🚀 Otrzymaj swój egzemplarz w 60 sekund

#OdczarujMarketing

Odtwórz wideo

REKOMENDACJA AUTORA:

Napisałem książkę, jaką sam chciałbym przeczytać wiele lat temu. W marketingu funkcjonuje tyle błędnych założeń, że w końcu przyszedł czas, aby roz-czarować czytelników. Dla mnie to coś pozytywnego, bo roz-czarowanie oznacza eliminację założeń, które nigdy nie były prawdziwe. 

Co znajdziesz w środku?

Gotowe do wdrożenia rozwiązania oraz sprawdzone pomysły na działania marketingowe w internecie.

Kłamstwa i mity, które na przestrzeni lat wyrosły wokół działań marketingowych w internecie. Czas je pożegnać!

Konkretne przykłady z prowadzonych przeze mnie kampanii dla kilkudziesięciu biznesów – prosto z polskiego rynku.

Najczęściej pojawiające się błędy które mogą solidnie zatrząsnąć budżetem i płynnością finansową Twojej firmy.

Wprowadzenie do marketingowych metod zwiększających prawdopodobieństwo osiągnięcia sukcesu sprzedażowego.

Ścieżkę, dzięki której, krok po kroku, zbudujesz lub usprawnisz marketing w firmie, aby pozyskiwać 30-50 klientów miesięcznie.

i wiele więcej... 😉

Zerknij do środka

Wszystko zostało starannie zaprojektowane.

Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide

Co znajdziesz w książce?

Co jest prawdziwym paliwem firmy? Dlaczego jesteśmy skłonni inwestować w wyposażenie łazienek i pomieszczeń socjalnych, a boimy się kupić nowe oprogramowanie, które pomoże nam w działaniach online? Jak sprawić, aby Twoja firma była sprawnie działającym schematem?
To Twój punkt wyjścia, bez niego żadne działanie online nie ma szans na powodzenie. Konkretne określenie, co jest Twoim celem, do czego dążysz i w jakim czasie chcesz to zrobić, jest kluczowe do budowania skutecznego planu marketingowego i rozwoju Twojej marki nie tylko w sieci, ale także offline.

Określenie tzw. persony zakupowej, czyli kogoś, kto najbardziej skorzysta na Twoim produkcie lub usłudze to kolejny element układanki. Gdy dobrze znasz swojego klienta, to cały marketing jest banalnie prosty.

Im lepiej dopasowany produkt, tym mniej czasu i pieniędzy poświęcisz na jego promocję. Właśnie z tego powodu warto zainteresować się projektowaniem produktu. Po tym rozdziale nauczysz się tworzyć produktu, które podobają się klientom.

Czy każdy wie o istnieniu Twojego produktu? Nie. Ba! Niektórzy nawet nie wiedzą, że mają problem, który Ty możesz pomóc im rozwiązać. Przesłanki (czyli tzw. insighty) pełnią niesamowicie ważną rolę w procesie zakupowym. Warto w odpowiedni sposób je wykorzystywać.

Co zmieni się w życiu klienta, gdy skorzysta z Twojej oferty? Co możesz mu obiecać? Przez jaką ścieżkę przeprowadzisz go za rękę? Obietnica transformacyjna przypomina, że produkt jest drogą w osiągnięciu konkretnego celu, a nie celem samym w sobie. Pokażę Ci, jak skutecznie ją komunikować.
Każda dobra firma ma swój wyróżnik. Dla jednych będzie to graficzna oprawa, dla innych slogan, a dla jeszcze innych marka osobista, której społeczność ufa. O jednym musisz pamiętać – Twój brand powinien mieć “twarz”, którą ludzie polubią i zapamiętają.
Przyszedł czas, aby skupić się, na miejscach, w których warto pokazywać Twoją firmę i kontaktować się z ludźmi. Jak powinna wyglądać skuteczna strona www, na jakich celach ma się skupić? Wreszcie, czy potrzebujesz pozycjonowania w Google, YouTube, Facebook’a, a może jeszcze czegoś innego?
Dlaczego nie tworzysz contentu? Jakie to niesie za sobą konsekwencje dla sprzedaży? Czy nadal warto stawiać na content marketing? I o co w ogóle chodzi z tą klątwą wiedzy? Poza odpowiedzią na te pytania wskażę Ci sposoby na tworzenie naprawdę wartościowych dla klientów materiałów.
Jak przyciągać osoby, które potencjalnie są zainteresowane Twoją usługą w taki sposób, aby mieć ich dane kontaktowe? Który z lead magnetów najlepiej sprawdzi się w Twojej branży? I najważniejsze… które aplikacje pomogą Ci stworzyć automatyczny i pewny mechanizm zbierania danych?
Po wysłaniu oferty do klienta kontakt się urywa? Czy problemem jest cena? Nie. To zła argumentacja. Nie wystarczy napisać, co masz i jak to działa. Musisz odpowiedzieć, dlaczego Twoje rozwiązanie jest najlepsze dla danego klienta. Dobrze uzasadnione wyróżniki przełożą się na wyniki finansowe.

Budowanie zaufania to nieodłączny element prowadzenia klienta przez proces zakupowy. Czy w każdej branży ten proces wygląda tak samo? Nie. Dlatego opracowałem schematy dla różnych typów biznesów: od e-commerce, przez usługi, na marce osobistej kończąc.

Najgorsze, co może Cię spotkać to jednorazowa płatność. Pozyskiwanie wciąż nowych klientów jest czasochłonne, wymagające i co tu dużo mówić… droższe. Dlatego chcę Ci pokazać praktyczne sposoby na podnoszenie wartości klienta, a także sprawdzone strategie podnoszenia cen.

Nie masz rekomendacji od klientów? A prosisz o nie? Polecenia są efektem ponadprzeciętnej satysfakcji lub relacji. Pamiętaj, że klient sam o poranku nie stwierdzi, że wystawi Ci opinię (chyba, że negatywną, ale nie o taką chodzi), dlatego warto wypracować system pozyskiwania rekomendacji.

Wiesz już jak przygotować cały plan marketingowy. Czas go wdrożyć, aby rzeczywiście móc pozyskać 30 – 50 (lub więcej) nowych klientów z Internetu. Będziesz do tego potrzebować konkretnej listy TO-DO, ustalenia odpowiednich priorytetów i zbudowania dobrych nawyków marketingowych.
Informacji i zadań do realizacji jest naprawdę sporo. Zdaję sobie z tego sprawę, dlatego na koniec mam dla Ciebie koło ratunkowe. Warto je poznać dopiero po przeczytaniu wszystkich wcześniejszych rozdziałów. 😉

Promocji nie będzie...

Nie planuję organizować promocji cenowych na książkę. Możliwe, że na święta pojawi się darmowa dostawa, ale to raczej odległy termin. 😉

Poznaj podstawowe różnice pomiędzy:

Książką Odczaruj Marketing

  1. Dzięki niej zaczniesz planować swój marketing. Od niej warto rozpocząć pracę nad swoją firmą.
  2. Jest refleksyjna, zadaje pytania i wykłada niezbędne podstawy / prawidła jednocześnie obalając mity.
  3. Wnioski wyciągną z niej zarówno osoby początkujące, jak i doświadczeni konsultanci marketingowi.
  4. Możesz wybrać standardową, papierową wersję, ebooka lub format audio. Dokładnie tak, jak lubisz!

Kursem online Planowania marketingu

  1. Dzięki programowi zaczniesz działać. Warto przerobić go w drugim kroku, po przeczytaniu książki.
  2. Całość jest przygotowana w formie materiałów wideo, prezentacji PDF oraz list kontrolnych.
  3. Otrzymujesz dostęp do grupy na Facebooku oraz cyklicznych spotkań mastermind.
  4. Zawiera listy kontrolne, w których wystarczy odznaczać konkretne czynności.

Książka

w wersji papierowej*

Wysprzedano

67 zł brutto

Pakiet

Audiobook + E-book + Kurs: Plan Marketingowy w 12 krokach*

547 zł brutto

E-book

mobi, epub, pdf

47 zł brutto

Audiobook

mp3

47 zł brutto

Masz pytanie?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania

Wojciech Bizub

Marketer & CEO agencji WBIZNES.

Wykładowca programu MBA. Autor programów szkoleniowych online w zakresie copywritingu, planowania strategii marketingowej oraz social mediów.

Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.

Co mówią o autorze?

Łukasz Sitko
Łukasz SitkoNeuronikos
Czytaj więcej

Ja tą książką jestem oczarowany. Wojtek mnie nie rozczarował, ponieważ nie obiecuje "gruszek na wierzbie", ale pokazuje dobre praktyki. Zawiera więcej niż przypuszczałem: od tworzenia swojej marki osobistej, sprzedaż, po social media, podstaw e-mail marketingu, a nawet kluczowe elementy na stronie www. Książka jest dla mnie diamentem i odkryciem 2021 roku.

Milena Jastrzębska
Milena JastrzębskaOrlińscy Salony Optyczne
Czytaj więcej

Świetne kompendium wiedzy na temat marketingu. Prawdziwe i konkretne przykłady, zadania i pomysły do przełożenia na swój biznes. Wojciech Bizub we właściwy sobie, rzetelny i motywujący sposób, prowadzi w książce krok po kroku do zbudowania swojego systemu marketingowego.

Aldona Słowińska
Aldona Słowińska??
Czytaj więcej

Mam, czytam, inspiruję się i zachwycam.

Michał Lembicz
Michał Lembicz???
Czytaj więcej

Od kilku lat nie przeczytałem tak dobrej książki o marketingu, która będzie miała wartość zarówno dla początkujących jak i dla osób siedzących w marketingu od lat. To naprawdę kawał solidnej wiedzy, której wdrożenie przełoży się na ilość i jakość klientów. Całą recenzję znajdziesz TUTAJ.

Agata Kunowska
Agata Kunowska???
Czytaj więcej

Przeczytałam od deski do deski. Istna instrukcja obsługi marketingu. Krok po kroku co i jak trzeba zrobić. Tylko problem z czasem jak to wszystko wdrożyć. Dziękuję Wojtku. Polecam bardzo.

Poprzedni
Następny

Książkowe Hall Of Fame

Patronat medialny:

Robert Czapski

twórca aplikacji KIS List

Dzięki aplikacji Roberta tworzenie listy zakupowej, kosztorysu albo oferty nigdy nie było tak proste! Dodawaj swoje listy produktów i propozycje dla klienta błyskawicznie nie wchodząc nawet do aplikacji. Robert dobrze rozumie potęgę mediów społecznościowych, więc jeśli jesteś programistą, twórcą programu albo kursu — na pewno skorzystasz z jego propozycji funkcjonowania na Facebooku, Instagramie albo TikToku. Twoje rozwiązania zasługują na dobrą reprezentację w social mediach!

Michał Kowalczyk

Mistrz EXCELA i autor kursów

Jak mówią jego kursanci: jest jedynym trenerem, który płynnie tłumaczy z Excelowego na nasze. Pomaga ludziom odmieniać ich kariery, ucząc jak skutecznie korzystać z programu Excel. Jednocześnie pokazuje, że profil pracownika w social media może wychodzić poza szablon.

Kamil Kuczewski

Twórca projektu DentalWay

Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym.

Dominika Soja-Blat

Branża ślubna

Twórczyni poradnika ślubnego Mówię o ślubie. Bez płatnej reklamy osiągnęła prawie 200 tysięcy obserwujących na TikToku tworząc spójny i wartościowy kontent ślubny. Prężnie działa również na Instagramie, Facebooku oraz Youtube. Udowadnia, że temat mediów społecznościowych i ślubów da się pożenić!

Wojciech Dobrowolski

Branża hotelarska i gastronomiczna

Dyrektor obiektu w Jasionce koło Rzeszowa – przylotniskowego hotelu Holiday Inn Express.

Olga i Michał Wilczyńscy

Autorzy kursów językowych i liderzy edukacji

Na co dzień pomagają właścicielom firm edukacyjnych skalować ich biznesy. Obecnie są jednymi z czołowych specjalistów w Polsce w dziedzinie budowania i zarządzania markami edukacyjnymi. Według nich sociale trzeba prowadzić językiem społeczności, do której chcemy dotrzeć.

Igor Podgórski

Branża filmowa

Uczy robić lepsze filmy. Filmowiec, szkoleniowiec i prelegent. Prowadzi kursy online, konsultacje, szkolenia i warsztaty z filmowania aparatem oraz realizowania transmisji live w Internecie. Wyświetla, w jaki sposób z Hollywoodzkim polotem prowadzić profile filmowców i operatorów.

Patrycja Szkarłat

Branża turystyczna

To bizneswoman, która sprawnie organizuje niezapomniane wyjazdy w najpiękniejsze zakątki świata. Dzięki jej wiedzy i propozycjom social media dotyczące branży hotelarskiej, organizacji wycieczek i turystyki staną się nie mniej urokliwe, niż miejsca, w których wyjeżdżają klienci. Słowem profile, po obejrzeniu których chce się pakować w drogę!

Anna Faltus

Ekspert od fotowoltaiki

Konsultuje i wdraża projekty w branży odnawialnych źródeł energii. Pomaga także szkolić fachowców od instalacji solarnych i wdrażać ich na rynek. Z Anną temat prowadzenia profili w branży fotowoltaicznej jest jasny jak słońce, energetyczny, a przy tym nie traci na merytoryce i fachowości.

Anna Beczek & Wojciech Łojan

Eksperci branży ubezpieczeniowej

Są współwłaścicielami firmy Diameo i marki edukacyjnej TRINS dedykowanej rozwojowi sprzedaży ubezpieczeń życia i zdrowia oraz prawdziwymi  ekspertami w tej dziedzinie. Wspólnie prezentują, jak bezpiecznie podejść do prowadzenia social mediów w ubezpieczeniach.

Krzysztof Balcerzak

Weterynarz i właściciel kliniki

Pasjonat weterynarii, który swój zawód traktuje jako misję. Specjalista w zakresie fachowej opieki nad zwierzętami hodowlanymi. Tworzy swoją markę personalną i uczy zyskownego prowadzenia gabinetów. Wg niego kontakt social mediowy z właścicielami jest równie ważny, co ze zwierzętami.

Damian Myśliwy

szkoła tańca Dance Control

Damian na co dzień sprawia, że kolejni uczestnicy jego kursów mają kroki taneczne pod kontrolą. Wie, jak to zrobić, że osoby, które do tej pory podrygiwały w stylu “niedźwiedzia na rozżarzonych węglach” dobrze wykorzystują uniwersalne ruchy taneczne na weselach, imprezach i potańcówkach. Nie obce są mu też ruchy szkół tanecznych w mediach społecznościowych. W książce pokazuje “figury”, jakie dobrze wykonywać, aby angażować swoją roztańczoną publikę.

Mateusz Baszczyński

YouTuber i twórca internetowy

W Social Mediach działa pod pseudonimem vNARF. Tworzy rozrywkowy content na TikToku, Instagramie i przede wszystkim YouTubie, który subskrybuje ponad 1 mln osób. Udowadnia, że marka osobista w socialach to konkretne kierunki, których warto się trzymać, aby ludzie reagowali.

Michał Kosel

Twórca placówek sportowych i fundacji Zarabiaj na Pasji

Pasjonat sportu, praktyk biznesu i znawca prawa. Obecnie prowadzi kancelarię IBRIS, w której pomaga innym pasjonatom wydobyć się z kłopotów albo w nie nie popaść. Prezentuje wątki, dzięki którym profile trenera personalnego będą nieustannie w dobrej formie, czyli tętniły życiem i nie dostaną zadyszki.

Wojciech Wawrzak

Radca prawny i założyciel kancelarii praKreacja.legal

Na codzień zajmuje się obsługą prawną branży kreatywnej i internetowej, a także tworzy eksperckiego bloga. Doskonale wie, jak powinny wyglądać media prawnika.

Artur Mydlarz

Specjalista zarządzania jakością, menadżer i trener

Tworzy skuteczne szkolenia, a przez 10 lat zarządzał jakością w międzynarodowym łańcuchu dostaw. Pokazuje, że profile branży produkcyjnej (fabryk, albo montażowni) wcale nie muszą być nudne.

Piotr Adaszkiewicz

Mistrz i edukator najlepszych fryzjerów

Tworzy fryzjerskie kursy online, prowadzi 2 salony fryzur CutCut w Poznaniu. Udowadnia, że komunikowanie się z klientem za pomocą social media to dla fryzjera olbrzymia szansa.

Michał Blak

Twórca eDrone i doświadczony menadżer

Pomaga sklepom internetowym wykorzystywać ich pełny potencjał, dzięki poznawaniu i angażowaniu ich klientów. Prezentuje sposoby na nietuzinkowe sociale dla branży e-commerce.

Monika Mroczka

Kosmetolog i właściciel marki modowej Rarity.pl

Jej największym sukcesem jest stworzenie linii produktów dla profesjonalnych stylistek rzęs i brwii oraz odnoszące sukcesy kursantki. Daje przykład, że pięknie profile są kluczowe w branży beauty.

Patryk Czerniejewski

Aktor i autor platformy edukacyjnej "Chcę zostać"

Z powodzeniem łączy świat artystyczny i biznesowy. Obecnie rewolucjonizuje myślenie o branży edukacyjnej online. Prezentuję w jaki sposób nietuzinkowo poprowadzić media artystów i muzyków.

Wojciech Bizub

CEO @ WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych

Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.