprzedażowej. Możliwa jest płatność PayPal’em, Pay’U lub Stripe.
Tak, choć nasze produkty bardzo rzadko do nas wracają. Jednak zależy nam na tym, aby nasi czytelnicy byli w pełni zadowoleni ze swoich zakupów.
Gdy całość przebiegnie poprawnie, otrzymasz od nas wiadomość z potwierdzeniem. Wtedy Ty odpoczywasz, a my bierzemy się za pakowanie i wysyłkę Twojej paczki. O etapie wysyłki będziemy Cię informować na bieżąco.
Zdarza się, że nasze wiadomości trafiają do folderu: “Inne” lub SPAM-u, ale nie ma problmu – wystarczy, że do nas napiszesz. Chętnie pomożemy w rozwiązaniu tej zagadki! 🙂
Paczki wysyłam w maksymalnie dwa dni od zamówienia. Reszta zależy od firmy kurierskiej, ale doświadczenie pokazuje, że można się spodziewać dostawy nawet na drugi dzień.
Oczywiście i to w 3 formatach: mobi, epub oraz pdf.
Tak, w wersji mp3.
Jestem maniakiem książek, dlatego też starannie podszedłem do wyboru odpowiedniego fontu w “Odczaruj marketing internetowy”. Finalnie wybór padł na Literatę, która została zaprojektowana przez TypeTogether – niezależną odlewnię czcionek, która dąży do doskonałości w projektowaniu z naciskiem na wykorzystanie redakcyjne. Literata została okrzyknięta czcionką, która pozwala szybciej i efektywniej czytać. Nie ma się co dziwić, że jest także wykorzystywana w Google Books.
Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? – Napisz do nas na: kontakt@wojciechbizub.pl
Audiobook + E-book + Kurs: Plan Marketingowy w 12 krokach*
Dzięki aplikacji Roberta tworzenie listy zakupowej, kosztorysu albo oferty nigdy nie było tak proste! Dodawaj swoje listy produktów i propozycje dla klienta błyskawicznie nie wchodząc nawet do aplikacji. Robert dobrze rozumie potęgę mediów społecznościowych, więc jeśli jesteś programistą, twórcą programu albo kursu — na pewno skorzystasz z jego propozycji funkcjonowania na Facebooku, Instagramie albo TikToku. Twoje rozwiązania zasługują na dobrą reprezentację w social mediach!
Damian na co dzień sprawia, że kolejni uczestnicy jego kursów mają kroki taneczne pod kontrolą. Wie, jak to zrobić, że osoby, które do tej pory podrygiwały w stylu “niedźwiedzia na rozżarzonych węglach” dobrze wykorzystują uniwersalne ruchy taneczne na weselach, imprezach i potańcówkach. Nie obce są mu też ruchy szkół tanecznych w mediach społecznościowych. W książce pokazuje “figury”, jakie dobrze wykonywać, aby angażować swoją roztańczoną publikę.
Z powodzeniem łączy świat artystyczny i biznesowy. Obecnie rewolucjonizuje myślenie o branży edukacyjnej online. Prezentuję w jaki sposób nietuzinkowo poprowadzić media artystów i muzyków.
Jej największym sukcesem jest stworzenie linii produktów dla profesjonalnych stylistek rzęs i brwii oraz odnoszące sukcesy kursantki. Daje przykład, że pięknie profile są kluczowe w branży beauty.
Pomaga sklepom internetowym wykorzystywać ich pełny potencjał, dzięki poznawaniu i angażowaniu ich klientów. Prezentuje sposoby na nietuzinkowe sociale dla branży e-commerce.
Tworzy fryzjerskie kursy online, prowadzi 2 salony fryzur CutCut w Poznaniu. Udowadnia, że komunikowanie się z klientem za pomocą social media to dla fryzjera olbrzymia szansa.
Tworzy skuteczne szkolenia, a przez 10 lat zarządzał jakością w międzynarodowym łańcuchu dostaw. Pokazuje, że profile branży produkcyjnej (fabryk, albo montażowni) wcale nie muszą być nudne.
Na codzień zajmuje się obsługą prawną branży kreatywnej i internetowej, a także tworzy eksperckiego bloga. Doskonale wie, jak powinny wyglądać media prawnika.
Pasjonat sportu, praktyk biznesu i znawca prawa. Obecnie prowadzi kancelarię IBRIS, w której pomaga innym pasjonatom wydobyć się z kłopotów albo w nie nie popaść. Prezentuje wątki, dzięki którym profile trenera personalnego będą nieustannie w dobrej formie, czyli tętniły życiem i nie dostaną zadyszki.
W Social Mediach działa pod pseudonimem vNARF. Tworzy rozrywkowy content na TikToku, Instagramie i przede wszystkim YouTubie, który subskrybuje ponad 1 mln osób. Udowadnia, że marka osobista w socialach to konkretne kierunki, których warto się trzymać, aby ludzie reagowali.
Pasjonat weterynarii, który swój zawód traktuje jako misję. Specjalista w zakresie fachowej opieki nad zwierzętami hodowlanymi. Tworzy swoją markę personalną i uczy zyskownego prowadzenia gabinetów. Wg niego kontakt social mediowy z właścicielami jest równie ważny, co ze zwierzętami.
Jak mówią jego kursanci: jest jedynym trenerem, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Pomaga ludziom odmieniać ich kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel. Jednocześnie pokazuje, że profil pracownika w social media może wychodzić poza szablon.
Są współwłaścicielami firmy Diameo i marki edukacyjnej TRINS dedykowanej rozwojowi sprzedaży ubezpieczeń życia i zdrowia oraz prawdziwymi ekspertami w tej dziedzinie. Wspólnie prezentują, jak bezpiecznie podejść do prowadzenia social mediów w ubezpieczeniach.
Konsultuje i wdraża projekty w branży odnawialnych źródeł energii. Pomaga także szkolić fachowców od instalacji solarnych i wdrażać ich na rynek. Z Anną temat prowadzenia profili w branży fotowoltaicznej jest jasny jak słońce, energetyczny, a przy tym nie traci na merytoryce i fachowości.
To bizneswoman, która sprawnie organizuje niezapomniane wyjazdy w najpiękniejsze zakątki świata. Dzięki jej wiedzy i propozycjom social media dotyczące branży hotelarskiej, organizacji wycieczek i turystyki staną się nie mniej urokliwe, niż miejsca, w których wyjeżdżają klienci. Słowem profile, po obejrzeniu których chce się pakować w drogę!
Uczy robić lepsze filmy. Filmowiec, szkoleniowiec i prelegent. Prowadzi kursy online, konsultacje, szkolenia i warsztaty z filmowania aparatem oraz realizowania transmisji live w Internecie. Wyświetla, w jaki sposób z Hollywoodzkim polotem prowadzić profile filmowców i operatorów.
Na co dzień pomagają właścicielom firm edukacyjnych skalować ich biznesy. Obecnie są jednymi z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. Według nich sociale trzeba prowadzić językiem społeczności, do której chcemy dotrzeć.
Dyrektor obiektu w Jasionce koło Rzeszowa – przylotniskowego hotelu Holiday Inn Express.
Twórczyni poradnika ślubnego Mówię o ślubie. Bez płatnej reklamy osiągnęła prawie 200 tysięcy obserwujących na TikToku tworząc spójny i wartościowy kontent ślubny. Prężnie działa również na Instagramie, Facebooku oraz Youtube. Udowadnia, że temat mediów społecznościowych i ślubów da się pożenić!
Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym.
Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.
Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.