Napisałem książkę, jaką sam chciałbym przeczytać wiele lat temu. W marketingu funkcjonuje tyle błędnych założeń, że w końcu przyszedł czas, aby roz-czarować czytelników. Dla mnie to coś pozytywnego, bo roz-czarowanie oznacza eliminację założeń, które nigdy nie były prawdziwe.
Gotowe do wdrożenia rozwiązania oraz sprawdzone pomysły na działania marketingowe w internecie.
Kłamstwa i mity, które na przestrzeni lat wyrosły wokół działań marketingowych w internecie. Czas je pożegnać!
Konkretne przykłady z prowadzonych przeze mnie kampanii dla kilkudziesięciu biznesów – prosto z polskiego rynku.
Najczęściej pojawiające się błędy które mogą solidnie zatrząsnąć budżetem i płynnością finansową Twojej firmy.
Wprowadzenie do marketingowych metod zwiększających prawdopodobieństwo osiągnięcia sukcesu sprzedażowego.
Ścieżkę, dzięki której, krok po kroku, zbudujesz lub usprawnisz marketing w firmie, aby pozyskiwać 30-50 klientów miesięcznie.
Określenie tzw. persony zakupowej, czyli kogoś, kto najbardziej skorzysta na Twoim produkcie lub usłudze to kolejny element układanki. Gdy dobrze znasz swojego klienta, to cały marketing jest banalnie prosty.
Im lepiej dopasowany produkt, tym mniej czasu i pieniędzy poświęcisz na jego promocję. Właśnie z tego powodu warto zainteresować się projektowaniem produktu. Po tym rozdziale nauczysz się tworzyć produktu, które podobają się klientom.
Czy każdy wie o istnieniu Twojego produktu? Nie. Ba! Niektórzy nawet nie wiedzą, że mają problem, który Ty możesz pomóc im rozwiązać. Przesłanki (czyli tzw. insighty) pełnią niesamowicie ważną rolę w procesie zakupowym. Warto w odpowiedni sposób je wykorzystywać.
Budowanie zaufania to nieodłączny element prowadzenia klienta przez proces zakupowy. Czy w każdej branży ten proces wygląda tak samo? Nie. Dlatego opracowałem schematy dla różnych typów biznesów: od e-commerce, przez usługi, na marce osobistej kończąc.
Nie masz rekomendacji od klientów? A prosisz o nie? Polecenia są efektem ponadprzeciętnej satysfakcji lub relacji. Pamiętaj, że klient sam o poranku nie stwierdzi, że wystawi Ci opinię (chyba, że negatywną, ale nie o taką chodzi), dlatego warto wypracować system pozyskiwania rekomendacji.
* Przedsprzedaż. Wysyłka książki planowana na drugą połowę marca.
Książka + kurs: Plan Marketingowy w 12 krokach*
* Przedsprzedaż. Wysyłka książki planowana na drugą połowę marca.
Marketer & CEO agencji WBIZNES.
Wykładowca programu MBA. Autor programów szkoleniowych online w zakresie copywritingu, planowania strategii marketingowej oraz social mediów.
Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.
Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.
Ta pozycja to sam konkret, bez demagogii, czy lania wody. Jest jedno ale… nie wystarczy przeczytać, trzeba jeszcze wdrożyć!
Wojtek nie tylko opanował marketing, układając go w prosty do wdrożenia schemat, ale co najważniejsze doskonale rozumie sprzedaż i doskonale czuje biznes.
Pracuję z Wojtkiem od 3 lat. Wszystko, czym mi pomagał biznesowo: w online i marketingu przyniosło wielokrotnie większe zyski, niż inwestycje.