馃殌 zam贸w KSI膭ZK臉 do 11:00 i ODBIERZ NAST臉PNEGO DNIA

#OdczarujMarketing

Odtw贸rz wideo

REKOMENDACJA AUTORA:

Napisa艂em ksi膮偶k臋, jak膮 sam chcia艂bym przeczyta膰 wiele lat temu. W marketingu funkcjonuje tyle b艂臋dnych za艂o偶e艅, 偶e w ko艅cu przyszed艂 czas, aby roz-czarowa膰 czytelnik贸w. Dla mnie to co艣 pozytywnego, bo roz-czarowanie oznacza eliminacj臋 za艂o偶e艅, kt贸re nigdy nie by艂y prawdziwe.聽

Co znajdziesz w 艣rodku?

Gotowe do wdro偶enia rozwi膮zania oraz sprawdzone pomys艂y na dzia艂ania marketingowe w internecie.

K艂amstwa i mity, kt贸re na przestrzeni lat wyros艂y wok贸艂 dzia艂a艅 marketingowych w internecie. Czas je po偶egna膰!

Konkretne przyk艂ady z prowadzonych przeze mnie kampanii dla kilkudziesi臋ciu biznes贸w – prosto z polskiego rynku.

Najcz臋艣ciej pojawiaj膮ce si臋 b艂臋dy kt贸re mog膮 solidnie zatrz膮sn膮膰 bud偶etem i p艂ynno艣ci膮 finansow膮 Twojej firmy.

Wprowadzenie do marketingowych metod zwi臋kszaj膮cych prawdopodobie艅stwo osi膮gni臋cia sukcesu sprzeda偶owego.

艢cie偶k臋, dzi臋ki kt贸rej, krok po kroku, zbudujesz lub usprawnisz marketing w firmie, aby pozyskiwa膰 30-50 klient贸w miesi臋cznie.

i wiele wi臋cej... 馃槈

Zerknij do 艣rodka

Wszystko zosta艂o starannie zaprojektowane.

Poprzedni
Nast臋pny
Poprzedni
Nast臋pny

Co znajdziesz w ksi膮偶ce?

Co jest prawdziwym paliwem firmy? Dlaczego jeste艣my sk艂onni inwestowa膰 w wyposa偶enie 艂azienek i pomieszcze艅 socjalnych, a boimy si臋 kupi膰 nowe oprogramowanie, kt贸re pomo偶e nam w dzia艂aniach online? Jak sprawi膰, aby Twoja firma by艂a sprawnie dzia艂aj膮cym schematem?
To Tw贸j punkt wyj艣cia, bez niego 偶adne dzia艂anie online nie ma szans na powodzenie. Konkretne okre艣lenie, co jest Twoim celem, do czego d膮偶ysz i w jakim czasie chcesz to zrobi膰, jest kluczowe do budowania skutecznego planu marketingowego i rozwoju Twojej marki nie tylko w sieci, ale tak偶e offline.

Okre艣lenie tzw. persony zakupowej, czyli kogo艣, kto najbardziej skorzysta na Twoim produkcie lub us艂udze to kolejny element uk艂adanki. Gdy dobrze znasz swojego klienta, to ca艂y marketing jest banalnie prosty.

Im lepiej dopasowany produkt, tym mniej czasu i pieni臋dzy po艣wi臋cisz na jego promocj臋. W艂a艣nie z tego powodu warto zainteresowa膰 si臋 projektowaniem produktu. Po tym rozdziale nauczysz si臋 tworzy膰 produktu, kt贸re podobaj膮 si臋 klientom.

Czy ka偶dy wie o istnieniu Twojego produktu? Nie. Ba! Niekt贸rzy nawet nie wiedz膮, 偶e maj膮 problem, kt贸ry Ty mo偶esz pom贸c im rozwi膮za膰. Przes艂anki (czyli tzw. insighty) pe艂ni膮 niesamowicie wa偶n膮 rol臋 w procesie zakupowym. Warto w odpowiedni spos贸b je wykorzystywa膰.

Co zmieni si臋 w 偶yciu klienta, gdy skorzysta z Twojej oferty? Co mo偶esz mu obieca膰? Przez jak膮 艣cie偶k臋 przeprowadzisz go za r臋k臋? Obietnica transformacyjna przypomina, 偶e produkt jest drog膮 w osi膮gni臋ciu konkretnego celu, a nie celem samym w sobie. Poka偶臋 Ci, jak skutecznie j膮 komunikowa膰.
Ka偶da dobra firma ma sw贸j wyr贸偶nik. Dla jednych b臋dzie to graficzna oprawa, dla innych slogan, a dla jeszcze innych marka osobista, kt贸rej spo艂eczno艣膰 ufa. O jednym musisz pami臋ta膰 – Tw贸j brand powinien mie膰 鈥渢warz鈥, kt贸r膮 ludzie polubi膮 i zapami臋taj膮.
Przyszed艂 czas, aby skupi膰 si臋, na miejscach, w kt贸rych warto pokazywa膰 Twoj膮 firm臋 i kontaktowa膰 si臋 z lud藕mi. Jak powinna wygl膮da膰 skuteczna strona www, na jakich celach ma si臋 skupi膰? Wreszcie, czy potrzebujesz pozycjonowania w Google, YouTube, Facebook鈥檃, a mo偶e jeszcze czego艣 innego?
Dlaczego nie tworzysz contentu? Jakie to niesie za sob膮 konsekwencje dla sprzeda偶y? Czy nadal warto stawia膰 na content marketing? I o co w og贸le chodzi z t膮 kl膮tw膮 wiedzy? Poza odpowiedzi膮 na te pytania wska偶臋 Ci sposoby na tworzenie naprawd臋 warto艣ciowych dla klient贸w materia艂贸w.
Jak przyci膮ga膰 osoby, kt贸re potencjalnie s膮 zainteresowane Twoj膮 us艂ug膮 w taki spos贸b, aby mie膰 ich dane kontaktowe? Kt贸ry z lead magnet贸w najlepiej sprawdzi si臋 w Twojej bran偶y? I najwa偶niejsze… kt贸re aplikacje pomog膮 Ci stworzy膰 automatyczny i pewny mechanizm zbierania danych?
Po wys艂aniu oferty do klienta kontakt si臋 urywa? Czy problemem jest cena? Nie. To z艂a argumentacja. Nie wystarczy napisa膰, co masz i jak to dzia艂a. Musisz odpowiedzie膰, dlaczego Twoje rozwi膮zanie jest najlepsze dla danego klienta. Dobrze uzasadnione wyr贸偶niki prze艂o偶膮 si臋 na wyniki finansowe.

Budowanie zaufania to nieod艂膮czny element prowadzenia klienta przez proces zakupowy. Czy w ka偶dej bran偶y ten proces wygl膮da tak samo? Nie. Dlatego opracowa艂em schematy dla r贸偶nych typ贸w biznes贸w: od e-commerce, przez us艂ugi, na marce osobistej ko艅cz膮c.

Najgorsze, co mo偶e Ci臋 spotka膰 to jednorazowa p艂atno艣膰. Pozyskiwanie wci膮偶 nowych klient贸w jest czasoch艂onne, wymagaj膮ce i co tu du偶o m贸wi膰鈥 dro偶sze. Dlatego chc臋 Ci pokaza膰 praktyczne sposoby na podnoszenie warto艣ci klienta, a tak偶e sprawdzone strategie podnoszenia cen.

Nie masz rekomendacji od klient贸w? A prosisz o nie? Polecenia s膮 efektem ponadprzeci臋tnej satysfakcji lub relacji. Pami臋taj, 偶e klient sam o poranku nie stwierdzi, 偶e wystawi Ci opini臋 (chyba, 偶e negatywn膮, ale nie o tak膮 chodzi), dlatego warto wypracowa膰 system pozyskiwania rekomendacji.

Wiesz ju偶 jak przygotowa膰 ca艂y plan marketingowy. Czas go wdro偶y膰, aby rzeczywi艣cie m贸c pozyska膰 30 – 50 (lub wi臋cej) nowych klient贸w z Internetu. B臋dziesz do tego potrzebowa膰 konkretnej listy TO-DO, ustalenia odpowiednich priorytet贸w i zbudowania dobrych nawyk贸w marketingowych.
Informacji i zada艅 do realizacji jest naprawd臋 sporo. Zdaj臋 sobie z tego spraw臋, dlatego na koniec mam dla Ciebie ko艂o ratunkowe. Warto je pozna膰 dopiero po przeczytaniu wszystkich wcze艣niejszych rozdzia艂贸w. 馃槈

Promocji nie b臋dzie...

Nie planuj臋 organizowa膰 promocji cenowych na ksi膮偶k臋. Mo偶liwe, 偶e na 艣wi臋ta pojawi si臋 darmowa dostawa, ale to raczej odleg艂y termin. 馃槈

Poznaj podstawowe r贸偶nice pomi臋dzy:

Ksi膮偶k膮 Odczaruj Marketing

  1. Dzi臋ki niej zaczniesz planowa膰 sw贸j marketing. Od niej warto rozpocz膮膰 prac臋 nad swoj膮 firm膮.
  2. Jest refleksyjna, zadaje pytania i wyk艂ada niezb臋dne podstawy / prawid艂a jednocze艣nie obalaj膮c mity.
  3. Wnioski wyci膮gn膮 z niej zar贸wno osoby pocz膮tkuj膮ce, jak i do艣wiadczeni konsultanci marketingowi.
  4. Mo偶esz wybra膰 standardow膮, papierow膮 wersj臋, ebooka lub format audio. Dok艂adnie tak, jak lubisz!

Kursem online Planowania marketingu

  1. Dzi臋ki programowi zaczniesz dzia艂a膰. Warto przerobi膰 go w drugim kroku, po przeczytaniu ksi膮偶ki.
  2. Ca艂o艣膰 jest przygotowana w formie materia艂贸w wideo, prezentacji PDF oraz list kontrolnych.
  3. Otrzymujesz dost臋p do grupy na Facebooku oraz cyklicznych spotka艅 mastermind.
  4. Zawiera listy kontrolne, w kt贸rych wystarczy odznacza膰 konkretne czynno艣ci.

Ksi膮偶ka

w wersji papierowej*

67 z艂 brutto

Pakiet

Audiobook + Ksi膮偶ka + E-book + Kurs: Plan Marketingowy w 12 krokach*

681 z艂 brutto

E-book

mobi, epub, pdf

47 z艂 brutto

Audiobook

mp3

47 z艂 brutto

Masz pytanie?

Sprawd藕 najcz臋艣ciej zadawane pytania

Wojciech Bizub

Marketer & CEO agencji WBIZNES.

Wyk艂adowca programu MBA. Autor program贸w szkoleniowych online w zakresie copywritingu, planowania strategii marketingowej oraz social medi贸w.

Prelegent najwi臋kszych konferencji biznesowych. Tw贸rca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci m贸wi膮, 偶e jest pierwszym marketerem, kt贸ry dostarcza wynik贸w, a nie wym贸wek.

Wyci膮gaj膮c wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz 艣wiatowych wzorc贸w, stworzy艂 strategi臋 dynamicznego rozwoju dla firm 鈥 WBIZNES. Twierdzi, 偶e marketing i sprzeda偶 to prosty schemat, kt贸rego ka偶dy mo偶e si臋 nauczy膰.

Co m贸wi膮 o autorze?

艁ukasz Sitko
艁ukasz SitkoNeuronikos
Czytaj wi臋cej

Ja t膮 ksi膮偶k膮 jestem oczarowany. Wojtek mnie nie rozczarowa艂, poniewa偶 nie obiecuje "gruszek na wierzbie", ale pokazuje dobre praktyki. Zawiera wi臋cej ni偶 przypuszcza艂em: od tworzenia swojej marki osobistej, sprzeda偶, po social media, podstaw e-mail marketingu, a nawet kluczowe elementy na stronie www. Ksi膮偶ka jest dla mnie diamentem i odkryciem 2021 roku.

Milena Jastrz臋bska
Milena Jastrz臋bskaOrli艅scy Salony Optyczne
Czytaj wi臋cej

艢wietne kompendium wiedzy na temat marketingu. Prawdziwe i konkretne przyk艂ady, zadania i pomys艂y do prze艂o偶enia na sw贸j biznes. Wojciech Bizub we w艂a艣ciwy sobie, rzetelny i motywuj膮cy spos贸b, prowadzi w ksi膮偶ce krok po kroku do zbudowania swojego systemu marketingowego.

Aldona S艂owi艅ska
Aldona S艂owi艅ska??
Czytaj wi臋cej

Mam, czytam, inspiruj臋 si臋 i zachwycam.

Micha艂 Lembicz
Micha艂 Lembicz???
Czytaj wi臋cej

Od kilku lat nie przeczyta艂em tak dobrej ksi膮偶ki o marketingu, kt贸ra b臋dzie mia艂a warto艣膰 zar贸wno dla pocz膮tkuj膮cych jak i dla os贸b siedz膮cych w marketingu od lat. To naprawd臋 kawa艂 solidnej wiedzy, kt贸rej wdro偶enie prze艂o偶y si臋 na ilo艣膰 i jako艣膰 klient贸w. Ca艂膮 recenzj臋 znajdziesz TUTAJ.

Agata Kunowska
Agata Kunowska???
Czytaj wi臋cej

Przeczyta艂am od deski do deski. Istna instrukcja obs艂ugi marketingu. Krok po kroku co i jak trzeba zrobi膰. Tylko problem z czasem jak to wszystko wdro偶y膰. Dzi臋kuj臋 Wojtku. Polecam bardzo.

Poprzedni
Nast臋pny

Ksi膮偶kowe Hall Of Fame

Patronat medialny:

Robert Czapski

tw贸rca aplikacji KIS List

Dzi臋ki aplikacji Roberta tworzenie listy zakupowej, kosztorysu albo oferty nigdy nie by艂o tak proste! Dodawaj swoje listy produkt贸w i propozycje dla klienta b艂yskawicznie nie wchodz膮c nawet do aplikacji. Robert dobrze rozumie pot臋g臋 medi贸w spo艂eczno艣ciowych, wi臋c je艣li jeste艣 programist膮, tw贸rc膮 programu albo kursu 鈥 na pewno skorzystasz z jego propozycji funkcjonowania na Facebooku, Instagramie albo TikToku. Twoje rozwi膮zania zas艂uguj膮 na dobr膮 reprezentacj臋 w social mediach!

Micha艂 Kowalczyk

Mistrz EXCELA i autor kurs贸w

Jak m贸wi膮 jego kursanci: jest jedynym trenerem, kt贸ry p艂ynnie t艂umaczy z Excelowego na nasze. Pomaga ludziom odmienia膰 ich kariery, ucz膮c jak skutecznie korzysta膰 z programu Excel. Jednocze艣nie pokazuje, 偶e profil pracownika w social media mo偶e wychodzi膰 poza szablon.

Kamil Kuczewski

Tw贸rca projektu DentalWay

Trener i doradca, specjalizuje si臋 w prowadzeniu szkole艅 z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym.

Dominika Soja-Blat

Bran偶a 艣lubna

Tw贸rczyni poradnika 艣lubnego M贸wi臋 o 艣lubie. Bez p艂atnej reklamy osi膮gn臋艂a prawie 200 tysi臋cy obserwuj膮cych na TikToku tworz膮c sp贸jny i warto艣ciowy kontent 艣lubny. Pr臋偶nie dzia艂a r贸wnie偶 na Instagramie, Facebooku oraz Youtube. Udowadnia, 偶e temat medi贸w spo艂eczno艣ciowych i 艣lub贸w da si臋 po偶eni膰!

Wojciech Dobrowolski

Bran偶a hotelarska i gastronomiczna

Dyrektor obiektu w Jasionce ko艂o Rzeszowa – przylotniskowego hotelu Holiday Inn Express.

Olga i Micha艂 Wilczy艅scy

Autorzy kurs贸w j臋zykowych i liderzy edukacji

Na co dzie艅 pomagaj膮 w艂a艣cicielom firm edukacyjnych skalowa膰 ich biznesy. Obecnie s膮 jednymi z czo艂owych specjalist贸w w Polsce w dziedzinie budowania i zarz膮dzania markami edukacyjnymi. Wed艂ug nich sociale trzeba prowadzi膰 j臋zykiem spo艂eczno艣ci, do kt贸rej chcemy dotrze膰.

Igor Podg贸rski

Bran偶a filmowa

Uczy robi膰 lepsze filmy. Filmowiec, szkoleniowiec i prelegent. Prowadzi kursy online, konsultacje, szkolenia i warsztaty z filmowania aparatem oraz realizowania transmisji live w Internecie. Wy艣wietla, w jaki spos贸b z Hollywoodzkim polotem prowadzi膰 profile filmowc贸w i operator贸w.

Patrycja Szkar艂at

Bran偶a turystyczna

To bizneswoman, kt贸ra sprawnie organizuje niezapomniane wyjazdy w najpi臋kniejsze zak膮tki 艣wiata. Dzi臋ki jej wiedzy i propozycjom social media dotycz膮ce bran偶y hotelarskiej, organizacji wycieczek i turystyki stan膮 si臋 nie mniej urokliwe, ni偶 miejsca, w kt贸rych wyje偶d偶aj膮 klienci. S艂owem profile, po obejrzeniu kt贸rych chce si臋 pakowa膰 w drog臋!

Anna Faltus

Ekspert od fotowoltaiki

Konsultuje i wdra偶a projekty w bran偶y odnawialnych 藕r贸de艂 energii. Pomaga tak偶e szkoli膰 fachowc贸w od instalacji solarnych i wdra偶a膰 ich na rynek. Z Ann膮 temat prowadzenia profili w bran偶y fotowoltaicznej jest jasny jak s艂o艅ce, energetyczny, a przy tym nie traci na merytoryce i fachowo艣ci.

Anna Beczek & Wojciech 艁ojan

Eksperci bran偶y ubezpieczeniowej

S膮 wsp贸艂w艂a艣cicielami firmy Diameo i marki edukacyjnej TRINS dedykowanej rozwojowi sprzeda偶y ubezpiecze艅 偶ycia i zdrowia oraz prawdziwymi聽 ekspertami w tej dziedzinie. Wsp贸lnie prezentuj膮, jak bezpiecznie podej艣膰 do prowadzenia social medi贸w w ubezpieczeniach.

Krzysztof Balcerzak

Weterynarz i w艂a艣ciciel kliniki

Pasjonat weterynarii, kt贸ry sw贸j zaw贸d traktuje jako misj臋. Specjalista w zakresie fachowej opieki nad zwierz臋tami hodowlanymi. Tworzy swoj膮 mark臋 personaln膮 i uczy zyskownego prowadzenia gabinet贸w. Wg niego kontakt social mediowy z w艂a艣cicielami jest r贸wnie wa偶ny, co ze zwierz臋tami.

Damian My艣liwy

szko艂a ta艅ca Dance Control

Damian na co dzie艅 sprawia, 偶e kolejni uczestnicy jego kurs贸w maj膮 kroki taneczne pod kontrol膮. Wie, jak to zrobi膰, 偶e osoby, kt贸re do tej pory podrygiwa艂y w stylu 鈥渘ied藕wiedzia na roz偶arzonych w臋glach鈥 dobrze wykorzystuj膮 uniwersalne ruchy taneczne na weselach, imprezach i pota艅c贸wkach. Nie obce s膮 mu te偶 ruchy szk贸艂 tanecznych w mediach spo艂eczno艣ciowych. W ksi膮偶ce pokazuje 鈥渇igury鈥, jakie dobrze wykonywa膰, aby anga偶owa膰 swoj膮 rozta艅czon膮 publik臋.

Mateusz Baszczy艅ski

YouTuber i tw贸rca internetowy

W Social Mediach dzia艂a pod pseudonimem vNARF. Tworzy rozrywkowy content na TikToku, Instagramie i przede wszystkim YouTubie, kt贸ry subskrybuje ponad 1 mln os贸b. Udowadnia, 偶e marka osobista w socialach to konkretne kierunki, kt贸rych warto si臋 trzyma膰, aby ludzie reagowali.

Micha艂 Kosel

Tw贸rca plac贸wek sportowych i fundacji Zarabiaj na Pasji

Pasjonat sportu, praktyk biznesu i znawca prawa. Obecnie prowadzi kancelari臋 IBRIS, w kt贸rej pomaga innym pasjonatom wydoby膰 si臋 z k艂opot贸w albo w nie nie popa艣膰. Prezentuje w膮tki, dzi臋ki kt贸rym profile trenera personalnego b臋d膮 nieustannie w dobrej formie, czyli t臋tni艂y 偶yciem i nie dostan膮 zadyszki.

Wojciech Wawrzak

Radca prawny i za艂o偶yciel kancelarii praKreacja.legal

Na codzie艅 zajmuje si臋 obs艂ug膮 prawn膮 bran偶y kreatywnej i internetowej, a tak偶e tworzy eksperckiego bloga. Doskonale wie, jak powinny wygl膮da膰 media prawnika.

Artur Mydlarz

Specjalista zarz膮dzania jako艣ci膮, menad偶er i trener

Tworzy skuteczne szkolenia, a przez 10 lat zarz膮dza艂 jako艣ci膮 w mi臋dzynarodowym 艂a艅cuchu dostaw. Pokazuje, 偶e profile bran偶y produkcyjnej (fabryk, albo monta偶owni) wcale nie musz膮 by膰 nudne.

Piotr Adaszkiewicz

Mistrz i edukator najlepszych fryzjer贸w

Tworzy fryzjerskie kursy online, prowadzi 2 salony fryzur CutCut w Poznaniu. Udowadnia, 偶e komunikowanie si臋 z klientem za pomoc膮 social media to dla fryzjera olbrzymia szansa.

Micha艂 Blak

Tw贸rca eDrone i do艣wiadczony menad偶er

Pomaga sklepom internetowym wykorzystywa膰 ich pe艂ny potencja艂, dzi臋ki poznawaniu i anga偶owaniu ich klient贸w. Prezentuje sposoby na nietuzinkowe sociale dla bran偶y e-commerce.

Monika Mroczka

Kosmetolog i w艂a艣ciciel marki modowej Rarity.pl

Jej najwi臋kszym sukcesem jest stworzenie linii produkt贸w dla profesjonalnych stylistek rz臋s i brwii oraz odnosz膮ce sukcesy kursantki. Daje przyk艂ad, 偶e pi臋knie profile s膮 kluczowe w bran偶y beauty.

Patryk Czerniejewski

Aktor i autor platformy edukacyjnej "Chc臋 zosta膰"

Z powodzeniem 艂膮czy 艣wiat artystyczny i biznesowy. Obecnie rewolucjonizuje my艣lenie o bran偶y edukacyjnej online. Prezentuj臋 w jaki spos贸b nietuzinkowo poprowadzi膰 media artyst贸w i muzyk贸w.

Wojciech Bizub

CEO @ WBIZNES. Wyk艂adowca akademicki. Prelegent najwi臋kszych konferencji biznesowych

Jego klienci m贸wi膮, 偶e聽jest pierwszym marketerem, kt贸ry聽dostarcza wynik贸w, a聽nie聽wym贸wek.

Wyci膮gaj膮c wnioski z聽przeprowadzonych kampanii oraz聽艣wiatowych wzorc贸w, stworzy艂 strategi臋 dynamicznego rozwoju dla firm 鈥 WBIZNES. Twierdzi, 偶e聽marketing i聽sprzeda偶 to聽prosty schemat, kt贸rego聽ka偶dy mo偶e si臋 nauczy膰.