馃殌 zam贸w KSI膭ZK臉 do 11:00 i ODBIERZ NAST臉PNEGO DNIA

#OdczarujMarketing

Odtw贸rz wideo

REKOMENDACJA AUTORA:

Napisa艂em ksi膮偶k臋, jak膮 sam chcia艂bym przeczyta膰 wiele lat temu. W marketingu funkcjonuje tyle b艂臋dnych za艂o偶e艅, 偶e w ko艅cu przyszed艂 czas, aby roz-czarowa膰 czytelnik贸w. Dla mnie to co艣 pozytywnego, bo roz-czarowanie oznacza eliminacj臋 za艂o偶e艅, kt贸re nigdy nie by艂y prawdziwe.聽

Co znajdziesz w 艣rodku?

Gotowe do wdro偶enia rozwi膮zania oraz sprawdzone pomys艂y na dzia艂ania marketingowe w internecie.

K艂amstwa i mity, kt贸re na przestrzeni lat wyros艂y wok贸艂 dzia艂a艅 marketingowych w internecie. Czas je po偶egna膰!

Konkretne przyk艂ady z prowadzonych przeze mnie kampanii dla kilkudziesi臋ciu biznes贸w – prosto z polskiego rynku.

Najcz臋艣ciej pojawiaj膮ce si臋 b艂臋dy kt贸re mog膮 solidnie zatrz膮sn膮膰 bud偶etem i p艂ynno艣ci膮 finansow膮 Twojej firmy.

Wprowadzenie do marketingowych metod zwi臋kszaj膮cych prawdopodobie艅stwo osi膮gni臋cia sukcesu sprzeda偶owego.

艢cie偶k臋, dzi臋ki kt贸rej, krok po kroku, zbudujesz lub usprawnisz marketing w firmie, aby pozyskiwa膰 30-50 klient贸w miesi臋cznie.

i wiele wi臋cej... 馃槈

Zerknij do 艣rodka

Wszystko zosta艂o starannie zaprojektowane.

Poprzedni
Nast臋pny
Poprzedni
Nast臋pny

Co znajdziesz w ksi膮偶ce?

Co jest prawdziwym paliwem firmy? Dlaczego jeste艣my sk艂onni inwestowa膰 w wyposa偶enie 艂azienek i pomieszcze艅 socjalnych, a boimy si臋 kupi膰 nowe oprogramowanie, kt贸re pomo偶e nam w dzia艂aniach online? Jak sprawi膰, aby Twoja firma by艂a sprawnie dzia艂aj膮cym schematem?
To Tw贸j punkt wyj艣cia, bez niego 偶adne dzia艂anie online nie ma szans na powodzenie. Konkretne okre艣lenie, co jest Twoim celem, do czego d膮偶ysz i w jakim czasie chcesz to zrobi膰, jest kluczowe do budowania skutecznego planu marketingowego i rozwoju Twojej marki nie tylko w sieci, ale tak偶e offline.

Okre艣lenie tzw. persony zakupowej, czyli kogo艣, kto najbardziej skorzysta na Twoim produkcie lub us艂udze to kolejny element uk艂adanki. Gdy dobrze znasz swojego klienta, to ca艂y marketing jest banalnie prosty.

Im lepiej dopasowany produkt, tym mniej czasu i pieni臋dzy po艣wi臋cisz na jego promocj臋. W艂a艣nie z tego powodu warto zainteresowa膰 si臋 projektowaniem produktu. Po tym rozdziale nauczysz si臋 tworzy膰 produktu, kt贸re podobaj膮 si臋 klientom.

Czy ka偶dy wie o istnieniu Twojego produktu? Nie. Ba! Niekt贸rzy nawet nie wiedz膮, 偶e maj膮 problem, kt贸ry Ty mo偶esz pom贸c im rozwi膮za膰. Przes艂anki (czyli tzw. insighty) pe艂ni膮 niesamowicie wa偶n膮 rol臋 w procesie zakupowym. Warto w odpowiedni spos贸b je wykorzystywa膰.

Co zmieni si臋 w 偶yciu klienta, gdy skorzysta z Twojej oferty? Co mo偶esz mu obieca膰? Przez jak膮 艣cie偶k臋 przeprowadzisz go za r臋k臋? Obietnica transformacyjna przypomina, 偶e produkt jest drog膮 w osi膮gni臋ciu konkretnego celu, a nie celem samym w sobie. Poka偶臋 Ci, jak skutecznie j膮 komunikowa膰.
Ka偶da dobra firma ma sw贸j wyr贸偶nik. Dla jednych b臋dzie to graficzna oprawa, dla innych slogan, a dla jeszcze innych marka osobista, kt贸rej spo艂eczno艣膰 ufa. O jednym musisz pami臋ta膰 – Tw贸j brand powinien mie膰 鈥渢warz鈥, kt贸r膮 ludzie polubi膮 i zapami臋taj膮.
Przyszed艂 czas, aby skupi膰 si臋, na miejscach, w kt贸rych warto pokazywa膰 Twoj膮 firm臋 i kontaktowa膰 si臋 z lud藕mi. Jak powinna wygl膮da膰 skuteczna strona www, na jakich celach ma si臋 skupi膰? Wreszcie, czy potrzebujesz pozycjonowania w Google, YouTube, Facebook鈥檃, a mo偶e jeszcze czego艣 innego?
Dlaczego nie tworzysz contentu? Jakie to niesie za sob膮 konsekwencje dla sprzeda偶y? Czy nadal warto stawia膰 na content marketing? I o co w og贸le chodzi z t膮 kl膮tw膮 wiedzy? Poza odpowiedzi膮 na te pytania wska偶臋 Ci sposoby na tworzenie naprawd臋 warto艣ciowych dla klient贸w materia艂贸w.
Jak przyci膮ga膰 osoby, kt贸re potencjalnie s膮 zainteresowane Twoj膮 us艂ug膮 w taki spos贸b, aby mie膰 ich dane kontaktowe? Kt贸ry z lead magnet贸w najlepiej sprawdzi si臋 w Twojej bran偶y? I najwa偶niejsze… kt贸re aplikacje pomog膮 Ci stworzy膰 automatyczny i pewny mechanizm zbierania danych?
Po wys艂aniu oferty do klienta kontakt si臋 urywa? Czy problemem jest cena? Nie. To z艂a argumentacja. Nie wystarczy napisa膰, co masz i jak to dzia艂a. Musisz odpowiedzie膰, dlaczego Twoje rozwi膮zanie jest najlepsze dla danego klienta. Dobrze uzasadnione wyr贸偶niki prze艂o偶膮 si臋 na wyniki finansowe.

Budowanie zaufania to nieod艂膮czny element prowadzenia klienta przez proces zakupowy. Czy w ka偶dej bran偶y ten proces wygl膮da tak samo? Nie. Dlatego opracowa艂em schematy dla r贸偶nych typ贸w biznes贸w: od e-commerce, przez us艂ugi, na marce osobistej ko艅cz膮c.

Najgorsze, co mo偶e Ci臋 spotka膰 to jednorazowa p艂atno艣膰. Pozyskiwanie wci膮偶 nowych klient贸w jest czasoch艂onne, wymagaj膮ce i co tu du偶o m贸wi膰鈥 dro偶sze. Dlatego chc臋 Ci pokaza膰 praktyczne sposoby na podnoszenie warto艣ci klienta, a tak偶e sprawdzone strategie podnoszenia cen.

Nie masz rekomendacji od klient贸w? A prosisz o nie? Polecenia s膮 efektem ponadprzeci臋tnej satysfakcji lub relacji. Pami臋taj, 偶e klient sam o poranku nie stwierdzi, 偶e wystawi Ci opini臋 (chyba, 偶e negatywn膮, ale nie o tak膮 chodzi), dlatego warto wypracowa膰 system pozyskiwania rekomendacji.

Wiesz ju偶 jak przygotowa膰 ca艂y plan marketingowy. Czas go wdro偶y膰, aby rzeczywi艣cie m贸c pozyska膰 30 – 50 (lub wi臋cej) nowych klient贸w z Internetu. B臋dziesz do tego potrzebowa膰 konkretnej listy TO-DO, ustalenia odpowiednich priorytet贸w i zbudowania dobrych nawyk贸w marketingowych.
Informacji i zada艅 do realizacji jest naprawd臋 sporo. Zdaj臋 sobie z tego spraw臋, dlatego na koniec mam dla Ciebie ko艂o ratunkowe. Warto je pozna膰 dopiero po przeczytaniu wszystkich wcze艣niejszych rozdzia艂贸w. 馃槈

Promocji nie b臋dzie...

Nie planuj臋 organizowa膰 promocji cenowych na ksi膮偶k臋. Mo偶liwe, 偶e na 艣wi臋ta pojawi si臋 darmowa dostawa, ale to raczej odleg艂y termin. 馃槈

Poznaj podstawowe r贸偶nice pomi臋dzy:

Ksi膮偶k膮 Odczaruj Marketing

  1. Dzi臋ki niej zaczniesz planowa膰 sw贸j marketing. Od niej warto rozpocz膮膰 prac臋 nad swoj膮 firm膮.
  2. Jest refleksyjna, zadaje pytania i wyk艂ada niezb臋dne podstawy / prawid艂a jednocze艣nie obalaj膮c mity.
  3. Wnioski wyci膮gn膮 z niej zar贸wno osoby pocz膮tkuj膮ce, jak i do艣wiadczeni konsultanci marketingowi.
  4. Mo偶esz wybra膰 standardow膮, papierow膮 wersj臋, ebooka lub format audio. Dok艂adnie tak, jak lubisz!

Kursem online Planowania marketingu

  1. Dzi臋ki programowi zaczniesz dzia艂a膰. Warto przerobi膰 go w drugim kroku, po przeczytaniu ksi膮偶ki.
  2. Ca艂o艣膰 jest przygotowana w formie materia艂贸w wideo, prezentacji PDF oraz list kontrolnych.
  3. Otrzymujesz dost臋p do grupy na Facebooku oraz cyklicznych spotka艅 mastermind.
  4. Zawiera listy kontrolne, w kt贸rych wystarczy odznacza膰 konkretne czynno艣ci.

Ksi膮偶ka

w wersji papierowej*

67 z艂 brutto

Pakiet

Audiobook + Ksi膮偶ka + E-book + Kurs: Plan Marketingowy w 12 krokach*

656 z艂 brutto

562 z艂 brutto

E-book

mobi, epub, pdf

47 z艂 brutto

Audiobook

mp3

47 z艂 brutto

Masz pytanie?

Sprawd藕 najcz臋艣ciej zadawane pytania

Wojciech Bizub

Marketer & CEO agencji WBIZNES.

Wyk艂adowca programu MBA. Autor program贸w szkoleniowych online w zakresie copywritingu, planowania strategii marketingowej oraz social medi贸w.

Prelegent najwi臋kszych konferencji biznesowych. Tw贸rca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci m贸wi膮, 偶e jest pierwszym marketerem, kt贸ry dostarcza wynik贸w, a nie wym贸wek.

Wyci膮gaj膮c wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz 艣wiatowych wzorc贸w, stworzy艂 strategi臋 dynamicznego rozwoju dla firm 鈥 WBIZNES. Twierdzi, 偶e marketing i sprzeda偶 to prosty schemat, kt贸rego ka偶dy mo偶e si臋 nauczy膰.

Co m贸wi膮 o autorze?

艁ukasz Sitko
艁ukasz SitkoNeuronikos
Czytaj wi臋cej

Ja t膮 ksi膮偶k膮 jestem oczarowany. Wojtek mnie nie rozczarowa艂, poniewa偶 nie obiecuje "gruszek na wierzbie", ale pokazuje dobre praktyki. Zawiera wi臋cej ni偶 przypuszcza艂em: od tworzenia swojej marki osobistej, sprzeda偶, po social media, podstaw e-mail marketingu, a nawet kluczowe elementy na stronie www. Ksi膮偶ka jest dla mnie diamentem i odkryciem 2021 roku.

Milena Jastrz臋bska
Milena Jastrz臋bskaOrli艅scy Salony Optyczne
Czytaj wi臋cej

艢wietne kompendium wiedzy na temat marketingu. Prawdziwe i konkretne przyk艂ady, zadania i pomys艂y do prze艂o偶enia na sw贸j biznes. Wojciech Bizub we w艂a艣ciwy sobie, rzetelny i motywuj膮cy spos贸b, prowadzi w ksi膮偶ce krok po kroku do zbudowania swojego systemu marketingowego.

Aldona S艂owi艅ska
Aldona S艂owi艅ska??
Czytaj wi臋cej

Mam, czytam, inspiruj臋 si臋 i zachwycam.

Micha艂 Lembicz
Micha艂 Lembicz???
Czytaj wi臋cej

Od kilku lat nie przeczyta艂em tak dobrej ksi膮偶ki o marketingu, kt贸ra b臋dzie mia艂a warto艣膰 zar贸wno dla pocz膮tkuj膮cych jak i dla os贸b siedz膮cych w marketingu od lat. To naprawd臋 kawa艂 solidnej wiedzy, kt贸rej wdro偶enie prze艂o偶y si臋 na ilo艣膰 i jako艣膰 klient贸w. Ca艂膮 recenzj臋 znajdziesz TUTAJ.

Agata Kunowska
Agata Kunowska???
Czytaj wi臋cej

Przeczyta艂am od deski do deski. Istna instrukcja obs艂ugi marketingu. Krok po kroku co i jak trzeba zrobi膰. Tylko problem z czasem jak to wszystko wdro偶y膰. Dzi臋kuj臋 Wojtku. Polecam bardzo.

Poprzedni
Nast臋pny

Ksi膮偶kowe Hall Of Fame

Patronat medialny: