Zamów z bezpłatną dostawą przez:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
🚀 RUSZA Przedsprzedaż

#OdczarujMarketing

Odtwórz wideo

REKOMENDACJA AUTORA:

Napisałem książkę, jaką sam chciałbym przeczytać wiele lat temu. W marketingu funkcjonuje tyle błędnych założeń, że w końcu przyszedł czas, aby roz-czarować czytelników. Dla mnie to coś pozytywnego, bo roz-czarowanie oznacza eliminację założeń, które nigdy nie były prawdziwe. 

Co znajdziesz w środku?

Gotowe do wdrożenia rozwiązania oraz sprawdzone pomysły na działania marketingowe w internecie.

Kłamstwa i mity, które na przestrzeni lat wyrosły wokół działań marketingowych w internecie. Czas je pożegnać!

Konkretne przykłady z prowadzonych przeze mnie kampanii dla kilkudziesięciu biznesów – prosto z polskiego rynku.

Najczęściej pojawiające się błędy które mogą solidnie zatrząsnąć budżetem i płynnością finansową Twojej firmy.

Wprowadzenie do marketingowych metod zwiększających prawdopodobieństwo osiągnięcia sukcesu sprzedażowego.

Ścieżkę, dzięki której, krok po kroku, zbudujesz lub usprawnisz marketing w firmie, aby pozyskiwać 30-50 klientów miesięcznie.

i wiele więcej... 😉

Zerknij do środka

Wszystko zostało starannie zaprojektowane.

Poprzedni
Następny
Poprzedni
Następny

Co znajdziesz w książce?

Co jest prawdziwym paliwem firmy? Dlaczego jesteśmy skłonni inwestować w wyposażenie łazienek i pomieszczeń socjalnych, a boimy się kupić nowe oprogramowanie, które pomoże nam w działaniach online? Jak sprawić, aby Twoja firma była sprawnie działającym schematem?
To Twój punkt wyjścia, bez niego żadne działanie online nie ma szans na powodzenie. Konkretne określenie, co jest Twoim celem, do czego dążysz i w jakim czasie chcesz to zrobić, jest kluczowe do budowania skutecznego planu marketingowego i rozwoju Twojej marki nie tylko w sieci, ale także offline.

Określenie tzw. persony zakupowej, czyli kogoś, kto najbardziej skorzysta na Twoim produkcie lub usłudze to kolejny element układanki. Gdy dobrze znasz swojego klienta, to cały marketing jest banalnie prosty.

Im lepiej dopasowany produkt, tym mniej czasu i pieniędzy poświęcisz na jego promocję. Właśnie z tego powodu warto zainteresować się projektowaniem produktu. Po tym rozdziale nauczysz się tworzyć produktu, które podobają się klientom.

Czy każdy wie o istnieniu Twojego produktu? Nie. Ba! Niektórzy nawet nie wiedzą, że mają problem, który Ty możesz pomóc im rozwiązać. Przesłanki (czyli tzw. insighty) pełnią niesamowicie ważną rolę w procesie zakupowym. Warto w odpowiedni sposób je wykorzystywać.

Co zmieni się w życiu klienta, gdy skorzysta z Twojej oferty? Co możesz mu obiecać? Przez jaką ścieżkę przeprowadzisz go za rękę? Obietnica transformacyjna przypomina, że produkt jest drogą w osiągnięciu konkretnego celu, a nie celem samym w sobie. Pokażę Ci, jak skutecznie ją komunikować.
Każda dobra firma ma swój wyróżnik. Dla jednych będzie to graficzna oprawa, dla innych slogan, a dla jeszcze innych marka osobista, której społeczność ufa. O jednym musisz pamiętać – Twój brand powinien mieć “twarz”, którą ludzie polubią i zapamiętają.
Przyszedł czas, aby skupić się, na miejscach, w których warto pokazywać Twoją firmę i kontaktować się z ludźmi. Jak powinna wyglądać skuteczna strona www, na jakich celach ma się skupić? Wreszcie, czy potrzebujesz pozycjonowania w Google, YouTube, Facebook’a, a może jeszcze czegoś innego?
Dlaczego nie tworzysz contentu? Jakie to niesie za sobą konsekwencje dla sprzedaży? Czy nadal warto stawiać na content marketing? I o co w ogóle chodzi z tą klątwą wiedzy? Poza odpowiedzią na te pytania wskażę Ci sposoby na tworzenie naprawdę wartościowych dla klientów materiałów.
Jak przyciągać osoby, które potencjalnie są zainteresowane Twoją usługą w taki sposób, aby mieć ich dane kontaktowe? Który z lead magnetów najlepiej sprawdzi się w Twojej branży? I najważniejsze… które aplikacje pomogą Ci stworzyć automatyczny i pewny mechanizm zbierania danych?
Po wysłaniu oferty do klienta kontakt się urywa? Czy problemem jest cena? Nie. To zła argumentacja. Nie wystarczy napisać, co masz i jak to działa. Musisz odpowiedzieć, dlaczego Twoje rozwiązanie jest najlepsze dla danego klienta. Dobrze uzasadnione wyróżniki przełożą się na wyniki finansowe.

Budowanie zaufania to nieodłączny element prowadzenia klienta przez proces zakupowy. Czy w każdej branży ten proces wygląda tak samo? Nie. Dlatego opracowałem schematy dla różnych typów biznesów: od e-commerce, przez usługi, na marce osobistej kończąc.

Najgorsze, co może Cię spotkać to jednorazowa płatność. Pozyskiwanie wciąż nowych klientów jest czasochłonne, wymagające i co tu dużo mówić… droższe. Dlatego chcę Ci pokazać praktyczne sposoby na podnoszenie wartości klienta, a także sprawdzone strategie podnoszenia cen.

Nie masz rekomendacji od klientów? A prosisz o nie? Polecenia są efektem ponadprzeciętnej satysfakcji lub relacji. Pamiętaj, że klient sam o poranku nie stwierdzi, że wystawi Ci opinię (chyba, że negatywną, ale nie o taką chodzi), dlatego warto wypracować system pozyskiwania rekomendacji.

Wiesz już jak przygotować cały plan marketingowy. Czas go wdrożyć, aby rzeczywiście móc pozyskać 30 – 50 (lub więcej) nowych klientów z Internetu. Będziesz do tego potrzebować konkretnej listy TO-DO, ustalenia odpowiednich priorytetów i zbudowania dobrych nawyków marketingowych.
Informacji i zadań do realizacji jest naprawdę sporo. Zdaję sobie z tego sprawę, dlatego na koniec mam dla Ciebie koło ratunkowe. Warto je poznać dopiero po przeczytaniu wszystkich wcześniejszych rozdziałów. 😉

Książka

w wersji papierowej*

67 zł brutto

* Przedsprzedaż. Wysyłka książki planowana na drugą połowę marca.

Pakiet

329 zł brutto

237 zł brutto

* Przedsprzedaż. Wysyłka książki planowana na drugą połowę marca.

Masz pytanie?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania

Wojciech Bizub

Marketer & CEO agencji WBIZNES.

Wykładowca programu MBA. Autor programów szkoleniowych online w zakresie copywritingu, planowania strategii marketingowej oraz social mediów.

Prelegent największych konferencji biznesowych. Twórca podcastu Skuteczny e-marketing. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek.

Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć.

Co mówią o autorze?

Copywriter

Paulina Sztwiertnia

Ta pozycja to sam konkret, bez demagogii, czy lania wody. Jest jedno ale… nie wystarczy przeczytać, trzeba jeszcze wdrożyć!

Trener, przedsiębiorca

Adam Grzesik

Wojtek nie tylko opanował marketing, układając go w prosty do wdrożenia schemat, ale co najważniejsze doskonale rozumie sprzedaż i doskonale czuje biznes. 

psycholog biznesu

Sebastian Kotów

Pracuję z Wojtkiem od 3 lat. Wszystko,  czym mi pomagał biznesowo: w online i marketingu przyniosło wielokrotnie większe zyski, niż inwestycje. 

Patronat medialny: